Vanhat vanhemmat

Kakkaonpaska

Onks muilla tätä ongelmaa? Mä synnyin, kun vanhemmat oli 38. Veli synty, kun ne oli 33. Mua harmittaa, kun en voi elää niiden kanssa kauaa. Ois tehny mut 20-vuotiaina, ni oltais saatu enemmän ihanii muistoi.

15

241

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13427645098261

      Voit elää heidän kanssaan vielä kauan!

    • MMZGames

      Kuuleppas , omasta mielestäni sinulla on nuoret vanhemmat . Omani oli jo 50 ja 40 vuotiaat kun synnyin.

      • ei__oo__totta

        Lapset kannattaakin tehdä mahdollisimman myöhään, kuka nyt haluais pilata elämänsä jollain kakaralla 20-vuotiaana ?


    • Iceiceice

      34 vuotiaana äitini minut sai. Olemme saaneet elää pitkään yhdessä, 60 vuotta. 94 vuotias pirteä mummon elää kanssamme tätä päivää. Sääli että mummon esikois lapsenlapsi elämä sai päätöksen 1 v 7 kk ikäisenä 1970 luvulla.

    • Kokkiss

      Joo mun isä on jo 60 ja oon 13

    • 19vLuckyBoy

      Porukat oli 19- ja 20-vuotiaita kun synnyin, eikä tämä nyt niin kummallista ole.

    • vanhatvanhemmat

      Mun isäpuoli on 63, biologinen isä on 72, mun äiti 53. Mä täytän joulukuus 18.. Mulla on vanhat vanhemmat, ainakin tuo isä :D :D

    • pläpläplää

      No mun äiti oli 21v. ja isä 22v. kun synnyin nyt he ovat 32v. ja 33v.On minulla sisaruksia kin sisko 7v. toinen sisko alle vuoden itse olen 11

    • melkeisamaälähäpee

      Hei mun äiti oli 39 kun sai mut ja siskon. Nyt hän täytti juuri 50. Isä on 57, polttaa tupakkaa ja juo, joten näyttöö ikäistään vanhemmalta. Kaverit kyselee et miks sun isä on nii vanha jne. Ja kerskailevat omilla vanhemmillaan kun he saivat heidän sisarukset jo 18v jne. En häpeä paljoo vanhempiani, eniten isääni. Kun olen 20, mutsi on 59 ja iskä on sillon...66v. Iha hyvä ikä ainaki äitillä.

    • gjbk

      Kaikki väittää et mulla on nuoret vanhemmat äiti on 28 ja isi on 31 ja mä oon siis nyt 11.

    • kiinnittyjä

      Siinä on omat juttunsa. Molemmat vanhempani olivat about 40v. syntyessäni. Siskot aika paljon vanhempia kuin minä. Tietystikään he eivät ymmärrä nykynuoren tarpeita ja toiveita, mitä ei voi nuoruudestaan 30 vuotta sitten luopuneilta odottaa. Myös serkkuni ovat paljon minua vanhempia, mutta pidän heistä kovasti. Olen pitänyt aina ylivoimaisesti enemmän poikaserkustani, mutta vietän mielelläni aikaa myös tyttöserkkuni kanssa. Niin, jos haluan valvoa siskojeni ja serkkujeni kanssa, usein tulee melko ajoissa käsky nukkumaan, mitä vihaan. Vanhempani eivät ymmärrä, että haluan viettää mahdollisimman paljon aikaa heidän kanssaan, sillä en näe heitä usein. Enemmin kyllä sanoisin, että liian suuri ikäero siskojen välillä satuttaa, varsinkin nuorinta. Hullun paljon kiintyvänä ihmisenä minulle tuli ikävä vanhempaa siskoani hänen muuttaessaan. Kauhulla odotan, mitä tapahtuu kun toinenkin muuttaa pois. Häneen olen kiintynyt vielä enemmän ja tiedän, että edessä on monta vuotta yksin vanhempien kanssa.

    • juupallillallaa

      Mun äiti sai mun pikkuveljen 38.v ja mut 34.v ja pikkusiskon 35.v ja isosiskon 28.v sama juttu :(mun vanhemmat ei jaksa tehä mitään. Esim yökyläilyjä. Mun kaverin äiti on joku 28.v ja kaveri on 11.v

    • 01flicka

      Oma äitini oli 37 kun sai minut ja olen ainoa lapsi, minua on joskus harmittanut kun ystävieni vanhemmat ovat nyt sitä ikäluokkaa, mutta olen täysin tottunut siihen ja vietän melko vähän aikaa äitini kanssa muutenkin

    • bvbngcbcx

      No mä oon 01 eli 14 ja mun äiti on 62

    • Samajuttu

      Mä oon kanssa miettiny samaa ja harmittaa se, vaikkei sille mitään voi. Äiti vielä polttaa ja isä juo, ja mun on tosi paha olla, kun pelkään että ne kuolee aikaisin. Ne on silti mulle tosi rakkaita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe