Fysioterapiassa

kiekkoilija65

Oon 17 v jääkiekkoa pelaava jätkä ja piti mennä fysioterapiaan nivusongelmien takia kun loukkasin treeneissä itseni. kello 9 aikaan aamulla Kävelin ovesta sisään jossa odotti nainen about 30-40 vuotias hoikka fysioterapeutti . En ollut varautunut sortseilla ja nainen sanoi heti alussa että "ota housut ja vaatteita pois , paidan saa jättää" tietysti koska piti kuntouttaa . Siinä sitten otin housut pois ja olin tiukissa punaisissa boksereissani , mutta kun olin herännyt puoltatuntia aikaisemmin niin rupes kalu sitten stondaamaan. Rupes sitten nolottamaan ja menin vähän paniikkiin ja fysio huomas tämän selkeästi ja sanoi vain seksikkäällä äänellä että " toi on ihan normaalia" ja hymyili . Siinä sitten piti eka seistä kun näpytteli jotain tietoja koneelle ja välillä katse kävi polvien / nivusten välillä missä kyrpäni näkyi boksereitten läpi täydessä stondiksessa .Sitten piti mennä makuulleen ja ei enään seisonut niin paljoa ja harjoiteltiin venytyksiä ja katottiin liikerataa. Fysio otti lantiostani kiinni ja venytti nivusia ja huomasin että katsoi melkein koko ajan hieman pullistunutta munaani. Hän otti takareisistä / pakaroista kiinni jossai liikkeessä kun en itse saanut tuntumaa siihen . Fysion kädet koskivat "vahingossa" kiveksiäni .Sitten piti mennä makuulteen tuntui vähän " seksiasennolta " ja tuli taas kovaksi . fysio ohjeisti venytystä jossa oli jalat leveällä niin kävi niin että posliini kyrpäni pomppasi ulos boksereista oudon asennon takia . Nopeasti laitoin sen takas . Lopulta loppui tämä fysioaika ja nainen kertoi seuraavan ajan . Vaikka olikin nolostuttava tapahtuma niin silti oli paras lääkäriaika ikinä . ;)

2

5888

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123Sekoboltsi

Mitä huumeita sä käytät?

• eikähävettänyt

iha normi settii. hierojatyttö oli kerran vähän rivakampi ja teki samanlailla. levitti jalkojani liikelaajuuksia kokeillen ja ennen peittoo katse kiinni munissa hieronta ok ja lopus halus venytellä vielä lonkat ym. ja veijari tietysti pullona boksereis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      74
      6354
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      41
      5428
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      62
      4279
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      74
      4151
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      67
      3901
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      76
      1237
    7. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      328
      1105
    8. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      60
      1070
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      32
      880
    10. Toivotko, että

Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?
      Ikävä
      62
      831
    Aihe