Fysioterapiassa

kiekkoilija65

Oon 17 v jääkiekkoa pelaava jätkä ja piti mennä fysioterapiaan nivusongelmien takia kun loukkasin treeneissä itseni. kello 9 aikaan aamulla Kävelin ovesta sisään jossa odotti nainen about 30-40 vuotias hoikka fysioterapeutti . En ollut varautunut sortseilla ja nainen sanoi heti alussa että "ota housut ja vaatteita pois , paidan saa jättää" tietysti koska piti kuntouttaa . Siinä sitten otin housut pois ja olin tiukissa punaisissa boksereissani , mutta kun olin herännyt puoltatuntia aikaisemmin niin rupes kalu sitten stondaamaan. Rupes sitten nolottamaan ja menin vähän paniikkiin ja fysio huomas tämän selkeästi ja sanoi vain seksikkäällä äänellä että " toi on ihan normaalia" ja hymyili . Siinä sitten piti eka seistä kun näpytteli jotain tietoja koneelle ja välillä katse kävi polvien / nivusten välillä missä kyrpäni näkyi boksereitten läpi täydessä stondiksessa .Sitten piti mennä makuulleen ja ei enään seisonut niin paljoa ja harjoiteltiin venytyksiä ja katottiin liikerataa. Fysio otti lantiostani kiinni ja venytti nivusia ja huomasin että katsoi melkein koko ajan hieman pullistunutta munaani. Hän otti takareisistä / pakaroista kiinni jossai liikkeessä kun en itse saanut tuntumaa siihen . Fysion kädet koskivat "vahingossa" kiveksiäni .Sitten piti mennä makuulteen tuntui vähän " seksiasennolta " ja tuli taas kovaksi . fysio ohjeisti venytystä jossa oli jalat leveällä niin kävi niin että posliini kyrpäni pomppasi ulos boksereista oudon asennon takia . Nopeasti laitoin sen takas . Lopulta loppui tämä fysioaika ja nainen kertoi seuraavan ajan . Vaikka olikin nolostuttava tapahtuma niin silti oli paras lääkäriaika ikinä . ;)

2

5788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123Sekoboltsi

Mitä huumeita sä käytät?

• eikähävettänyt

iha normi settii. hierojatyttö oli kerran vähän rivakampi ja teki samanlailla. levitti jalkojani liikelaajuuksia kokeillen ja ennen peittoo katse kiinni munissa hieronta ok ja lopus halus venytellä vielä lonkat ym. ja veijari tietysti pullona boksereis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      3360
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1394
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1278
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      265
      1127
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      57
      1116
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      66
      1054
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      42
      955
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      921
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      841
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      798
    Aihe