Olkaa tarkkoina!!

Paholainen ulos!

Jonathanin kannattajat mollaavat täällä Jarnoa! Haluavat hänet pois, koska Jarno on miehekäs, reilu ja mukava! Siis Jonathanin vastakohta. Jarnosta varmasti tykätään, siksi rengasnenä paholaisen ystävät yrittävät saada tälläiset henkilöt pois.Seuraavana alkavat keksiä valheita lisää Andtesta jne.

11

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tykkää

Jonathanin kannattajien täytyy olla ihan yhtä pahiksia. Ei vaan voi minkään muun syyn perustella kuvitellakaan jonkun äänestävän häntä jatkoon. Hui, pelottavan ylimielinen käskyttäjä. Taatusti koulukiusaajatyyppi.

• 555555555555

Jonathan haukkuu itsekin koko ajan Jonnan ja Tuijan kanssa Jarnoa ja Andteakin valehteli vielä Andtelle päin naamaa ettei ole koskaan haukkunut sitä selän takana.

• Poistakaa piru

Kyllä kansa tietää kumpiko noista on rehellinen ihminen ja kumpi itse pirun lähettiläs suoraan helvetin tulilta! Jonathan on itse piru ja se kyllä näkyy ja kuuluu!! piru on saanut haltuunsa jo lähes koko bb talon asukkaat.....piru iski myös luonnonlapseen rehelliseen lapinmieheen leikkaamalla väkisin hänen tukkansa....

• '¨´+..

Jonathan on itse saat**a. Määrää talossa kaikesta.
      Sonninrengas nenässään.
      Yrittää kaikki naiset saada puolelleen.
      Pitää itseään heidän puolen parhaimpana jäsenenä.
      Solvaa jarnoa, yrittää jarnosta tehdä sitä pahista.

• ketuttaa

Olen ihan samaa mieltä, tämä s...... jätkä sonninrengas nenässään, pitäisi laittaa ketju renkaaseen ja siitä vetää perässään. Puhuu ihan sontaa toisista ja itse ei mukamas puhu.

• Historiaa!

Jonathan = Hitler ja Stalin! Yhtä ilkeä ja saa tyhmän kansan uskomaan itseään!
      Näin ne julmurit pelaa!

• mitä h******ä

Inhokkiäänestyksen tulos: Päivä 49

Talossa Jonathan 45.2% :D

• Ruikuttaja

Jarno jatkuvasti ruikuttaa ja haukkuu muita selän takana.Ei kunnon pohojalaaset noin tee.

• armi ulos...
        Ruikuttaja kirjoitti:

Jarno jatkuvasti ruikuttaa ja haukkuu muita selän takana.Ei kunnon pohojalaaset noin tee.

Onneksi Jonathanimme ei syyllisty toisten haukkumiseen.

• Jarno = mies!

Jarno ei hauku, vaan yrittää saada esim. apinamaisen Jennan kuriin, ainut joka uskaltaa tätä mulkvistiä komentaa! Ei meikkaile eikä lähentele kiluillaan olevia naikkosia! (jota en yhtään ihmettele, ovat kuvottavia!)

• Ulooooooos

Jarno makaa sohvalla,haukkuu viikkotehtäviä, todella surkea asenne muutenkin.Kaukana Etelä-Pohojalaasesta asenteesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      257
      8880
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      311
      6197
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      66
      1320
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1277
    5. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1091
    6. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      76
      924
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      847
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      43
      768
    9. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      310
      680
    10. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      666
    Aihe