Teukka järjesti siniselle tielle kunnostus rahat,,,,
Nonnii haukkujat,
6
236
Vastaukset
- Kurnuttaja..
Näin on. Valokuitupekkarinen tekee kaikkensa lehtikirjoituksillaan, että hänhän on maaseudun asialla. Kissanpaskat omahyväinen kurnuttaja. Selvitellään tämä kuitujuttu ja katsotaan mitä sen peittelyyn keksitään. Muut on syyllisiä ei hän ole kuullukkaan koko asiasta.
- Vaalit lähestyy!
Kyllä se olisi demareidenkin korkea aika edes yrittää tehdä jotain positiivista Viitasaaren hyväksi. Täälläkin pitäisi asua ja elää! En ole liioin edes kuullut, että joku demarien kansanedustaja olisi edes yrittänyt puuhata Viitasaarelle yhtäkäs mitään. Taitaa ko. puolueelta kulua kaikki paukut suurten asutuskeskusten asukkaiden elinolojen parantamiseen.
- massikallamaailmalle
Eikös toimittajan pitäisi julki tuoda oikeita asioita eikä häärätä vain yhden ihmisen asioiden kimpussa niinkuin nyt näkyy tapahtuvan,näytää kumpikin palkkansa tyhjän lässytyksestä saavan.Nämäkin uutiset kuuluisivat tosiaankin seiska lehden sivuille mitä Hakkarainen tekee tai ei tee.
- massikalla mieki
Se on juuri näin, kuten "massikallamaailmalle" kirjoitat. Joku henkilö kun otetaan toimittajien taholta silmätikuksi. Kateus vai mikä syy siinä sitten lieneekään-en osaa sanoa. Useimmiten se on niin, että toimittajilla ei taida riittää taito tehdä juttuja oikeista asioista, vaan pitää takertua tyhjänpäiväisiin ja suorastaan lapsellisiin aiheisiin.
- höhhöh,
Soonse Teukka syndrooma.
- gyfuyfu
gygyfu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049314
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421841- 241600
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371270Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30883