Onko ketään tietoa mitä meille seuraa jos lähdetään naisystäväni kanssa Dubaihin, ollaan eri sukunimillä emmekä ole naimisissa. Onko pakko ottaa 2 eri huonetta hotelissa?
Tekis mieli katsoa Dubaita, mutta pikkusen jännittä mitäs jos loman sijan saan 20 kerta puukepillä lapaluiden väliin ja rakkaani joutuisi pariksi vuodeksi maakuoppaan lepäämään.
Onko kellään positiivisia tarinoita Dubaista ihan okeesti haluisin käydä siellä.
2 eri huonetta vois tietysti ottaa, mutta.. saako edes sitten ulkona käydä yhdessä?
pelkuri
pääkipeä
1
284
Vastaukset
- ankkaTaas
Homosuhteesta saa tietääkseni kuolemantuomion, ulkomaalainen pääsee ehkä 40:llä ruoskaniskulla mikä on sama asia.
Raamattuakaan ei kannata lukea eikä viinaa juoda.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043