Nyt olen valmis kertomaan tarinani... en tiedä miten kauas historiaan mun pitää mennä?Kuinka yksityiskohtaisesti mun pitää elämäni teille kertoa? Vuonna 96 aloin seurustelemaan silloisen miesystäväni kanssa, ja 97 jätin pillerit pois ja mietimme josko saisimme jälkikasvua, koulusta valmistuttuani vuonna 2002, ei ollut lasta kuulunut, surullista, kun kävimme tutkimuksissa niin lopputulos oli että lääkäri sanoi että koeputkihedelmöitys on ainoa vaihtoehto...Hoidot vaativat rahaa, mieheni kuitenkin otti lainaa asuntoa varten mutta ei ollut valmis rahoittamaan yhteistä perillistä... no, tiemme erkanivat..tapasin miehen, muutimme yhteen, puhuimme lapsista, rakastin hänen lapsia kuin omia, puhuimme omasta...kännissä hän hän halusi...loppupeleissä tiemme erosi väkivaltaisuuden takia Elin ja opettelin olemaan omillani, kunnes ..6.12.11 elämäni muuttui..elämääni asteli mies, menimme aika nopiaa tutkimuksiin...Elämässäni virheitä tehneenä olen kysynyt kysymystä : miksi??? ajatukset kulkeneet monella tavalla..... minä joka olisin halunnut monta lasta...sain vastauksekseksi:ei yhtään...Koeputkihedelmöitykseen lähdettiin lääkärin kannustamana, kyllä tämä hoito onnistuu...ei annettu mahdollisuutta edes ajatella negatiivisesti... Olin kovin epäileväinen alussa, kaikki ne piikitykset, kaikki ne kontrollikäynnnit, kaikki ne lääkäri käynnit ja tutkimukset antoivat toivoa ja loppu peleissä tai siis viimeisellä käynnillä:milloin piti olla keräilyyn hoito-ohjeet...sitä ei tullut..sanottiin että ei ONNISTU hoito lopetetaan. ja kysyttiin että onko mulla kysyttävää??? ei ollut siinä vaiheessa, epäuskoisena,itkien kotiin..Vaihtoehtona sukusolulahjoitus tai ristiin luovutus.adoptio tai ...Sukusoluluovutus, ei pysty, ei voi koska koskettaa liian läheisiä ihmisiä. Ristiinluovutus ei onnistu koska mies ei halua. Eli olen 34-vuotias ja lapseton.
Lapseton
0
162
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4183533Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1082610Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,32401Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll372186Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne62100Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv131933Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941607Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel671529Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k431483Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,531360