Mistä tiedätte olevanne lesbo?

Epävarma :333

Eli miten ja milloin saitte tietää olevanne lesbo? Itse meinaa olen asiaa miettinyt omalta kannalta, mutta olen "kieltänyt" asian itseltäni, vaikka lesboissa mitään vikaa ei ole. Pidän naisia vain kauniina... D:

12

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • forever alone n32

      No kokemukseni mukaan ,että olin joskus teini-ikäisenä katselevani naisiin päin. Ajattelin aluksi ,että se vain ohimeneviä tunteita ja en tiedä miksi katselin kun voi olla kauniita tai mikä mimmejä :). En voinut kuvitella naisen kanssa tekemisissä siksi aikuiseen asti. Aikuisena todella asiat toisin päin eli selvästi naisiin päin enemmän. Voi ehkä olla ,että teini-ikäisenä minussa vähän bi. Tunnetko mitään naisiin päin esimerkiksi seksuaalisesti tai romantiikka? Ei ehkä tarkoittaa ,että olisit lesbo ennen kuin varma. Antaa itsellesi aikaa ja kuulostele asiaa. Ei kannata kiirehtiä ,mutta kuuntele sydäntäsi mitä sanoo. Olin "kieltänyt" asian ,että ei se enää auta myöhemmin ja eikä voi pitää näin. Ei tietenkin ole ,että lesboissa mitään vikaa :). Olin silloin umpihetero ja suhtauduin hyvin kavereihin jotka bi tai lesbo jotenkin se on minulle ok. Olen kuullut sellaisia asioita ,että heteronaiset voi kokea tavalla ihastelee naiselle vaikka ei tarkoittanut mitään "lesbo minä". Aika montakin asiaa ,että tunteita eri tavalla.

      • Epävarma :333

        Nokun siis mun ois kyllä helpompi kuvitella itteni suhteessa naisen kuin miehen kanssa... Ja en osaa esim olla pojan vieressä ja tällee vaikka ois kuinka mukava yms., mutta tytön kaa voisin hyvin olla ja pitää kädestä kii, se vaan yksinkertasesti tuntuu luonnolliselta (:


      • huppakeikaa
        Epävarma :333 kirjoitti:

        Nokun siis mun ois kyllä helpompi kuvitella itteni suhteessa naisen kuin miehen kanssa... Ja en osaa esim olla pojan vieressä ja tällee vaikka ois kuinka mukava yms., mutta tytön kaa voisin hyvin olla ja pitää kädestä kii, se vaan yksinkertasesti tuntuu luonnolliselta (:

        Siitä sitten vaan kumppania ettimään...mitä oottelet?


    • Sinuiksi-palvelu

      Valtakunnallinen tuki- ja neuvontapalvelu SINUIKSI on käytettävissäsi.

      Päivystys on avoinna maanantaisin ja torstaisin klo 19–21
      Voit soittaa numeroon 044 300 2355 tai lähettää kysymyksesi verkon kautta koska tahansa: http://www.sinuiksi.fi/kysy-neuvoa

      Voit kysyä meiltä mistä tahansa mieltäsi askarruttavasta oman tai läheisen seksuaaliseen suuntautumiseen (mm. a-, bi-, homo- ja panseksuaalisuuteen tai lesbouteen) ja sukupuolen moninaisuuteen (mm. inter-, muun-, ja transsukupuolisuuteen, transvestisuuteen, transgender- tai queer-identiteettiin) liittyvistä kysymyksistä kuten sosiaalisista paineista, vertaisuudesta, seurustelusta, seksistä,kaapista ulostulosta, parisuhde-, perhe- ja työelämästä, ikääntymisestä, yksinäisyydestä, eheyttämisestä, vihapuheesta, kiusaamisesta tai muista syrjintäkokemuksista.

    • 654

      Tiesin että olen lesbo, kun ihastuin tyttöön. Aloin haaveilla naisen kanssa seurustelemisesta, yhdessä asumisesta ja vastaavasta, ja toki myös seksistä naisen kanssa, ja kaiken tuon ajatteleminen tuntui oikealta ja hyvältä. Miehen kanssa oleminen on puolestaan aina tuntunut ankealta, ahdistavalta ja masentavalta, ja seksi miehen kanssa on aina ollut pelkkänä ajatuksenakin hyvin vastenmielinen minulle.

    • seoliyllätys

      Tajusin vasta äskettäin. Aiemmin mietin, miksi miesten taholta tuleva huomio vain ahdisti eikä heidän kosketus tuntunut "miltään".

      Sitten päädyin halailemaan erään naisen kanssa ja jo pelkkä hipaisukin tuntui sähköiskulta- ajattelin kirjaimellisesti: "Perhana, tältäkö sen kuuluukin tuntua". Nyt katselen sitten naisia sillä silmällä. :)

      • electricity...

        No mihis sen sähköisku naisen jätit? Ei se nimittäin tarkoita että kaikkien naisten kanssa tuntuu samalta.


    • Pro Normaliusmaximus

      Kun näitä karmeita luonnehdintoja ja kuvailuja lukee, niin tulee väkisinkin päätelmään, että kyllä on pahasti sairaita ihmisiä olemassa ja paljon.

      Aiheuttaakohan nykyaika tällaisia hirvittäviä ilmiöitä? Naiset eivät tunne normaalia halua miehiin eivätkä miehet naisiin, ja miehet haluavat pukeutua naisiksi, leikata sukuelimensä pois, työntää sitä toistensa ruuansulatuskanaviin sieltä loppupäästä alkaen ym. kauheaa, ja naiset tahtovat vain lätsytellä fittujaan vastakkain litsis-lätsis ja nuolla toistensa vakoja.

      Kyllä tämä on kauheaa sodomian ja perversioiden aikaa. Palaisivatpa pian takaisin vanhat terveet ajat.

      • What is normal really

        Kovinpa kunnioittavasti sinä, oletettavasti heteromies, puhut naisista. Jos sairasta etsit, niin katso ihmeessä peiliin.

        Provohan tuo selkeästi kyllä on. Yhtä idiootti olet siinäkin tapauksessa.


      • täysin samaa mieltä kanssasi


      • paholaisia
        jonttujj kirjoitti:

        täysin samaa mieltä kanssasi

        Entäs ne heteromiehet, jotka haluavat työntää elintänsä naisten anaaliin?

        Entäs ne heteromiehet, jotka kuuntelevat heviä? Hevimetallimusiikki se vasta syntistä, synkkää ja sairasta onkin! Hyi miten synnillistä musiikkia! Paholaisen tekemää musiikkia!

        Entäs ne heteromiehet, jotka omistavat käärmeen? Se vasta synnillistä on! Käärmehän on vertauskuva paholaisesta. Kun puhutaan, että käärme on paratiisissa, niin tarkoitetaan sillä käärmeellä, että käärme on se paholainen hyvässä maailmassa.
        Vain joku sairas voi palvoa käärmeitä, kuten ne synnilliset paholaisen seuraajat!
        Kukaan normaali tervejärkinen ei myöskään pidä lemmikinä käärmettä!


    • voijumankekka

      "karmeita luonnehdintoja" ....... SERIOUSLY?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      92
      1948
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      415
      1514
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1283
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1069
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      1009
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      976
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      953
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      939
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      247
      906
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe