Vinkkejä bongailijoille

Keskiverto blondi

Keskiverto suomalainen yli 40v nainen on 166cm pitkä ja painaa 72kg. Olen 3cm pidempi ja 6kg kevyempi. Löytyykö vielä keskikokoisempia ts-taustaisia naisia?

20

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen tilastotieto

      Otapa ikäluokaksi esimerkiksi 30 vuotta niin ollaan todennäköisesti lähempänä transnaisten keski-ikää.

      Helsingin kaupunginkirjastolta on kysytty noita keskipituuksia ja -painoja. Vastauksessa kaikkien naisten keskipituudeksi ilmoitettiin 166 cm ja painoksi 65 kg. Lentoyhtiöt arvioivat naisten keskipainoksi 70 kg. Keskipaino nousee vuosi vuodelta, samoin pituus.

      • Keskiverto blondi

        Mihinkä perustuu väite transnaisten 30 vuoden keski-iästä? Osa on ehtinyt elää jo tuon verran naisena.

        Jos naisilta itseltään kysyy heidän painoaan, usein he valehtelevat sen alakanttiin. Luotettavat tilastot perustuvat mittauksiin, esimerkiksi Vierumäen urheilukeskus on punninnut 12600 ihmistä.


    • iso mi.. nainen

      Oon 187/90, menisinkö läpi? :(

      • toissijaiset tuntome

        Mun koulukaveri tyttö yläasteella ja lukiossa oli 186 cm. Ei häntä koskaan luultu pojaksi / mieheksi.

        Ei se koko sinänsä ketään transnaisissa outtaa, vaan esim. miehen lantio, se miten reidet lähtee lantiosta, vatsa, hartialinja ja tietty kasvonpiirteet. Kyse on kokonaisuudesta.

        On myös sukupuolisia tunnusmerkkejä, joita ei useimmat osaa nimetä, mutta jotka alitajuisesti huomaa toisessa ihmisessä. Esim. naisilla, hoikillakin, alavatsa usein pömpöttää ja on ns. notkoselkä, joka korostaa alavatsan pömpötystä. Tätä ominaisuutta monet eivät noteeraa naissukupuoleen kuuluvaksi kysyttäessä "naistuntomerkkejä", mutta alitajuisesti rekisteröivät näkemissään ihmisissä tämän ominaisuuden, ja se viestii naissukupuolesta. Miehillä ei tätä ominaisuutta ole, koska miehillä ei ole alavatsalla erillistä rasvakertymää, vaan vatsan pömpöttäessä rasvakudosta on tasaisesti koko vatsan ja vyötärön alueella.

        Alavatsan rasvakertymä on vain yksi esimerkki. Vastaavanlaisia on muitakin. Jos kysytään naissukupuolen tunnusmerkkejä ulkonäössä, moni sanoo ensimmäisten joukossa rintojen olevan sellainen, mutta isorintaisia miehiä on enemmän kuin esim. hoikkia miehiä, joiden alavatsa pömpöttää.


      • onecandream
        toissijaiset tuntome kirjoitti:

        Mun koulukaveri tyttö yläasteella ja lukiossa oli 186 cm. Ei häntä koskaan luultu pojaksi / mieheksi.

        Ei se koko sinänsä ketään transnaisissa outtaa, vaan esim. miehen lantio, se miten reidet lähtee lantiosta, vatsa, hartialinja ja tietty kasvonpiirteet. Kyse on kokonaisuudesta.

        On myös sukupuolisia tunnusmerkkejä, joita ei useimmat osaa nimetä, mutta jotka alitajuisesti huomaa toisessa ihmisessä. Esim. naisilla, hoikillakin, alavatsa usein pömpöttää ja on ns. notkoselkä, joka korostaa alavatsan pömpötystä. Tätä ominaisuutta monet eivät noteeraa naissukupuoleen kuuluvaksi kysyttäessä "naistuntomerkkejä", mutta alitajuisesti rekisteröivät näkemissään ihmisissä tämän ominaisuuden, ja se viestii naissukupuolesta. Miehillä ei tätä ominaisuutta ole, koska miehillä ei ole alavatsalla erillistä rasvakertymää, vaan vatsan pömpöttäessä rasvakudosta on tasaisesti koko vatsan ja vyötärön alueella.

        Alavatsan rasvakertymä on vain yksi esimerkki. Vastaavanlaisia on muitakin. Jos kysytään naissukupuolen tunnusmerkkejä ulkonäössä, moni sanoo ensimmäisten joukossa rintojen olevan sellainen, mutta isorintaisia miehiä on enemmän kuin esim. hoikkia miehiä, joiden alavatsa pömpöttää.

        Voi kunpa olisi jotain hormonia, jolla voisi vaikuttaa rasvojen sijoittumiseen.


      • On olemassa
        onecandream kirjoitti:

        Voi kunpa olisi jotain hormonia, jolla voisi vaikuttaa rasvojen sijoittumiseen.

        Estrogeeni. Muutaman vuoden käyttö "siirtää" rasvat uuteen paikkaan (ei olisi uskonut mutta niin vain kävi).


      • Anonyymi
        On olemassa kirjoitti:

        Estrogeeni. Muutaman vuoden käyttö "siirtää" rasvat uuteen paikkaan (ei olisi uskonut mutta niin vain kävi).

        Näin kuusi vuotta myöhemmin, kommenttini oli sarkastinen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kuusi vuotta myöhemmin, kommenttini oli sarkastinen :D

        Niin ja tämäkin kommenttisi on sarkastinen.


    • nainen-2

      et menisi

      • iso mi.. nainen

        Ok, näin arvelinkin. Täytyy vaan sitten juopotella ja nostaa punttia ja syödä pihviä eikä haaveilla naiseudesta.


      • Kävelee vastaan

        Riippuu ulkonäöstä. Tuon kokoisia cis-naisia on Suomessakin runsaasti.


      • Runsaastiko?
        Kävelee vastaan kirjoitti:

        Riippuu ulkonäöstä. Tuon kokoisia cis-naisia on Suomessakin runsaasti.

        Hanki silmälasit, että näet keitä ympäsilläsi liikkuu.


      • Kävelee vastaan
        Runsaastiko? kirjoitti:

        Hanki silmälasit, että näet keitä ympäsilläsi liikkuu.

        Olen 178 cm pitkä ja minua pidempiä naisia tulee vastaan kadulla runsaasti.


      • Ilmeisesti tarvitset
        Kävelee vastaan kirjoitti:

        Olen 178 cm pitkä ja minua pidempiä naisia tulee vastaan kadulla runsaasti.

        silmälasit, että näkisit tarkemmin minkä mittaisia naisia siellä kulkee. Outoa kun minua vastaan tulee tuollaisia raskaansarjan painijan kokoisia naisia hyvin harvoin


      • Kävelee vastaan
        Ilmeisesti tarvitset kirjoitti:

        silmälasit, että näkisit tarkemmin minkä mittaisia naisia siellä kulkee. Outoa kun minua vastaan tulee tuollaisia raskaansarjan painijan kokoisia naisia hyvin harvoin

        Kuka on väittänyt raskaansarjan painijan kokoisiksi. Yleensä nuo 180 pituiset naiset ovat hoikkia. Mutta he ovat enemmistöltään nuoria, vanhempiakin löytyy (esimerkiksi työtoverini on yhtä pitkä kuin minä ja on pitkälti yli kuuskymppinen).


      • Kyllä noin pitkät
        Kävelee vastaan kirjoitti:

        Kuka on väittänyt raskaansarjan painijan kokoisiksi. Yleensä nuo 180 pituiset naiset ovat hoikkia. Mutta he ovat enemmistöltään nuoria, vanhempiakin löytyy (esimerkiksi työtoverini on yhtä pitkä kuin minä ja on pitkälti yli kuuskymppinen).

        naiset ovat harvinaisia.


      • Give away
        Kävelee vastaan kirjoitti:

        Olen 178 cm pitkä ja minua pidempiä naisia tulee vastaan kadulla runsaasti.

        Välillä olet 186, välillä 171. Nyt sitten kompromissinä (muttet minään missinä) oletkin 178 cm.


      • Olet tyhmä
        Give away kirjoitti:

        Välillä olet 186, välillä 171. Nyt sitten kompromissinä (muttet minään missinä) oletkin 178 cm.

        Tuliko mieleen että jokainen viesteissä kerrottu pituus on eri henkilöltä.


      • C.S.
        Olet tyhmä kirjoitti:

        Tuliko mieleen että jokainen viesteissä kerrottu pituus on eri henkilöltä.

        Eläkeläinen se siellä taas kommentoi.


      • yt6r6u6ds
        C.S. kirjoitti:

        Eläkeläinen se siellä taas kommentoi.

        Oletko jo aamulla kännissä vai vaikuttaako laskuhumala vielä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe