Äkkiä Apua..?

Fingirl123

Hei! en tiedä mitä tehdä..kenen puoleen kääntyä..vai olenko vain hullu?
(Olen 17.v Tyttö)

En uskalla enään asua paljoa kotona..Luulen että meillä Kummitelee/Asuu henki/ä

Juttuja mitä on käynyt/olen havainnut:

●Joskus jos keskityn vaikka katsomaan Tv (tai jtn, muuta) niin sivusilmään joskus iskee varjo..se menee nopeasti liitää ohi kun koitan äkkiä katsoa varjoa.
●Kerran olin Suihkussa. pyyhin saippuat silmiltä ja näin valkoisen varjon kuin käsi.
se oli siinä 1sec ja katosi. olen monesti nähnyt suihkussa eri varjoja..siksi pelkään sulkea silmiä.
●Välillä tunne huoneessa jonkun läsnä olon tai että joku hengittää niskaan.
●Kuulen välillä outoja ääniä (Asun rivitalossa jossa on 2 kerrosta) joten välillä ääni tulee ofc naapurista mutta välillä kuulen outoja ääniä kotona.

Yms. tuollaisa juttuja▲

Jospa kerron muutamasta jutusta mitä on käynyt?▼

● Olin 2:sin Äitini kanssa kotona.
Äiti nukkui alhaalla ja minä ylhäällä.
valvoin vielä 1 jälkeen. Kävin Lämmittämässä Ruokaa mikrossa.
sitten kuulin kun joku käveli yläkerran käytävää pitkin...
ihan selvästi siellä jokin käveli.
Jouduin paniikkin, mutta en viitsinyt äitiä herättää.
Mutta minulla oli Kone..Tv..Valot..Huoneessa auki. Joten oli pakko jotenkin mennä ne sammutamaan.
Juoksin paniikissa huoneeseeni ja laitoin oven kiinni.
En pystynyt olemaan huoneessani koska olin paniikissa.
Suljin kaiken paitsi valoni ja Juoksin alas Äitini luo nukkumaan..
Äiti ihmetteli miksi olin paniikissa, mutta esitin että kaikki on ok ja halusin muka vain nukkua hänen lähellä.
En saanut melki yhtään nukuttua koska pelkäsin että Henki olisi talossa.
Itkin melki koko yön paniikissa (Hiljaa että äiti ei kuullut)
◤Kerroin aamulla äidille jutusta ja hän vain nauroi eikä uskonut..annoin asian sitten olla..vaikka ite sen aina muistan..


● Olin 2:sin Koirani kanssa alakerrassa katsomassa Tv:tä.
Veli oli yläkerrassa Lukemassa kirjaa.
(Olimme 3 kotona)
Koira makoili vierelläni sohvalla niin 1 vaiheessa koira katsoi vieressä olevaa nojatuolia pitkään isoilla silmillä hetken. Teki minuutin päästä uudestaan samoin.
Sitten näin lattialla kun varjo liiti ohi.
sitten koira haukahti isosti Kerran ja hiljeni.
◤Suljin Tv:n ja lähdin huoneeseeni.

【Mitä teen?
【En uskalla olla välillä kotona..Pelottaa
【Pelottaa silloin kun joudun olemaan 1:sin kotona/Yötä.
【Olenko vain hullu ja vainoharhainen?
【vai voiko oikeasti olla henki kotona?
【Jos koittaisin Spiritismiä Kavereideni kanssa?

62

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kovian selivä ...

      Älä missään nimessä kokeile spiritismiä, sillä silloin kyllä joudut pahojen henkien vainoamaksi. Noiden kuvausten perusteella on vaikea sanoa, että onko henkiä ollut paikalla vai onko pelko ja mielikuvitus saanut nuo kokemukset aikaan.

      • Fingirl123

        Tääl on oikeasti joku..ja se pelottelee mua..tai sitten alan jo olen vainoharhanen.. mutta täällä on 100% ollu/on joku..tai sit mun jutuille ois aina hyvä selitys.
        mut mun on jotenkin pakko saada tietää onko täällä joku vai ei..että saisin pelkoni pois..
        mites sitte jos ei spiritismiä nii miten selvitän onko täällä/ollut joku?


      • Akazia
        Fingirl123 kirjoitti:

        Tääl on oikeasti joku..ja se pelottelee mua..tai sitten alan jo olen vainoharhanen.. mutta täällä on 100% ollu/on joku..tai sit mun jutuille ois aina hyvä selitys.
        mut mun on jotenkin pakko saada tietää onko täällä joku vai ei..että saisin pelkoni pois..
        mites sitte jos ei spiritismiä nii miten selvitän onko täällä/ollut joku?

        Uskon sinua. Minulla on sinun ikäinen tytär ja myös meillä on samanlaisia kokemuksia, itse asiassa vielä rajumpia. Myös tyttäreni pelkää edelleen yksin oloa kotona vaikka pahimmasta kummitteluajasta on kulunut jo kaksi vuotta. Mieheni ei ensin uskonut kummitteluun mutta joutui todistamaan välillä niin hurjia juttuja että pakko oli alkaa uskomaan.

        Kummittelu loppui vasta kun tulin uskoon. Huusin Jumalaa avukseni ja Hän auttoi!
        Jeesuksen Kristuksen nimi on niin voimallinen että se riittää karkottamaan henget. Koko perheeni uskoo nyt Jeesukseen koska Hän on tie, totuus ja elämä. Mutta nuorella varsinkin vie kauan aikaa toipua traumaattisista kokemuksista.

        Henkimaailma on todellinen. Älä missään nimessä kokeile spiritismiä, ennustajia, meedioita ym koska sillä tavalla vedät demoneita kimppuusi kuin sokeri mehiläisiä.

        Joten pyydä rohkeasti Jeesusta apuun, et menetä siinä mitään vaan voitat. :)

        Olet rukouksissani, siunausta sinulle ja perheellesi.


    • tiukka linja

      Älä rupea pelkäämään kotonasi. Tee hengillle selväksi että he saavat olla siellä missä sinäkin-kunhan ovat siivosti eivätkä pelottele sinua. Rukoile että henget löytävät pyhän valon ja siirtyvät eteenpäin.Rukoile jumalaa avuksesi ja käy tekemässä ristin merkki lattiaan joka huoneessa ja pyydä taivaan suojelusta .Muista että sinullekkin on annettu syntymästäsi asti oma suojelusenkeli.Spritismiä en todellakaan suosittele.

      • Fingirl123

        Vähän jo alkaa pelottaa...
        Mut mä haluun hänet/ne pois mun perheeni talosta !
        En usko jumalaan tai mtn..mutta voisin koittaa rukoilla.
        Risti merkki? siis kädellä vaan lattiaan risti?
        voin yrittää joskus..mut kun en uskalla tehä sitä 1:sin.. haittaako jos kaveri on katsomassa vieressä? (hän itsekkin uskoo henkiin)
        (voisin samalla pitää 1 minun risti korua mukana ja
        kaulassa rippi ristiä - suojelemaaan minua)
        oma suojeslusenkeli? kuka se on? joku kuollu tyyppi joka laitetaan sit enkelinä suojeleen minua? (anteeksi jos kuulostan ilkeältä)

        Voisin joskus koittaa tuota Rukoilu Risti juttua..(mutta haluan että minun paras ystäväni on vierelläni.


      • avun saanut
        Fingirl123 kirjoitti:

        Vähän jo alkaa pelottaa...
        Mut mä haluun hänet/ne pois mun perheeni talosta !
        En usko jumalaan tai mtn..mutta voisin koittaa rukoilla.
        Risti merkki? siis kädellä vaan lattiaan risti?
        voin yrittää joskus..mut kun en uskalla tehä sitä 1:sin.. haittaako jos kaveri on katsomassa vieressä? (hän itsekkin uskoo henkiin)
        (voisin samalla pitää 1 minun risti korua mukana ja
        kaulassa rippi ristiä - suojelemaaan minua)
        oma suojeslusenkeli? kuka se on? joku kuollu tyyppi joka laitetaan sit enkelinä suojeleen minua? (anteeksi jos kuulostan ilkeältä)

        Voisin joskus koittaa tuota Rukoilu Risti juttua..(mutta haluan että minun paras ystäväni on vierelläni.

        Älä mollaa suojelusenkeliäsi joka sinua rakastaa ehdoitta. Miksi sitten uskot kummituksiin jos et enkeliin?tai jumalaan? mitä pahaa rukoilemisessa tai raamatussa?Ateisti?


      • erkki-pappa
        avun saanut kirjoitti:

        Älä mollaa suojelusenkeliäsi joka sinua rakastaa ehdoitta. Miksi sitten uskot kummituksiin jos et enkeliin?tai jumalaan? mitä pahaa rukoilemisessa tai raamatussa?Ateisti?

        Nimimerkki avun saanut, toivoisin että et moiti toista ihmistä siitä, mihin hän uskoo tai ei usko. Me kaikki uskomme omalla tavallamme.

        Sitäpaitsi inäkin olen ateisti, mutta kunnioitan myös uskovia. Alempana annoin jo ovat omat neuvoni tälle tytölle.

        erkki-pappa


      • avun saanut
        erkki-pappa kirjoitti:

        Nimimerkki avun saanut, toivoisin että et moiti toista ihmistä siitä, mihin hän uskoo tai ei usko. Me kaikki uskomme omalla tavallamme.

        Sitäpaitsi inäkin olen ateisti, mutta kunnioitan myös uskovia. Alempana annoin jo ovat omat neuvoni tälle tytölle.

        erkki-pappa

        En olekaan moittinut mutta esitin avoimia kysymyksiä joihin hän ei vastannut? En toki tyrkytä kenellkekkään uskoa tai väitä että olisin oikeassa.. mutta ihan mielenkiinnosta olisn halunnut tietää nuoren ajatukisa.Miksi sitten spirtismi auttaisi asiaa?..


      • Fingirl123
        avun saanut kirjoitti:

        En olekaan moittinut mutta esitin avoimia kysymyksiä joihin hän ei vastannut? En toki tyrkytä kenellkekkään uskoa tai väitä että olisin oikeassa.. mutta ihan mielenkiinnosta olisn halunnut tietää nuoren ajatukisa.Miksi sitten spirtismi auttaisi asiaa?..

        Sori tarkotus ei ollut mollata..
        Eikös kaikki saa uskoo siihe mihi haluaa?
        Minusta rukoilemisessa tai raamattussa ei ole mitään pahaa.
        En tiedä miten spiritismi auttais? ehkä selvittämään jos täällä asustelee joku henki /jotkut henget


      • Lähesty Jumalaa
        Fingirl123 kirjoitti:

        Sori tarkotus ei ollut mollata..
        Eikös kaikki saa uskoo siihe mihi haluaa?
        Minusta rukoilemisessa tai raamattussa ei ole mitään pahaa.
        En tiedä miten spiritismi auttais? ehkä selvittämään jos täällä asustelee joku henki /jotkut henget

        Olet ilmeisesti aiemmin pelannut spiritismiä kavereidesi kanssa ja tästä, tai jostain muusta okkulttisesta syystä saanut "hengen" kiusaamaan sinua.

        Tee päätös, että lopetat okkultismin harjoittamisen, se ei ole leikkiä, vaan jopa kuolemanvakavaa. Hävitä kaikki okkulttiset esineet ja esim. noituutta käsittelevät kirjat.

        Voit käydä kirkossa juttelemassa papin kanssa. Ihan "ensiapuna" neuvon sinua rukoilemaan Jumalaa omin sanoin. Älä pelkää, että rukoilisit väärin sanoin, siellä Yläkerrassa kyllä kuunnellaan ihmislapsen heikkoakin rukousta.


    • erkki-pappa

      Hei, ei tuossa mitään kummallista ole, minulla oli sinun iässäsi ihan samanlaisia pelkoja. En uskaltanut olla yksin kotona, luulin näkeväni varjoja ja kuulevani ääniä. Juurikin tuo varjojen "vilahtelu" oli mitä pelkäsin. Myöhemmin tajusin kaiken olleen oman vilkkaan mielikuvitukseni tuotetta! Nyt olen 50 vuotias, enkä ole koskaan nähnyt tai kuullut kotitalossani mitään selittämätöntä.

      Sinun pelkosi on todellista, mutta se mitä pelkäät ei ole. Kaikki tapahtuu sinun omassa mielessäsi ja kehossasi. Pelko on oman mielesi tuote. Muista se. Niinpä sinulla on mahdollisuus hallita sitä, jos yrität oikein kovasti.

      Jos paniikin tunne tulee uudelleen, istu rauhassa sängylle, tuoliin tai jonnekin mikä tuntuu turvallisimmalta. Kiinnitä huomio omaan hengitykseesi. Hengitä syvään ja rauhallisesti sisään ja ulos, sisään ja ulos. Hengitä sisään ja ulos syvään niin, että tunnet pallean nousevan ja laskevan. Keskitä kaikki huomiosi hengitykseen parin minuutin ajan niin huomaat, että mielesi rauhoittuu. Tämä on yksinkertainen mutta oikeasti tehokas lääke kun teet sen keskittyneesti.

      Pidä myös tuota ristiä ja ota myös vaikka raamattu turvaksesi jos tuntuu että ne rauhoittavat sinua. Unohda spiritismi ja henget, niitä ei oikeasti ole huoneessasi.

      • Fingirl123

        Hallita? miten...?
        En voi istua rauhassa... kun äh miten selittäis.. en vaan voi olla rauhassa kun luulen että joku henki kiusaa mua..
        Mm..alan pitämään ristejä mukana..
        Musta on kivaa kun saa olla rauhassa 1:sin kotona, Mutta oon aina melki linnoutautunu kivasti huoneeseen haha :D se on kivaa mutta ois kiva jos pystyisin rohkeasti pitämään oveani auki ja kävellä paikoissa..mennä suihkuun yms. ilman pelkoa.
        En edes pysty nukkumaan pimeässä. siksi aina pidän jonkun valon päällä (joo siihe liittyy myös se että pelkään pikkusen pimeetä (joo oon nolo ei tarvii nauraa.) mut eniten se kun pelkään että henki tulee pimeässä.

        Tuntuu että olen avuton tämän jutun kanssa.. pelkään omassa kodissani? Noloa.. pelkään juttua mikä ei ehkä ole edes olemassa?
        mitä jos henkiä onkin?
        miten voin tietää?
        en voi antaa jutun olla..minun pitää jotenkin saada tiedettyä onko täällä ketään vai ei.

        erkki-pappa silloin kun pelkäsit niin mitä teit aina kun kuulit äänen..näit varjon..varjon vilahduksen yms. ?


      • erkki-pappa
        Fingirl123 kirjoitti:

        Hallita? miten...?
        En voi istua rauhassa... kun äh miten selittäis.. en vaan voi olla rauhassa kun luulen että joku henki kiusaa mua..
        Mm..alan pitämään ristejä mukana..
        Musta on kivaa kun saa olla rauhassa 1:sin kotona, Mutta oon aina melki linnoutautunu kivasti huoneeseen haha :D se on kivaa mutta ois kiva jos pystyisin rohkeasti pitämään oveani auki ja kävellä paikoissa..mennä suihkuun yms. ilman pelkoa.
        En edes pysty nukkumaan pimeässä. siksi aina pidän jonkun valon päällä (joo siihe liittyy myös se että pelkään pikkusen pimeetä (joo oon nolo ei tarvii nauraa.) mut eniten se kun pelkään että henki tulee pimeässä.

        Tuntuu että olen avuton tämän jutun kanssa.. pelkään omassa kodissani? Noloa.. pelkään juttua mikä ei ehkä ole edes olemassa?
        mitä jos henkiä onkin?
        miten voin tietää?
        en voi antaa jutun olla..minun pitää jotenkin saada tiedettyä onko täällä ketään vai ei.

        erkki-pappa silloin kun pelkäsit niin mitä teit aina kun kuulit äänen..näit varjon..varjon vilahduksen yms. ?

        Silloin kun olin itse 17v mitäs luulet mitä tein? Panin tietysti silmät kiinni, ja menin tiukasti peiton alle. Nukkumaan tullessa hyppäsin sänkyyn peläten, että sängyn alla on joku. Oli hauskaa lukea kun Lassissa ja Leevissä oli myöhemmin ihan sama juttu!

        Tuo hengitysjuttu ei ole oma keksintöni vaan sen neuvoi minulle psykologi kun minulla oli joskus vähän myöhemmin yksi ohimenevä juttu, mihin liittyi lieviä paniikkioireita. Kokeile sitä jos tulee paniikkimainen olo, eli sydän alkaa hakkaamaan hurjasti ja hengitys menee ahtaalle. Se auttaa laukaisemaan pelkoasi ja voit sitä kautta vähitellen pystyä hallitsemaan tilannetta. Jos oma mielesi luo jotakin tuntemuksia, niin sen pitäisi pystyä myös hallitsemaan niitä. Eikö?

        Tuokin että siellä tuntuu olevan joku ei ole mitään epätavallista. Mieli on taitava loihtimaan kaikenlaisia tuntemuksia, jotka voivat olla sinulle uusia. Onko henkiä olemassa? Jos minulta kysyt niin ei. En ole vielä yhtään nähnyt.

        Pidä vaan yöllä valot päällä. Voit kokeilla laittaa myös jotakin rauhallista musiikkia soimaan hiljaa yön ajaksi. Sinuna kävisin juttelemassa terveydenhoitajan kanssa, jos käyt koulua. En tarkoita, että sinussa olisi mitään vialla, mutta voisit saada häneltä hyviä neuvoja. Koita jutella myös vanhempiesi kanssa ja hyvien ystäviesi kanssa asiasta. Ota asia rauhallisesti, kaikki on kodissasi ihan kunnossa. Nuku hyvin.


    • Fingirl123

      Ok..Oon amiksessa ja meillä ei ole terveyden hoitajaa.
      En voi puhua tuntemattomille.
      Vanhemmat vain nauraa aina.
      kaverit tietävät koko asiasta. mutta ei paljoo pysty auttaa ku niil on samoi ongelmii..
      En tarvii mitää hengitys juttui ku en oo isos paniikis koskaan :) mutta hyvä neuvo silti!
      Kyl mä koitan ottaa asiat rauhallisesti..mutta se nyt on vain vaikeeta..kai mun pitää vaan venaa että tää menis joskus ohi..

      Otan kaikista näistä kommenteista oppia ja koitan vain kestää..
      Koitan EHKÄ joku pv. Spiritismiä..kattoo toimiiko vai ei.
      Kyl tää tästä..

      • ei se kannata

        Älä kokeile spiritismiä, se antaa pahoille hengille voimaa tulla sinne luoksesi, sitä niillä ei ole koska et ole kokeillut spiritismismiä.


    • Otan sen verran kantaa, että älä kokeile spiritismiä. Jos haluat eroon pahoista hengistä, niin sillä menetelmällä sinä aikalailla toivotat ne tervetulleeksi.

      Tässä tilanteessa sinun kannattaa vain rukoilla ja tutustua Jumalaan. Jeesuksen nimessä on voima, mikä karkottaa demonit.

      • Fingirl123

        @pastorin_poika Jotenkin pakko tietää onko tääl ketään..
        Mä en usko jumalaan and I don't like Uskonnolisista jutuista.
        Mutta tänään poikkeuksellisesti Pidin 1 risti koruu taskussa..raamattuu lähellä..
        outoo.. olin tänään 1 kotona ja mitään ei tapahtunu koska oli raamattu ja risti.
        ja rukoilin muutama kerran. (vihaan silti uskonnollisia juttuja)


      • Fingirl123 kirjoitti:

        @pastorin_poika Jotenkin pakko tietää onko tääl ketään..
        Mä en usko jumalaan and I don't like Uskonnolisista jutuista.
        Mutta tänään poikkeuksellisesti Pidin 1 risti koruu taskussa..raamattuu lähellä..
        outoo.. olin tänään 1 kotona ja mitään ei tapahtunu koska oli raamattu ja risti.
        ja rukoilin muutama kerran. (vihaan silti uskonnollisia juttuja)

        @Fingirl123 Et tee siinä mitään väärää, kun vihaat "uskonnollisia juttuja". Jumalassa ei ole uskonnosta kyse, vaan henkilökohtaisesta suhteesta. Se kun rukoilit - Jumala kutsuu meitä siihen. Ei noudattamaan uskontoja.

        Mielestäni on erittäin hyvä että turvauduit ristiin ja raamattuun. Siinä ei ole mitään vikaa. Mutta, usko tai älä - itse risti ja raamattu eivät pitäneet demoneja loitolla. Tuossa sinun rukouksessa on se jokin mitä ne inhoavat. Jumala auttaa sitä, joka pyytää Häntä avuksi. Hän ei jätä tulematta silloin.


      • Fingirl123
        pastorin_poika kirjoitti:

        @Fingirl123 Et tee siinä mitään väärää, kun vihaat "uskonnollisia juttuja". Jumalassa ei ole uskonnosta kyse, vaan henkilökohtaisesta suhteesta. Se kun rukoilit - Jumala kutsuu meitä siihen. Ei noudattamaan uskontoja.

        Mielestäni on erittäin hyvä että turvauduit ristiin ja raamattuun. Siinä ei ole mitään vikaa. Mutta, usko tai älä - itse risti ja raamattu eivät pitäneet demoneja loitolla. Tuossa sinun rukouksessa on se jokin mitä ne inhoavat. Jumala auttaa sitä, joka pyytää Häntä avuksi. Hän ei jätä tulematta silloin.

        mm..ok :)


    • tumebo
      • Fingirl123

        oho !


    • jarno--

      viime viikonloppuna näin messuilla (hengen ja tiedon messut) aave tutkijaryhmän, tais kulkea nimellä ghost investigators finland. valitettavasti en tiedä heidän yhteystietoja mutrta ehkä löytyy netistä.

      • Fingirl123

        öh ok. kiva


    • Onko tilanne siellä rauhoittunut?

      • Fingirl12320

        Ei ja Joo.. välillä minulla menee iha hyvin.
        mut sit välillä tulee se fiilis että joku (henki) kiusaa .
        kyllä tää tästä.. :) hiljalleen yritän päästä eroon pelostani.


      • ei hätää
        Fingirl12320 kirjoitti:

        Ei ja Joo.. välillä minulla menee iha hyvin.
        mut sit välillä tulee se fiilis että joku (henki) kiusaa .
        kyllä tää tästä.. :) hiljalleen yritän päästä eroon pelostani.

        Polta salviaa ja osta vuorisuolaa tai sit mustaa suolaa.

        Tee selväks että henki ei ole tervetullut kiusaamaan sua.

        Vältä negatiivisia asioita (vetää puoleensa negatiivisia henkiä).

        Älä anna peloilles valtaa (sekin vetää puoleensa negatiivisia henkiä).

        Ole positiivinen.

        Opettele suojaamaan itsesi.

        Voi olla että sulla on vain utelias vierailija joka tuskin tekee mitään pahaa,on se tietenki häiritsevää mutta sellasia ne joskus on,munkin kodissa asusteli erään naisen henki joka ei kyllä mitään pahaa koskaan tehny. Mutta jos on käyny niin että se on negatiivinen niin opettelesin sinuna suojaamaan itsesi ja hallitsemaan pelkos.


      • Fingirl123
        ei hätää kirjoitti:

        Polta salviaa ja osta vuorisuolaa tai sit mustaa suolaa.

        Tee selväks että henki ei ole tervetullut kiusaamaan sua.

        Vältä negatiivisia asioita (vetää puoleensa negatiivisia henkiä).

        Älä anna peloilles valtaa (sekin vetää puoleensa negatiivisia henkiä).

        Ole positiivinen.

        Opettele suojaamaan itsesi.

        Voi olla että sulla on vain utelias vierailija joka tuskin tekee mitään pahaa,on se tietenki häiritsevää mutta sellasia ne joskus on,munkin kodissa asusteli erään naisen henki joka ei kyllä mitään pahaa koskaan tehny. Mutta jos on käyny niin että se on negatiivinen niin opettelesin sinuna suojaamaan itsesi ja hallitsemaan pelkos.

        Mm.. okei :) !


      • Akazia
        ei hätää kirjoitti:

        Polta salviaa ja osta vuorisuolaa tai sit mustaa suolaa.

        Tee selväks että henki ei ole tervetullut kiusaamaan sua.

        Vältä negatiivisia asioita (vetää puoleensa negatiivisia henkiä).

        Älä anna peloilles valtaa (sekin vetää puoleensa negatiivisia henkiä).

        Ole positiivinen.

        Opettele suojaamaan itsesi.

        Voi olla että sulla on vain utelias vierailija joka tuskin tekee mitään pahaa,on se tietenki häiritsevää mutta sellasia ne joskus on,munkin kodissa asusteli erään naisen henki joka ei kyllä mitään pahaa koskaan tehny. Mutta jos on käyny niin että se on negatiivinen niin opettelesin sinuna suojaamaan itsesi ja hallitsemaan pelkos.

        Ja höpö höpö noille salvian poltteluille ja suolan käytölle! :D

        Ei henget kiusaa ns omiaan vaan vain niitä joita Jumala kutsuu puoleensa.


    • Bonus123

      Tämmöinen näkökulma, että "perinteisissä" yhteisöissä suurin osa ihmisistä oli nähnyt erinäisiä henkiolentoja. Perinteinen tarkoittaa kaikkia yhteisöjä ennen teollistumista ja modernia aikaa.

      Mutta nämä ihmiset eivät pelänneet henkiä, koska heille ne olivat luonnollinen osa todellisuutta.

      Jos jossain pyhässä paikassa oli haltijoita/keijuja/musta koira yms. niin siinäpähän oli. Niitä jotenkin kunnioitettiin ja ajateltiin niiden ehkä kertovan jotain. Mutta sellaista pelkoa ei ollut, että olenko tullut hulluksi. Nykyisin ufohavainnoit ovat varmaan korvanneet haltiat, mutta kyseessä voivat olla samat oliot uudessa puvussa.

      Nykyajassa on mielenkiintoinen piirre se, että kaikenlaisten ilmestysten näkeminen sisältää pelon oman mielenterveyden järkkymisestä. Ehkä voisi ajatella siis, että jos näet jotain, se on jollain tasolla olemassa. Se ei ole hallusinaatio. Vaan ehkä sinun oma psyykesi/sielusi sijaitsee osittain myös sinun ulkopuolellasi, sen lisäksi että se sijaitsee sisälläsi. Ja jos ihminen omin silmin näkee tai muuten kokee ilmestyksen, se on samanaikaisesti olemassaoleva ja olemassaolematon olio.

      Ilmestykset voivat joskus vaikuttaa fyysiseen maailmaan. Mutta ne eivät tee ihmiselle mitään. Ne ovat viesti, mutta jokaisen pitää tulkita itse mitä viesti tarkoittaa. Et ole hullu vaikka näkisit haltian/keijun/enkelin/avaruusolion.

      • Fingirl123

        wow :o


    • Homopetteri

      Sinulla on skitsofrenia ja käytät heroiinia.

      Vinkki 1. Tpa itsesi.

      • Fingirl123

        Oletko ihan kunnossa?


    • Papin luo

      Mee juttelemaan papin kanssa!
      Luterilaisen tai ortodoksin.

      Sillä tästä saat selvän ja avun!

      • Fingirl123

        No ei ny ihan sellasta..


      • Fingirl123 kirjoitti:

        No ei ny ihan sellasta..

        Jos et halua jutella pastorin kanssa - onko sinulla uskovia tuttavia, joitten kanssa voisit jutella? Uskovien kannaltakin on vähän ongelmallista se, ettei kaikki ymmärrä näitä asioita, mutta ovat silti hyvin lähellä vapautuskeinoja. Monilla heistä saattaa olla luottamus Jumalaan ja elämäntavat kunnossa, ja se riittää.


      • Fingirl123
        pastorin_poika kirjoitti:

        Jos et halua jutella pastorin kanssa - onko sinulla uskovia tuttavia, joitten kanssa voisit jutella? Uskovien kannaltakin on vähän ongelmallista se, ettei kaikki ymmärrä näitä asioita, mutta ovat silti hyvin lähellä vapautuskeinoja. Monilla heistä saattaa olla luottamus Jumalaan ja elämäntavat kunnossa, ja se riittää.

        Tiiän muutaman jotka on uskovia. mutta ne tulis pitään mua hulluna...
        tai noh eka ne rageis mulle siitä kun sais kuulla että en oo uskovainen.
        @pastorin_poika


      • Fingirl123 kirjoitti:

        Tiiän muutaman jotka on uskovia. mutta ne tulis pitään mua hulluna...
        tai noh eka ne rageis mulle siitä kun sais kuulla että en oo uskovainen.
        @pastorin_poika

        @Fingirl123 Uskon että olet väärässä. Valtaosa minun tuntemista uskovista, jotka ovat Raamatullisessa mielessä korrektia väkeä, haluavat auttaa. Ihan senkin takia, koska se on Kirjoituksien mukaan oikein tehdä. Yritä edes puhua niille :)

        Siunaukset.


    • voihh

      Minuakin pelottaa tuo aloittajan juttu. Lähinnä sen vuoksi, että hän on jo 17-vuotias, eikä hallitse suomenkieltä juurikaan.
      Muutenkin teksti on kuin pikkulapsen kirjoittamaa: Juoksin paniikissa Äitini luo. Lämmitin Ruokaa Mikrossa ja Taas olin Paniikissa.
      Karmea juttu, kertakaikkiaan.

      • Fingirl123

        Mitä vittua..?


      • Fingirl123 kirjoitti:

        Mitä vittua..?

        Älä välitä


      • Fingirl123
        pastorin_poika kirjoitti:

        Älä välitä

        @voihh @pastorin_poika Joo tää mun koko julkasu voi olla Turha,Nolo,Huonosti selitetty yms.
        Tiedän että selitin asiat tyhmästi. Koitin vain tulla tänne pyytään apua. Jos jollakin on samaa kokemusta yms. tietää mitä tehdä.
        En haluu tästä julkasusta mitään pas... myrskyä haluan vain apua!
        Tietenkin monet voivat olettaa julkasun perusteella että olen joku hullu.. tai jtn.
        Olen normi ihminen joka haluaa henki asioissa apua.


      • Akazia
        Fingirl123 kirjoitti:

        @voihh @pastorin_poika Joo tää mun koko julkasu voi olla Turha,Nolo,Huonosti selitetty yms.
        Tiedän että selitin asiat tyhmästi. Koitin vain tulla tänne pyytään apua. Jos jollakin on samaa kokemusta yms. tietää mitä tehdä.
        En haluu tästä julkasusta mitään pas... myrskyä haluan vain apua!
        Tietenkin monet voivat olettaa julkasun perusteella että olen joku hullu.. tai jtn.
        Olen normi ihminen joka haluaa henki asioissa apua.

        Hei Fingirl123!

        Muistan kun itse etsin apua samaan ongelmaan, hulluna pidettiin minuakin. Jopa pari pappia katsoi minua kuin vierasta sikaa….
        Et ole hullu vaan ne ovat ihan oikeita kokemuksia. Sinun pitäisi löytää joku ihminen joka on uskossa Jeesukseen koska sellaiset ihmiset jotka eivät usko Jeesukseen eivät usko myöskään pimeyden henkivaltoihin. Siksi tulet saamaan myös tällä palstalla vaikka minkalaista poppakonsti neuvoa: todellisuudessa suolan ripottelemisen, esineiden hautaamiset ja yrttien polttelemiset ovat noituutta ja näin ollen vaan pahentavat ongelmaa.

        Rukoile Isä meidän rukous joka päivä. Siinä rukouksessa pyydät samalla päästämään sinut pahasta ja pyydä samalla Jumalaa lähettämään sinulle apua. Kyllä Hän sinua kuulee kun huudat Hänen puoleensa. Usko pois :)

        Itse uskon että Jumala haluaa sinut omakseen. Älä unohda näitä kokemuksiasi koskaan koska voi olla että joudut joskus neuvomaan jotakuta samassa ongelmassa. Se nimittäin pitää paikkansa että kun tulee autetuksi niin haluaa myös itse auttaa. Ja uskon että jos käännyt Jumalan puoleen niin tulet autetuksi.

        Äläkä välitä noista väliin huutelijoista, niitä on aina ollut ja tulee aina olemaan.

        Siunausta!


      • Fingirl123 kirjoitti:

        @voihh @pastorin_poika Joo tää mun koko julkasu voi olla Turha,Nolo,Huonosti selitetty yms.
        Tiedän että selitin asiat tyhmästi. Koitin vain tulla tänne pyytään apua. Jos jollakin on samaa kokemusta yms. tietää mitä tehdä.
        En haluu tästä julkasusta mitään pas... myrskyä haluan vain apua!
        Tietenkin monet voivat olettaa julkasun perusteella että olen joku hullu.. tai jtn.
        Olen normi ihminen joka haluaa henki asioissa apua.

        Jos olen ihan rehellinen S24 on viimeinen paikka mistä kannattaa pyytää apua. Ainakin jos puhutaan näistä jutuista. Koska valtaosa ei tiedä oikeasti juuri mistään mitään ja jos "tietävätkin" - ne tietävät ainoastaan murto-osan todellisuudesta. Ja suurin osa väestä on niitä, jotka leimaavat sinut heikkopäiseksi.

        Mikäli todella puhut totta - julkaisusi ei ole turha tai nolo; koska silloin sinä todella tarvitset apua. Ja olen tutkinut aihetta sen verran kauan, että olen tullut siihen lopputulokseen, ettei demonit tottele yhtään ketään muuta, paitsi Jumalaa. Ja tietenkin tämän Poikaa, Jeesusta. Ja jos haluaa Jumalan täydellisen suojeluksen, täytyy olla 100% Herrassa, eli Jeesuksessa. Mitkään meedion pulverit sun muut keinot eivät auta, tai suojele, koska kädestä lukijat sun muut noidat, jotka käyttävät mm. ouija-lautaa (spiritismiä) "apuvälineenä", palvelevat tietoisesti tai tietämättään paholaista. Joten niistä on enemmän harmia kuin hyötyä. Niistä kannattaa pysytellä Ehdottomasti erossa!


      • Fingirl123
        Akazia kirjoitti:

        Hei Fingirl123!

        Muistan kun itse etsin apua samaan ongelmaan, hulluna pidettiin minuakin. Jopa pari pappia katsoi minua kuin vierasta sikaa….
        Et ole hullu vaan ne ovat ihan oikeita kokemuksia. Sinun pitäisi löytää joku ihminen joka on uskossa Jeesukseen koska sellaiset ihmiset jotka eivät usko Jeesukseen eivät usko myöskään pimeyden henkivaltoihin. Siksi tulet saamaan myös tällä palstalla vaikka minkalaista poppakonsti neuvoa: todellisuudessa suolan ripottelemisen, esineiden hautaamiset ja yrttien polttelemiset ovat noituutta ja näin ollen vaan pahentavat ongelmaa.

        Rukoile Isä meidän rukous joka päivä. Siinä rukouksessa pyydät samalla päästämään sinut pahasta ja pyydä samalla Jumalaa lähettämään sinulle apua. Kyllä Hän sinua kuulee kun huudat Hänen puoleensa. Usko pois :)

        Itse uskon että Jumala haluaa sinut omakseen. Älä unohda näitä kokemuksiasi koskaan koska voi olla että joudut joskus neuvomaan jotakuta samassa ongelmassa. Se nimittäin pitää paikkansa että kun tulee autetuksi niin haluaa myös itse auttaa. Ja uskon että jos käännyt Jumalan puoleen niin tulet autetuksi.

        Äläkä välitä noista väliin huutelijoista, niitä on aina ollut ja tulee aina olemaan.

        Siunausta!

        Hei @Akazia Niin noh..mulla ei oo ketää ystävää joka uskoo Jumalaan yms. :/
        paitsi perhe ja serkut yms.
        Ite en mihinkää poppa juttuihin usko.
        Joo olen alkanut rukoileemaan, mutta se ei taida oikeen toimia koska en 100% usko jumalaan.
        Siunausta..!


      • Fingirl123
        pastorin_poika kirjoitti:

        Jos olen ihan rehellinen S24 on viimeinen paikka mistä kannattaa pyytää apua. Ainakin jos puhutaan näistä jutuista. Koska valtaosa ei tiedä oikeasti juuri mistään mitään ja jos "tietävätkin" - ne tietävät ainoastaan murto-osan todellisuudesta. Ja suurin osa väestä on niitä, jotka leimaavat sinut heikkopäiseksi.

        Mikäli todella puhut totta - julkaisusi ei ole turha tai nolo; koska silloin sinä todella tarvitset apua. Ja olen tutkinut aihetta sen verran kauan, että olen tullut siihen lopputulokseen, ettei demonit tottele yhtään ketään muuta, paitsi Jumalaa. Ja tietenkin tämän Poikaa, Jeesusta. Ja jos haluaa Jumalan täydellisen suojeluksen, täytyy olla 100% Herrassa, eli Jeesuksessa. Mitkään meedion pulverit sun muut keinot eivät auta, tai suojele, koska kädestä lukijat sun muut noidat, jotka käyttävät mm. ouija-lautaa (spiritismiä) "apuvälineenä", palvelevat tietoisesti tai tietämättään paholaista. Joten niistä on enemmän harmia kuin hyötyä. Niistä kannattaa pysytellä Ehdottomasti erossa!

        @pastorin_poika En keksinyt muuta paikkaa mistä etsiä apua.
        Puhun totta..mutta en halua olla 100% herrassa..
        En usko mihinkää poppa keinoihin.


      • Fingirl123 kirjoitti:

        @pastorin_poika En keksinyt muuta paikkaa mistä etsiä apua.
        Puhun totta..mutta en halua olla 100% herrassa..
        En usko mihinkää poppa keinoihin.

        "Puhun totta..mutta en halua olla 100% herrassa.."

        Jos hengellinen elämä on sinulle vierasta - sinun ei ole pakko mennä siihen het alkuun satasella. Sellainen ei välttämättä edes tulisi luonnostaan. (Paitsi että Jumalalle on kyllä kaikki mahdollista.)

        "Joo olen alkanut rukoileemaan, mutta se ei taida oikeen toimia koska en 100% usko jumalaan."

        Tuon kannalta voin opastaa jonkin verran. Vaikka et uskokaan sataprosenttisesti Jumalaan, rukoileminen ei silti ole koskaan haitaksi. Raamatussa sanotaan, että:

        (Kirje roomalaisille 10:13 - "Jokainen, joka huutaa avukseen Herran nimeä, pelastuu.")

        " --- Herran nimeä --- " on Jeesus.

        Muista, että jos tulevina öinä tulee olemaan vielä levotonta, rukoile Jeesusta avuksi. Älä pelkää rukoilla ääneen. Pahat henget eivät siedä sitä, kun esim rukouksen yhteydessä lausuu Jeesuksen nimen. Ja jos annan tähän vielä vinkin - se mitä sinä rukoilet; tarkoita sitä. Demonit eivät siedä aitoa rukousta Jeesuksen puoleen.

        Toivottavasti tästä on sinulle apua. Jos haluat, kerro uudemman kerran, että minkälainen on tilanne :)

        Mikäli kiinnostaa - kirjoitan blogia pahoista hengistä, raamatun pohjalta:

        http://demoninmetsastajanpaivakirja.blogspot.fi/

        Kirjoitan sinne tulevaisuudessa lisää ohjeita, esim siitä mitenkä pääsee piinauksesta. Mutta nämä mitä täällä on kerrottu, on kaiken ydin = Jeesus.


      • invivniu
        pastorin_poika kirjoitti:

        Jos olen ihan rehellinen S24 on viimeinen paikka mistä kannattaa pyytää apua. Ainakin jos puhutaan näistä jutuista. Koska valtaosa ei tiedä oikeasti juuri mistään mitään ja jos "tietävätkin" - ne tietävät ainoastaan murto-osan todellisuudesta. Ja suurin osa väestä on niitä, jotka leimaavat sinut heikkopäiseksi.

        Mikäli todella puhut totta - julkaisusi ei ole turha tai nolo; koska silloin sinä todella tarvitset apua. Ja olen tutkinut aihetta sen verran kauan, että olen tullut siihen lopputulokseen, ettei demonit tottele yhtään ketään muuta, paitsi Jumalaa. Ja tietenkin tämän Poikaa, Jeesusta. Ja jos haluaa Jumalan täydellisen suojeluksen, täytyy olla 100% Herrassa, eli Jeesuksessa. Mitkään meedion pulverit sun muut keinot eivät auta, tai suojele, koska kädestä lukijat sun muut noidat, jotka käyttävät mm. ouija-lautaa (spiritismiä) "apuvälineenä", palvelevat tietoisesti tai tietämättään paholaista. Joten niistä on enemmän harmia kuin hyötyä. Niistä kannattaa pysytellä Ehdottomasti erossa!

        "Mitkään meedion pulverit sun muut keinot eivät auta, tai suojele, koska kädestä lukijat sun muut noidat, jotka käyttävät mm. ouija-lautaa (spiritismiä) "apuvälineenä", palvelevat tietoisesti tai tietämättään paholaista. Joten niistä on enemmän harmia kuin hyötyä. Niistä kannattaa pysytellä Ehdottomasti erossa!"

        Ei muuten pidä paikkansa. Monet meediot kannattaa myös pastoriin turvautumista,kannustaa rukoilemaan hyviä ja positiivisia asioita että tämä sun tuomitseminen menee nyt kyllä monissa kohdissa harakoille. Noituutta on valkosta ja mustaa mutta ydin on siinä kumpaan sitä käytät. Mä luulen pastorin poika että sinä tässä olet se joka ei tajua hölkäsenpölähtävää näistä asioista,en kuitenkaan tuomitse sua vaikka en oikeen aina ymmärrä teitä uskovaisia. te ette näe elämää kun yhdestä suunnasta ja se on teijän uskovaisten ongelma. Jokaisessa ns. yleisesti hyväksytyssä uskonnossa (huom.JOKAISESSA) on pieni palanen totuutta mukana tosin mikään uskonto ei ole niin turmeltu kun kristinusko.


    • Syy ja seuraus

      Valvot selvästikkin öisin. Väsymys aiheuttaa aistiharhoja.

      • Fingirl123

        Joo valvon joskus öitä ja joskus esim. viikonloppuna valvon koko yön.
        muutenkin mene joskus viikkosin 2-3 nukkumaan ja nukun tosi vähän ennen koulua.
        muutenkin nukun huonosti välilä.
        Luin tuosta aiheesta..etsin netistä ja katsoin Wikipediasta. Oli siinä jotain järkee mutta emt...


    • is all you need

      Jeesus

      Jeesus

      Jeesus

      Aamen.

      • Fingirl123

        Ok?


    • I <3 JKL

      Itsellä auttaa paniikkiin diapami tai kaksi välittömästi otettuna. Ja kuusi muuta säännöllisesti otettua lääkettä aamuin illoin. En näe haamuja ja meinaan erota kirkosta, koska jos/vaikka uskonkin jumalaan niin miksi siitä pitää maksaa?

      -Paniikkia ja ahdistusta välillä ilmassa. Ei kiva tunne.

      • Been there

        Hei! Minulla on ollut yliluonnollisia kokemuksia 12 vuotiaasta lähtien ( nyt olen yli 40 v). Olen kokenut samanlaisia ilmiöitä kodissani, kuin sinäkin, sekä "pahempiakin". Myös äitini ja sisareni ovat kokeneet samaa, jopa isäni, joka ei usko mihinkään yliluonnolliseen. Eli uskon, että kaikki kokemasi on totta, ei mielikuvituksen tuotetta. Pelko tietysti vetää puoleensa näitä "kiusanhenkiä", joten tavallaan itsekin vaikuttaa niiden ilmaantumiseen.
        Älä kuitenkaan pelkää, ajattele asia niin, että sinä olet henkisesti herkkä, koska pystyt havannoimaan henkiä. Uskon, että tuossa henkimaailmassa on paljon hyvääkin, kaikki uusihan ensin pelottaa. Kun oppii hallitsemaan iän ja kokemuksen myötä pelkojaan, huomaat varmasti, että olet sensitiivinen, herkkä ja intuitiivinen. Ne ovat kaikki hienoja ominaisuuksia, joita voi käyttää hyviin tarkoituksiin ihan arkipäivän elämässäkin. Muista siis, että älä pelkää suotta, se että havaitsee ympäröivän henkimaailman kertoo vaan siitä, että olet avoin ja herkkä. Usein aikuistuessa tuo " herkkyys" vähenee ja sitä voi itse ainakin hallita paremmin. Yritä siis ajatella asiaa positiivisesti, kukaan tai mikään henki ei oikeasti sinua satuta. Hyvää jatkoa sinulle


      • Fingirl123
        Been there kirjoitti:

        Hei! Minulla on ollut yliluonnollisia kokemuksia 12 vuotiaasta lähtien ( nyt olen yli 40 v). Olen kokenut samanlaisia ilmiöitä kodissani, kuin sinäkin, sekä "pahempiakin". Myös äitini ja sisareni ovat kokeneet samaa, jopa isäni, joka ei usko mihinkään yliluonnolliseen. Eli uskon, että kaikki kokemasi on totta, ei mielikuvituksen tuotetta. Pelko tietysti vetää puoleensa näitä "kiusanhenkiä", joten tavallaan itsekin vaikuttaa niiden ilmaantumiseen.
        Älä kuitenkaan pelkää, ajattele asia niin, että sinä olet henkisesti herkkä, koska pystyt havannoimaan henkiä. Uskon, että tuossa henkimaailmassa on paljon hyvääkin, kaikki uusihan ensin pelottaa. Kun oppii hallitsemaan iän ja kokemuksen myötä pelkojaan, huomaat varmasti, että olet sensitiivinen, herkkä ja intuitiivinen. Ne ovat kaikki hienoja ominaisuuksia, joita voi käyttää hyviin tarkoituksiin ihan arkipäivän elämässäkin. Muista siis, että älä pelkää suotta, se että havaitsee ympäröivän henkimaailman kertoo vaan siitä, että olet avoin ja herkkä. Usein aikuistuessa tuo " herkkyys" vähenee ja sitä voi itse ainakin hallita paremmin. Yritä siis ajatella asiaa positiivisesti, kukaan tai mikään henki ei oikeasti sinua satuta. Hyvää jatkoa sinulle

        @Been there Ok! mutta kyl mua nyt vähä pelottaa...en halua..en kestä tätä.. vaikeeta ajatella positiivisesti... mutta kiitos avusta!


      • Been there kirjoitti:

        Hei! Minulla on ollut yliluonnollisia kokemuksia 12 vuotiaasta lähtien ( nyt olen yli 40 v). Olen kokenut samanlaisia ilmiöitä kodissani, kuin sinäkin, sekä "pahempiakin". Myös äitini ja sisareni ovat kokeneet samaa, jopa isäni, joka ei usko mihinkään yliluonnolliseen. Eli uskon, että kaikki kokemasi on totta, ei mielikuvituksen tuotetta. Pelko tietysti vetää puoleensa näitä "kiusanhenkiä", joten tavallaan itsekin vaikuttaa niiden ilmaantumiseen.
        Älä kuitenkaan pelkää, ajattele asia niin, että sinä olet henkisesti herkkä, koska pystyt havannoimaan henkiä. Uskon, että tuossa henkimaailmassa on paljon hyvääkin, kaikki uusihan ensin pelottaa. Kun oppii hallitsemaan iän ja kokemuksen myötä pelkojaan, huomaat varmasti, että olet sensitiivinen, herkkä ja intuitiivinen. Ne ovat kaikki hienoja ominaisuuksia, joita voi käyttää hyviin tarkoituksiin ihan arkipäivän elämässäkin. Muista siis, että älä pelkää suotta, se että havaitsee ympäröivän henkimaailman kertoo vaan siitä, että olet avoin ja herkkä. Usein aikuistuessa tuo " herkkyys" vähenee ja sitä voi itse ainakin hallita paremmin. Yritä siis ajatella asiaa positiivisesti, kukaan tai mikään henki ei oikeasti sinua satuta. Hyvää jatkoa sinulle

        " --- henkimaailmassa on paljon hyvääkin --- "

        On, jos puhutaan Pyhästä Hengestä. Henkimaailma koostuu silti vain kahdesta valtakunnasta - Jumalan ja paholaisen. Mitään siltä väliltä ei ole. Ns. "kuolleet henget", eli edesmenneet ihmiset, ovat oikeasti vainajahenkiä. Eli pahoja henkiä, demoneja. Kuolleet pysyvät kuolleina. (Tiedän, että et varsinaisesti puhunut siitä, mutta mielestäni tuosta harhakäsityksestä on hyvä puhua.)


    • hitpiroile

      Pastorin poika puhuu juuri niinkuin asiat on, älä usko noita jotka yrittää hämmentää soppaa puhumalla "valkoisesta magiasta". Sellaista ei ole.
      Viime kädessä kaikki "magia" on mustaa. Tätä nää meediot ja selvänäkijät ei halua tunnustaa, koska ovat itse eksyneet sinne jo niin syvälle ja saavat arvonsa muiden silmissä olemalla jotain "enemmän" kuin muut. Sen takia ne pillastuvat heti kun joku tulee ja sanoo mustan mustaksi.

      Vihtahousu naamioi pahuutensa usein valkeuden kaapuun ja tuollainen meedioiden paskanpuhuminen valkoisesta magiasta ja hyvistä hengistä on tyypillistä harhaanjohtamista. Älä missään tapauksessa ala pelleilemään spiritismin kanssa, se on portti jonka kautta ne pahat voimat pääsee sun kimppuun. Se ihan oikeasti on.

      Hengellisiä kliseitä en juurikaan itsekään viitsi kuunnella, koska niitä käytetään tänä päivänä niin paljon väärin, mutta ota pastorin pojan jutut todesta.

      • iniveini

        Voi voi voi :) en sano enempää...


    • Fingirl123

      Joo-o oon jo vähä sekasin näin kommenteis... @hitpiroile @pastorin_poika

      • Fingirl123

        näis kaikissa kommenteissa*


    • doupphi

      itellä ei oo tollasia harhoja. pelkällä alkoholilla silti pärjännyt :D

    • Lisää suolaa, juu!

      Ruokalusikallinen merisuolaa talon joka nurkkaan.
      Siitä se tokenee !

    • Narahdit

      Olet sama tyyppi joka kysy terveydestä palstalla huutelee apua kaikenlaiseen.
      Olet ns.nettitrolli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      420
      2916
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      98
      2237
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      336
      1874
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1873
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1707
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1197
    7. 157
      1196
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      95
      1130
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1032
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      917
    Aihe