Rupee palaa pinna. Mulle on jo kaks Rattiohjainta tullut joissa on sama vika. Elikkä jarru jättää päälle. Elikkä menee sinne came controlleshiin ja sieltä Ohjaimen ominaisuuksiin, niin siellä jossa voi kokeilla kaasun, ratin ja jarrun testiä. Niin mulla ei ole palauttaneet kumpikaan ohjain jarrua nolla viivalle. Vaan jättää ensimmäiselle viivalle. on se hiton kiva pelata RB-Rallyä, kun jarruvalot loistaa. Ja kun edellisen ohjaimen laiton verkkokaupalle, niin sain tän nykyisen 3 viikkoo myöhemmin. Ja nyt sama rumpa taas on eessä. Taitaa olla valmistus vika tai jotain sellaista nyt liikeellä. Oletko sinä tarkastanut MoMosi? Vai löytyykö vikoja. Kerokaa ihmeessä jos teillä on konstit asian korjaamiseen.....
Onks Kellään Momo Racing Forcee???
6
1067
Vastaukset
- heppi
oli ongelma .Täyttä kaasua ei ottanut korjautui kun väänteli ja kääntelin niitä liittimiä ratin takana sitten se vaan rupes toimimaan.Mut sen huomasin että ne suomen kieliset momoajurit ei toimineet se ei tunnistanut koko rattia eli logiteghin sivuilta uusimmat lontoon kieliset ajurit nyt on toimineet moitteettaa.MOMO on paras kun vaan toimiivat.Mutta niissä on just näitä kestävyys ongelmia ollut.
- jeees
ensimmäinen momo hajos kaasu ei ottanut täyttä, polkimien johtoo kun käytti irti niin toimi pikkasen aikaan. Nyt on toinen momo takuu huolossa menossa .oikee vaihde viiksi meni rikki eli tuli tekninen vika autoon : )
- Lööbbi
Hyvä kun luin nämä viestit. Oma auto kiihty kuin mummo suosta, pitkällä suoralla hyvä kun kolmosta ehti lykätä sisään. Kävin säätämässä kaasulle uudet rajoittimet tuolta Controllersista, aikaisemmin olin vain ratin säädelly. Varmaan jossain vaiheessa onnistuin "säätää" vahingossa kaasu-jarrupolkimien asetukset. Nyt kiihtyy taas että niskat niksahtaa!
- Sol03
jeees kuinka tuo oikea vaihde viiksi hajosi? siis hajosiko se pikku hiljaa vai heti. Mulla meinaan on kanssa oikeassa vaihdeviiksessä joku ihme kosketushäiriö. Joka kolmas painaminen toimii, jos toimii. Ratti on 2 vuotta ja 3 kuukautta vanha. Mitenköhän tarkka logitech on noista takuista? Meneeköhän vielä takuuseen?
- kokemuksia
Miä onneton mänin ostamaan MoMmo racing:in kun ovat kovasti ratti-poljin yhdistelmää kehuneet. Mulla ei ollut aikaisempaa kokemusta ratti-poljin yhdistelmistä pc-ohjauslaitteena (gravisin analog pro oli tähän asti hoitanut hommansa ajopeleisä ja hienosti hoitanutkin mutta niitä ei enää saa mistään surku.) No ensiksi noi niin sanotut tärinä-efektit?? Sen verran olen oikeaa autoa ajanut että jos jokanen nyppyllä ja pienikin luisu hakkaa käsille autossa on jotain pahasti pielessä, ei mun auto ainakaan, vanha fiesta muuten, pyri koko ajan rattia vääntämään suuntaa jos toiseenkin, eli se siitä realisuudesta. Sit tosta momosta läksi alku tekijäisiks vasen vaihde-viiksi huitsin nevadaan no se paljon haittaa, peli-kohtaseti saa olla polkimia asettamassa ojauspaneelissa, kalliskin oli vielä mokoma no tulihan rally-trophy peli mukana joka tosin taisi ollakin paketin laadukkain tuote.
- blm
Mulla kerenny olla tää uudempi (musta) Momon setti kolme päivää ja heti on vikaa vasemman vaihde-viiksen kanssa. Välillä ei toimi ollenkaan ja toisinaan sitten toimii jotenkin. Naksahtaakin eri tavalla ku oikeanpuolinen toimiva viiksi.
Ilmeisesti laitan menemään takuuhuoltoon..
Kuinka kauan teillä on huollot kestäneet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset4132356Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882170- 981862
- 4501813
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1171609- 71464
- 2271066
Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭80982Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.10973Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41862