Duster takalasi.

sirpale.

Takalasi hajos kesken ajon. Eipä ole ennen moista käynyt, onko muilla käynyt samoin?

19

581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukm 49

      mulla kävi mut auto oli renault r 4 takalasi särkyi kakksikertaa totesivat veltto runko.

      • Sama eri nimellä

        Veltto runkoinenhan tuo Renaul Duster on.


      • miäs 67
        Sama eri nimellä kirjoitti:

        Veltto runkoinenhan tuo Renaul Duster on.

        Velttorunkoisuuskaan ei takalasia räjäytä, kun lasi näes sijaitsee luukussa, ei korissa.


      • löysä.
        miäs 67 kirjoitti:

        Velttorunkoisuuskaan ei takalasia räjäytä, kun lasi näes sijaitsee luukussa, ei korissa.

        Sitten luukku on löysä.


      • plöysänahka
        löysä. kirjoitti:

        Sitten luukku on löysä.

        Jos takaluukku on liian löysä, sitä on silloin varmaan liikaa Börje höylännyt.


      • Börje
        plöysänahka kirjoitti:

        Jos takaluukku on liian löysä, sitä on silloin varmaan liikaa Börje höylännyt.

        Kyllä bongailen Dacioita, ja moikkaan jokaista vastaan tullutta, etenkin jos se on Duster.


      • Busse
        Börje kirjoitti:

        Kyllä bongailen Dacioita, ja moikkaan jokaista vastaan tullutta, etenkin jos se on Duster.

        Minä puolestani pyörin kateellisena Renault-Dacia palstalla lukemassa tyytyväisten käyttäjien kirjoituksia. Ehkäpä joskus rahani riittävät uuteen Dusteriin.


      • harmi.
        Busse kirjoitti:

        Minä puolestani pyörin kateellisena Renault-Dacia palstalla lukemassa tyytyväisten käyttäjien kirjoituksia. Ehkäpä joskus rahani riittävät uuteen Dusteriin.

        Oletko kysynyt myyjältä saisitko Dusterin rahoituksella?


      • liyg
        Busse kirjoitti:

        Minä puolestani pyörin kateellisena Renault-Dacia palstalla lukemassa tyytyväisten käyttäjien kirjoituksia. Ehkäpä joskus rahani riittävät uuteen Dusteriin.

        Minä en ainakaan löytänyt tyytyväisiä omistajia juuri ollenkaan tuolta foorumilta. Tyytyväisiä kyllä mutta eivät näyttäneet välittävät Dacioiden "ominaisuudesta" olla vikoja paljon.


    • erreere
    • Lasimestari #1

      Naapurin sedän Daciassa on räjähtänyt 5 tuulilasia ihan itsestään !

    • LadallaVähempiHuolia

      Ostin dusterin. Ensimmäisen kuukauden aikana räjähti tuulilasi kahteen kertaan, lasinsiruja sai nahkastakin poistaa. Sen jälkeen hajos vaiheloota, oli huollon mukaan kuulemma hammasrattaista hampaat lähteny kävelemään. Nyt sitten viime viikolla oli moottoritilassa pieni tulipalo kun sähköt meni oikkariin. Selvittelen kuluttaja-asiamiehen kanssa onko kauppaa mahdollista purkaa, koska ei tästä korjaamalla autoa saa.

      • lääkitysongelma

        Diagnoosi: Liian vahvat iltalääkkeet ladamiehellä.


      • Aito ja oikea Ladamiäs kyllä ihan tässä näin ja lääkitys jokseenkin kunnossa.
        Fakta: Dacia on kaukana Ladan laadusta. Jos olet kokenut Ladan laadun kehnoksi älä harkitsekaan Daciaa.


    • Muka auto ?

      Kaupan voi purkaa ilman muuta koska olet ollut siinä luulossa että olet ostanut auton mutta Dacia ei täytä sellaista kriteeriä että siitä voisi käyttää nimitystä auto !

    • JiiiiHooo

      Juu, Nyt räjähti takalasi parkkihallissa, kun laiton takaoven kiinni. 145 000 hyvää ja moitteetonta km muuten takana. Aikanaan Octaviassa sama murhe. Luulin hirvimiesten tekosiksi alussa. Skodaväki vaihtoi lasin mukisematta, vaikka autosta oli takuu jo loppunut. Katotaas miten tämän kanssa.

      • VuokraisännänPoika

        Oletan että karkaistua lasia? Siihen on jäänyt jotain jännitteitä, sitten voi joskus poksahtaa ihan itsekseen ilman mitään havaittavaa syytä. Muistan lapsena kuinka faijalta meni kaksi takalasia traktorista peräkanaa tämän takia.


    • Soossit

      Valuvikaista eurooppa laatu tuotetta, kyseeshä eli sekunda sontaa joukossa tummassa!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe