Nyt Reppuriika hienona.

reppuriika

Olemme lähdossä kuorovierailulle toiselle paikkakunnalle ja minäkin kerran hienona. Musta pusero, villakangas, ehkä liian mini punainen koteloliivimekko ja mustat sukkahousut ja tietenkin mustat korkkarit. Pitkät hiukset olivat yön palmikoilla. Vielä kaulaan asuun sopivat mustapunaraitaiset helmet ja menoksi.
Voi joku täti hieman katsella paheksuen, mutta kyllä Luojan luoma saa joskus leikkiä kimpsuilla, joita on hankkinut kirpputorilta.
Kyllä se on erilainen ilme ja mukavaa on olla joskus ihan nätti. Huomenna on jälleen sitten reppu ja samettifarmarit, joissa kyllä viihdyn parhaiten.
Pyydän matkalle Taivaan Isän varjelusta ja uskon että tulee virkistävä ja siunattu matka.

16

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyl on on on

Siinä meillä Herran palvelija, kehuskelee vaatteillaan ja oikein mini mekko ja helmet. ;))

• Rimmir tänään

Onneksi tällä maapallonpuoliskolla meillä on uskossamme Herra joka ei vaatetuksesta pahastu ja on suvaitsevainen monessa suhteessa.

Reppuriikka, mukavaa kuorolaulupäivää sinulle ja kaunis pukeutuminen ei kyllä luulisi ketään haittaavan.

• ei haittaakaan
        Rimmir tänään kirjoitti:

Onneksi tällä maapallonpuoliskolla meillä on uskossamme Herra joka ei vaatetuksesta pahastu ja on suvaitsevainen monessa suhteessa.

Reppuriikka, mukavaa kuorolaulupäivää sinulle ja kaunis pukeutuminen ei kyllä luulisi ketään haittaavan.

Teillä uskossanne, mistä tiedätte että Herra sallii minihameet?
        Sanotaanko Raamatussa niin? Jeesuksellakin oli pitkä mekko.
        Taitavat olla aivan omia tulkintojanne että saatte pukeutua ja korsístella itseänne. Oikea uskova ei niin tee.

• -xäöl+.',
        ei haittaakaan kirjoitti:

Teillä uskossanne, mistä tiedätte että Herra sallii minihameet?
        Sanotaanko Raamatussa niin? Jeesuksellakin oli pitkä mekko.
        Taitavat olla aivan omia tulkintojanne että saatte pukeutua ja korsístella itseänne. Oikea uskova ei niin tee.

Jos olet mies, käytätkö siis hametta.

• esmerkki velvottaa
        -xäöl+.', kirjoitti:

Jos olet mies, käytätkö siis hametta.

Jos jesse käytti pitkää hametta niin kyllä mun mielest on törkeetä naisten minihamees kulkee.

• Kuulostat upealta :) Itse en usko Jumalaan, mutta en voi edes villeimmälläkään mielikuvituksella uskoa että jos Hän olisi, Hän olisi luonut luonnon kaikki kauneudet (johon mies ja nainen kuuluu) vain jotta häpeäisi niitä ja pukisi säkkikankaat ylle.

Onnea matkaan, May the Force be with You.

• cucumber.

Olikohan tuo nyt ihan nappiin ?

• cucumber. kirjoitti:

Olikohan tuo nyt ihan nappiin ?

Jätit niin vähän rivienvälejä tulkittavaksi, etten tiiä mihin nappiin olis pitänyt osua?

• varo vähän

Että mua hauskuuttaa nää palstan Putoukseen verrattavat roolihahmot ;))))
      Mitä jos Herra koettelee sua kun sul on niin lyhyt mekko ;))

• kiitos tyhjästä.

Mua ei naurata pätkääkään. Moni huono kopio edellisvuosien roolihahmoista. Koko ohjelma on täysin typerä.

• jotain uutta
        kiitos tyhjästä. kirjoitti:

Mua ei naurata pätkääkään. Moni huono kopio edellisvuosien roolihahmoista. Koko ohjelma on täysin typerä.

Monta vuotta jo täälläkin samoilla hahmoilla esiintyneet.

• .mollis

Kuulostaa hyvältä ja hyvää matkaa!
      Itsekin olen tykästynyt liivimekkoihin. Ne ovat käteviä, kun puseroa ja koruja vaihtamalla sa eri tyylejä!

(No mulla oli kyllä vyöruusu syynä kun ekan hankin, liivimekoissa ei vyötärökaitale päässyt hankaamaan :)

• vai ei

Mini vähän epäilyttää kirkkokuorossa, miehille voi tulla syntisiä ajatuksia :)

• herra hooooiiii

Mua vähän ihmetyttää että näyttää jokaisella olevan oma Herransa, joka sallii juuri sen mitä hänet tunteva ihminen haluaa. "Minun Jumalani on sellainen", just joo.
      Ei mene läpi nuo selitykset.

• Hienoa Riika että olet innostunut laittamaan itsesi koreaksi. Näkemättä lopputulosta luulisin kuvauksesi perusteella että ihan tyylikäs ja elegantti, ripaus dramatiikkaa ja seksikkyyttä. ..mutta vain vähän. Olisit tietysti voinut mennä vähän pitemmälle ja laittaa mustat stayupit sukkahousujen tilalle... ;)

Kuoroasuista phuen, Mamma lauloi kuorossa, mutta ne oli senioreja jo sillon ja niillä oli yhtenäiset asut, oiskohan olleet joku valkonen pusero ja tumma hame...mamma ei tykännyt ja sano että näyttää diakonissalta.

Ole sinä vaan todellakin onnellinen että jumalasi ei vaadi sinulta hijabia eikä burkaa,

• reppuriika

Kiva oli reissu ja ei se mekko nyt ihan niin mini ollut. Tuli vain mieleen, että voi loukata iäkkäämpiä ihmisiä, mutta ei kyllä kai käynyt niin. Ja en minä kyllä usko, että te miehet nyt niin heikkoja ole.
      Niin se vain on, että en oikein viihdy noissa hepeneissä. Jotenkin en ole kotona niissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      272
      5370
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      4816
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4355
    4. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      3926
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3790
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3687
    7. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      41
      3318
    8. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      84
      3073
    9. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      61
      2920
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      22
      2656
    Aihe