Lapseton

Nyt olen valmis kertomaan tarinani... en tiedä miten kauas historiaan mun pitää mennä?Kuinka yksityiskohtaisesti mun pitää elämäni teille kertoa? Vuonna 96 aloin seurustelemaan silloisen miesystäväni kanssa, ja 97 jätin pillerit pois ja mietimme josko saisimme jälkikasvua, koulusta valmistuttuani vuonna 2002, ei ollut lasta kuulunut, surullista, kun kävimme tutkimuksissa niin lopputulos oli että lääkäri sanoi että koeputkihedelmöitys on ainoa vaihtoehto...Hoidot vaativat rahaa, mieheni kuitenkin otti lainaa asuntoa varten mutta ei ollut valmis rahoittamaan yhteistä perillistä... no, tiemme erkanivat..tapasin miehen, muutimme yhteen, puhuimme lapsista, rakastin hänen lapsia kuin omia, puhuimme omasta...kännissä hän hän halusi...loppupeleissä tiemme erosi väkivaltaisuuden takia Elin ja opettelin olemaan omillani, kunnes ..6.12.11 elämäni muuttui..elämääni asteli mies, menimme aika nopiaa tutkimuksiin...Elämässäni virheitä tehneenä olen kysynyt kysymystä : miksi??? ajatukset kulkeneet monella tavalla..... minä joka olisin halunnut monta lasta...sain vastauksekseksi:ei yhtään...Koeputkihedelmöitykseen lähdettiin lääkärin kannustamana, kyllä tämä hoito onnistuu...ei annettu mahdollisuutta edes ajatella negatiivisesti... Olin kovin epäileväinen alussa, kaikki ne piikitykset, kaikki ne kontrollikäynnnit, kaikki ne lääkäri käynnit ja tutkimukset antoivat toivoa ja loppu peleissä tai siis viimeisellä käynnillä:milloin piti olla keräilyyn hoito-ohjeet...sitä ei tullut..sanottiin että ei ONNISTU hoito lopetetaan. ja kysyttiin että onko mulla kysyttävää??? ei ollut siinä vaiheessa, epäuskoisena,itkien kotiin..Vaihtoehtona sukusolulahjoitus tai ristiin luovutus.adoptio tai ...Sukusoluluovutus, ei pysty, ei voi koska koskettaa liian läheisiä ihmisiä. Ristiinluovutus ei onnistu koska mies ei halua. Eli olen 34-vuotias ja lapseton.

0

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
        Ikävä
        112
        721
      2. Mitä kuvittelet kaivattusi tekevän

Arkena tai viikonloppuna? Mitä itse teet samaan aikaan?
        Ikävä
        49
        586
      3. Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.

Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        66
        577
      4. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
        Pyhäjärvi
        73
        512
      5. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
        Ikävä
        41
        495
      6. Hyvää yötä

Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!
        Ikävä
        26
        493
      7. Martina sai ylinopeussakon

Saiko sakkoa Porsche-merkkisellä autolla?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        152
        434
      8. Missähän pöytäkirja viipyy, taas?

Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett
        Kemijärvi
        40
        418
      9. Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä

Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust
        Suomalaiset julkkikset
        6
        404
      10. Mikä on kaivattusi ikä?

100v. On mun....
        Ikävä
        20
        371
      Aihe