Jonathanin kannattajat mollaavat täällä Jarnoa! Haluavat hänet pois, koska Jarno on miehekäs, reilu ja mukava! Siis Jonathanin vastakohta. Jarnosta varmasti tykätään, siksi rengasnenä paholaisen ystävät yrittävät saada tälläiset henkilöt pois.Seuraavana alkavat keksiä valheita lisää Andtesta jne.
Olkaa tarkkoina!!
11
273
Vastaukset
- en tykkää
Jonathanin kannattajien täytyy olla ihan yhtä pahiksia. Ei vaan voi minkään muun syyn perustella kuvitellakaan jonkun äänestävän häntä jatkoon. Hui, pelottavan ylimielinen käskyttäjä. Taatusti koulukiusaajatyyppi.
- 555555555555
Jonathan haukkuu itsekin koko ajan Jonnan ja Tuijan kanssa Jarnoa ja Andteakin valehteli vielä Andtelle päin naamaa ettei ole koskaan haukkunut sitä selän takana.
- Poistakaa piru
Kyllä kansa tietää kumpiko noista on rehellinen ihminen ja kumpi itse pirun lähettiläs suoraan helvetin tulilta! Jonathan on itse piru ja se kyllä näkyy ja kuuluu!! piru on saanut haltuunsa jo lähes koko bb talon asukkaat.....piru iski myös luonnonlapseen rehelliseen lapinmieheen leikkaamalla väkisin hänen tukkansa....
- '¨´+..
Jonathan on itse saat**a. Määrää talossa kaikesta.
Sonninrengas nenässään.
Yrittää kaikki naiset saada puolelleen.
Pitää itseään heidän puolen parhaimpana jäsenenä.
Solvaa jarnoa, yrittää jarnosta tehdä sitä pahista.- ketuttaa
Olen ihan samaa mieltä, tämä s...... jätkä sonninrengas nenässään, pitäisi laittaa ketju renkaaseen ja siitä vetää perässään. Puhuu ihan sontaa toisista ja itse ei mukamas puhu.
- Historiaa!
Jonathan = Hitler ja Stalin! Yhtä ilkeä ja saa tyhmän kansan uskomaan itseään!
Näin ne julmurit pelaa! - mitä h******ä
Inhokkiäänestyksen tulos: Päivä 49
Talossa Jonathan 45.2% :D- Ruikuttaja
Jarno jatkuvasti ruikuttaa ja haukkuu muita selän takana.Ei kunnon pohojalaaset noin tee.
- armi ulos...
Ruikuttaja kirjoitti:
Jarno jatkuvasti ruikuttaa ja haukkuu muita selän takana.Ei kunnon pohojalaaset noin tee.
Onneksi Jonathanimme ei syyllisty toisten haukkumiseen.
- Jarno = mies!
Jarno ei hauku, vaan yrittää saada esim. apinamaisen Jennan kuriin, ainut joka uskaltaa tätä mulkvistiä komentaa! Ei meikkaile eikä lähentele kiluillaan olevia naikkosia! (jota en yhtään ihmettele, ovat kuvottavia!)
- Ulooooooos
Jarno makaa sohvalla,haukkuu viikkotehtäviä, todella surkea asenne muutenkin.Kaukana Etelä-Pohojalaasesta asenteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020