Jonathanin kannattajat mollaavat täällä Jarnoa! Haluavat hänet pois, koska Jarno on miehekäs, reilu ja mukava! Siis Jonathanin vastakohta. Jarnosta varmasti tykätään, siksi rengasnenä paholaisen ystävät yrittävät saada tälläiset henkilöt pois.Seuraavana alkavat keksiä valheita lisää Andtesta jne.
Olkaa tarkkoina!!
11
280
Vastaukset
- en tykkää
Jonathanin kannattajien täytyy olla ihan yhtä pahiksia. Ei vaan voi minkään muun syyn perustella kuvitellakaan jonkun äänestävän häntä jatkoon. Hui, pelottavan ylimielinen käskyttäjä. Taatusti koulukiusaajatyyppi.
- 555555555555
Jonathan haukkuu itsekin koko ajan Jonnan ja Tuijan kanssa Jarnoa ja Andteakin valehteli vielä Andtelle päin naamaa ettei ole koskaan haukkunut sitä selän takana.
- Poistakaa piru
Kyllä kansa tietää kumpiko noista on rehellinen ihminen ja kumpi itse pirun lähettiläs suoraan helvetin tulilta! Jonathan on itse piru ja se kyllä näkyy ja kuuluu!! piru on saanut haltuunsa jo lähes koko bb talon asukkaat.....piru iski myös luonnonlapseen rehelliseen lapinmieheen leikkaamalla väkisin hänen tukkansa....
- '¨´+..
Jonathan on itse saat**a. Määrää talossa kaikesta.
Sonninrengas nenässään.
Yrittää kaikki naiset saada puolelleen.
Pitää itseään heidän puolen parhaimpana jäsenenä.
Solvaa jarnoa, yrittää jarnosta tehdä sitä pahista.- ketuttaa
Olen ihan samaa mieltä, tämä s...... jätkä sonninrengas nenässään, pitäisi laittaa ketju renkaaseen ja siitä vetää perässään. Puhuu ihan sontaa toisista ja itse ei mukamas puhu.
- Historiaa!
Jonathan = Hitler ja Stalin! Yhtä ilkeä ja saa tyhmän kansan uskomaan itseään!
Näin ne julmurit pelaa! - mitä h******ä
Inhokkiäänestyksen tulos: Päivä 49
Talossa Jonathan 45.2% :D- Ruikuttaja
Jarno jatkuvasti ruikuttaa ja haukkuu muita selän takana.Ei kunnon pohojalaaset noin tee.
- armi ulos...
Ruikuttaja kirjoitti:
Jarno jatkuvasti ruikuttaa ja haukkuu muita selän takana.Ei kunnon pohojalaaset noin tee.
Onneksi Jonathanimme ei syyllisty toisten haukkumiseen.
- Jarno = mies!
Jarno ei hauku, vaan yrittää saada esim. apinamaisen Jennan kuriin, ainut joka uskaltaa tätä mulkvistiä komentaa! Ei meikkaile eikä lähentele kiluillaan olevia naikkosia! (jota en yhtään ihmettele, ovat kuvottavia!)
- Ulooooooos
Jarno makaa sohvalla,haukkuu viikkotehtäviä, todella surkea asenne muutenkin.Kaukana Etelä-Pohojalaasesta asenteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575479- 934317
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3742562Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s711078Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61843
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46816- 28803
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779