Lapseton

Nyt olen valmis kertomaan tarinani... en tiedä miten kauas historiaan mun pitää mennä?Kuinka yksityiskohtaisesti mun pitää elämäni teille kertoa? Vuonna 96 aloin seurustelemaan silloisen miesystäväni kanssa, ja 97 jätin pillerit pois ja mietimme josko saisimme jälkikasvua, koulusta valmistuttuani vuonna 2002, ei ollut lasta kuulunut, surullista, kun kävimme tutkimuksissa niin lopputulos oli että lääkäri sanoi että koeputkihedelmöitys on ainoa vaihtoehto...Hoidot vaativat rahaa, mieheni kuitenkin otti lainaa asuntoa varten mutta ei ollut valmis rahoittamaan yhteistä perillistä... no, tiemme erkanivat..tapasin miehen, muutimme yhteen, puhuimme lapsista, rakastin hänen lapsia kuin omia, puhuimme omasta...kännissä hän hän halusi...loppupeleissä tiemme erosi väkivaltaisuuden takia Elin ja opettelin olemaan omillani, kunnes ..6.12.11 elämäni muuttui..elämääni asteli mies, menimme aika nopiaa tutkimuksiin...Elämässäni virheitä tehneenä olen kysynyt kysymystä : miksi??? ajatukset kulkeneet monella tavalla..... minä joka olisin halunnut monta lasta...sain vastauksekseksi:ei yhtään...Koeputkihedelmöitykseen lähdettiin lääkärin kannustamana, kyllä tämä hoito onnistuu...ei annettu mahdollisuutta edes ajatella negatiivisesti... Olin kovin epäileväinen alussa, kaikki ne piikitykset, kaikki ne kontrollikäynnnit, kaikki ne lääkäri käynnit ja tutkimukset antoivat toivoa ja loppu peleissä tai siis viimeisellä käynnillä:milloin piti olla keräilyyn hoito-ohjeet...sitä ei tullut..sanottiin että ei ONNISTU hoito lopetetaan. ja kysyttiin että onko mulla kysyttävää??? ei ollut siinä vaiheessa, epäuskoisena,itkien kotiin..Vaihtoehtona sukusolulahjoitus tai ristiin luovutus.adoptio tai ...Sukusoluluovutus, ei pysty, ei voi koska koskettaa liian läheisiä ihmisiä. Ristiinluovutus ei onnistu koska mies ei halua. Eli olen 34-vuotias ja lapseton.

0

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
        Oulainen
        30
        5627
      2. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
        Oulainen
        11
        2921
      3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
        Ikävä
        186
        2219
      4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
        Ikävä
        163
        1703
      5. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
        Suomussalmi
        73
        1517
      6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
        Hyrynsalmi
        32
        1404
      7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
        Ikävä
        14
        1354
      8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
        Ikävä
        73
        1287
      9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
        Ikävä
        94
        1185
      10. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
        Ikävä
        220
        1162
      Aihe