Kysymys otsikossa.
Onko Singaporen kentällä Finnairin lähtöselvitysautomaatteja ?
5
141
Vastaukset
- AY 82
Vinkki vinkki... vastaus löytyy helposti Finnairin sivulta ihan soome keelellä.
AY 82 lennetään A340-300 koneella, ei A330-300 koneella.- A330
Kyllä tiedän, millä koneella lennän, mutta käytän nimimerkkiä A330.
Kiitos neuvosta. - viime jouluna
Kyllä olen lentänyt A330 koneella Singaporeen että se siitä sitten.
- laiska makkara
Oliskohan siellä joku yhteinen oneworld alliansen koneille, mut jossei ole niin varaudu varmuuden vuoksi jonottamaan. Jos liian tiiviisti aikatauluttaa kulkunsa, niin homma kusee aina.
- Säveltää...
Ei kai kukaan niin pönttö sentäs olis, että myöhästyisi lennolta sen takia ettei ehtinyt jättää laukkua lähtöselvitykseen. Harvemmin siellä ruumalaukussa on paluumatkalla muuta kuin likaisia rättejä ja lumppuja , joidenka arvo ei varmasti ole enempää kuin uuden lentolipun hinta Suomeen. Ruumalaukku roskiin, ehkä tärkeimmät ja kalleimmat vaatteet sieltä käsimatkatavaroihin ja suoraan portille valmiiksi tulostetun boarding passin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882