Oon 17 v jääkiekkoa pelaava jätkä ja piti mennä fysioterapiaan nivusongelmien takia kun loukkasin treeneissä itseni. kello 9 aikaan aamulla Kävelin ovesta sisään jossa odotti nainen about 30-40 vuotias hoikka fysioterapeutti . En ollut varautunut sortseilla ja nainen sanoi heti alussa että "ota housut ja vaatteita pois , paidan saa jättää" tietysti koska piti kuntouttaa . Siinä sitten otin housut pois ja olin tiukissa punaisissa boksereissani , mutta kun olin herännyt puoltatuntia aikaisemmin niin rupes kalu sitten stondaamaan. Rupes sitten nolottamaan ja menin vähän paniikkiin ja fysio huomas tämän selkeästi ja sanoi vain seksikkäällä äänellä että " toi on ihan normaalia" ja hymyili . Siinä sitten piti eka seistä kun näpytteli jotain tietoja koneelle ja välillä katse kävi polvien / nivusten välillä missä kyrpäni näkyi boksereitten läpi täydessä stondiksessa .Sitten piti mennä makuulleen ja ei enään seisonut niin paljoa ja harjoiteltiin venytyksiä ja katottiin liikerataa. Fysio otti lantiostani kiinni ja venytti nivusia ja huomasin että katsoi melkein koko ajan hieman pullistunutta munaani. Hän otti takareisistä / pakaroista kiinni jossai liikkeessä kun en itse saanut tuntumaa siihen . Fysion kädet koskivat "vahingossa" kiveksiäni .Sitten piti mennä makuulteen tuntui vähän " seksiasennolta " ja tuli taas kovaksi . fysio ohjeisti venytystä jossa oli jalat leveällä niin kävi niin että posliini kyrpäni pomppasi ulos boksereista oudon asennon takia . Nopeasti laitoin sen takas . Lopulta loppui tämä fysioaika ja nainen kertoi seuraavan ajan . Vaikka olikin nolostuttava tapahtuma niin silti oli paras lääkäriaika ikinä . ;)
Fysioterapiassa.
kiekkoilija65
3
11343
Vastaukset
- posliini pippeli
Osta kebab stadist vitun luupää!
- uuuyyttt
ääliö mikset nussinut
- vysiolla
En osaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä381691Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641627Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701368Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2361311Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1961199- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057