Yhtäkkii kaikki loppu..

Kaverinmenettäny

Tutustuin kaverini kautta pari vuotta vanhempaan poikaan ja eli itse olen 15.Ruvettiin juttelee eka kik messengerin kautta ja sit whatsapin, juteltiin joka päivä ja melkee koko ajan. Fiilikset oli iha sika hyvät koska molemmat oikeesti halus puhuu, kerrottiin toisil iha kaikki ja nii.. Ei oltu ennen tavattu livenä ja se oli tarkotus tehä mut välimatkaa oli aika paljo.. Mutta sit yhtäkkii se vaan loppu, kun yritin viritellä jotai keskusteluu vastaukset oli tylyi ja tuntu et sitä ei enää vaa kiinnostanu. Yritin pari kertaa sen jälkee mut en vaa enää viittiny jos sitä ei oikeesti kiinnosta.. Koitin tietty kysyy et miks oot vaa yhtäkkii lopettnu puhumisen mut en saanu vaa kunnollista vastausta. Mietin tietty ekan et oisko vaa kiinnostus lopahtanu keskustella mun kanssa jonku uuden tytön takii vai eiks se vaa halunnu puhuu "näin nuoren" kanssa..? En ollu ikin oikee aattellu meidän välillä olevan muuta kun kaveri suhde.. Jossain vaiheessa mielessä kyllä kävi oisko tää jotain muutaki meidän keskustelun perusteella mutta.. Haluisin vaa takas sen vanhan jäbän minkä kanssa aloin puhumaan :( voisitteko auttaa ja kertoo mitä teillä tulee mielee ja mitä voisin vaa tehä vaa pitäskö vaa unohtaa kaikki...

6

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pause

Mul oli melko samanlainen tilanne yhen mun poikakaverin kanssa (hän oli ihastunut muhun, mut mä halusim olla vain kaveri). Meil usein oli silleen et satuttiin juttelee viikkoi joka pv. ja kerrottiin kaikkee henk kohtaski toisille...Sit joskus vaan tulee sellasii hetkii (varsinki tälle jäbäkle) et se ei enään jaksa vastailla mulle enään/vastaa lyhkäsesti, niin sit vaam annan olla ja kappas vaan vaik meneekin ehk kuukausi niin koht hän ottaa yhteyttä tai mä ja sit taas jutellaan yhtä innostuneesti ja kaikkee.

Kokeile säkin taukoo. Älä ota yhteyttä. Uskon et tää sun kaveripoika ei vaan jaksa jutella tai haluu välillä keskittyy muuhun vaik välittäiskin susta. Uskon et pojilla tulee sellasii hetkii (niinku varmaan meil tytöilki) et halutaan tehä jtn muuta ja sit myöhemmin taas jatkaa mihin jäätiin. Pojat kun ei kuulemma pysty keskittyy moneen asiaa yht aikaa ja voi olla et ei haluu kyllästyy suhun niin aattelee et tauko ois tarpeen, eikä uskalla sitä vaan sanoo sulle kun pelkää et suutut.

Voithan sä kysyä häneltä ja lisätä kysymyksen perään " kestän kyllä mitä ikinä se onkaan" niin uskon et hän kyllä kertoo syyn. :)
      Onnea! :) :)

• Kaverinmenettäny

Kitti iha sikana vastauksestas! Piristi tosi paljo :) jään sit vaa oottelee ja toivoo et hän alkais taas juttelee..

• Mies on sellainen olio, joka pystyy tekemään vain yhtä juttua kerrallaan. ;) :D

Ihan saman tyyppistä ollut mullakin. Juttelin yhelle tytölle, sit ihan vaan yhtäkkiä se tyttö ei enää vastaillu samalla tavalla. Mä sit kysyin et onks kaikki kunnossa, vai mitä, miks vastailet tällein? Vastaus oli vaan jotakin et ''Mul on vähä kiireit ny''. Sit mäkin vaan totesin että antaa olla. Annoin koko jutun olla pari kuukautta, tosin ain välillä juteltiin muutamia sanoja jjostakin. Nyttemmin se tyttö vastailee melkein samaan tyyliin ku silloin aikasemmin keväällä, etenkin jos ei oo juteltu vähään aikaan.

Sun varmaan kannattaa jutella vähän harvemmin nii poika saattaa alkaa taas jutella samalla tavalla. Tai sit vaan ajatella asiaa niin, et ihmiset muuttuu. Kannattaa vaan hyväksyä se tosiasia että nykyään me jutellaan tähän tyyliin, ja mä oon kiitollinen siitä vähästäkin. Ei se sit enää tunnu yhtä pahalle :)

• pause

Eipä mitään, mutta jos on mennyt kk eikä oo ottanut yhteyttä, niin voithan säki ottaa sit yhteyttä ettei ystävyys katoo :)

• shit

Mun entinen poikkis se vaan niinku lopetti mulle puhumisen jos se puhu ni se raivos sillä ei ollu mitään syytä sit se yhtäkkii oli taas ihan normaali ja taas alko raivomaan kunnes pistin välit poikki

• Kaverinmenettäny

Kiitti tosi paljon ku jaksoitte vastat :) teiä ansionst en menettäny toivooni tän herran suhteen! :D kaikki on taas normaalisti :3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5115
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3658
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1504
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1391
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1292
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1198
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1117
    Aihe