:'( Oon vaan niin helekissan ruma. :( Itken välil sen takii. Kukaan poikakaan ei tykkää must, oon niin ällö ruma läski kasa. 157/42/13 cm/kg/age
Mitä voisin tehä asialle? Mun itsetunto on 0. Ulkonäkö 6.
Olen ruma
9
70
Vastaukset
- mievaa...
Onks sul kik nii jutellaa
- Viturumaläski
Ei
- einiinrumaläskikasa
Onnee vaan elämäs kans jos asenne on tollanen, susta saattaa joskus tullakin sellanen "ruma läskikasa", tolla asenteella ei kyl varmana pojatkaan susta tykkää.
- Kröhömxddddd
No kröhöm jos ylpeilen ni mitä siit seuraa? Tai hos oon edes sillee et flirttailen ja aattelen: :,) oon niin kaunis❤️ Hieman itserakasta touhua
- einiinrumaläskikasa
Kröhömxddddd kirjoitti:
No kröhöm jos ylpeilen ni mitä siit seuraa? Tai hos oon edes sillee et flirttailen ja aattelen: :,) oon niin kaunis❤️ Hieman itserakasta touhua
Ei se tarkota et ylpeilemään pitää ruveta. Sellanen terve itse rakkaus on hyvästä, jopa tarpeellista.
- telle
Hei toi ittensä sättiminen ei auta sua yhtää!Et varmasti ole ruma kuin vain itsesi mielestä ja sekin ajattelu sun täytyy muuttaa.Ulkoinen kauneus on vain kuori jos ihminen sen sisällä on ruma tarkoitan sillä ilkeyttä.Kauneus ja rumuus lähtee sisältäpäin eli sun pitää nyt luottaa itseesi.Olet varmasti kiva ja nätti.
- ooce
Alottaja, sie oot enemmänki hieman alipainonen ko mikää läskikasa. Joten en vaivaudu sanomaa enempää.
ocetherunq
- tunnensut
Kuulostat vähän mun kiusaajalt, tuskin haluut nimees paljastaa, mut voitko laittaa etunimen tai ees nimi kirjaimet?
- gray cp
Ootko harmaa vammanen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996064
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774