Faramir/Eomer
/
Luthien/Galadriel
Kumman kaa
9
888
Vastaukset
- Dora
No noista miehistä ottasin Faramirin. Ja jos oisin mies niin ottasin sitte Luthienin.
- girlie_85
frodo ja legolas tänne! mun orjat!
- blc
sekava ihminen... :p
- Nimloth...
blc kirjoitti:
sekava ihminen... :p
Nii...:) Minä ottaisin Faramirin... Luthienista ja Galadrielista en tiiä... Ehkä kuitenki Galadriel...:)
- Rosie
Hauska juttu!! Mä valitsisin Eomerin, koska hän asuu kauniimmassa maassa ja on muutenkin mukavampi hahmo...Naisita ottaisin Luthienin, koska hän olisi varmasti mielenkiintoisempi!!
Jatkan itse tätä "kyselyä", eli kumman kaa?
Pippin / Merri?
miksi?- Galwyn
Tuohon aikasempaan, eli Faramir/Eomer, sanon että Faramirin ottasin, aikas hyvän näkönen miäs ;D Ei tietenkään Eomerissakaan mitään vikaa.
Mutta Pippin vai Merri... se onkin jo aika vaikee kysymys... molemmat on söpöjä, mut ne on luonteeltaan tosi erilaisia.. Sanon kuitenkin että Merri.
Miehille tällanen kysymys, kumman kaa?
Galadriel / Arwen? - Nimloth...
Pippinistä ja Merristä en oikeen tiiä, mutta ehkä kuitenki Pippin, koska se on niin ihanan eloisa, vaikka onki vähän semmonen..Just ihana..
Jos olisin mies ni ottaisin Galadrielin..:) on Arwenki kyllä aivan ihana...Silti tykkään enempi Galadrielista..:)
- Lalaith
Faramir ilman muuta. Mutta vain, jos puhutaan kirjan hahmoista, elokuvan Faramir on nuija eikä edes hyvän näköinen ;D Elokuvasta Eomer.
Ja jos olisin mies/lesbo niin luultavasti katselisin enemmän Lúthienia.- Iluvatar
MÄ ottaisin Faramirista ja Eomerista Faramirin, koska se on ihana. Pippinistä tai Merristä ottain Merrin kun se on joskus niin symppis ja Galadrielista ja Arwenista varmaan Galadrielin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575479- 934317
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3742562Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s711078Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61843
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46816- 28803
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779