Vaadin (valta kansalle)

Tai ainakin pyydän jatkoa.
Trotskilla oli joku tarina, jossa Siiliö etsi Kurpizzalta kuulemaansa heterovitsiä.
HeKeKeellä taas oli unohdettu vakkari.
Molemmissa tarinoissa oli jotain erittäin hienoa, joten on sääli. että ne (muistaakseni) ovat keskeneräisiä...

(offtopic)
On muuten yksi asia, jota en ole teille kertonut...
...mustikkapiirakka on hyvää. :)

9

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla on toinenkin keskeneräinen tarina. Unohdettu vakkari ansaitsisi jatkua.

• Onhan niitä keskeneräisiä tarinoita paljon ja kaikilla ja kaikkialla ja jokapaikassa jajajajaja...
        Mainitsen vain mainitsemisen arvoiset.

• Mustikkapiirakka on hyvää. Se leivos. Meillä on muuten eilen leivottu mustikkapiirakkaa ja alakerrassa tuoksui pirun hyvälle....

Muistaakseni sinullakin on jokin tarina kesken.

• Minulla on selkeä mielikuva jatkosta, mutta se pitäisi saada kirjoitettua viihdyttävästi. Kaunokirjallinen teksti on hankala laji.

• jokutyyppi19 kirjoitti:

Minulla on selkeä mielikuva jatkosta, mutta se pitäisi saada kirjoitettua viihdyttävästi. Kaunokirjallinen teksti on hankala laji.

Juu. Ja se, että jaksaa kirjoittaa kaiken. Itse kirjoitan pätkän nykyään ensin koneelle ja sitten kopioin tänne Suolistoon. Ärsytti, kun oli saanut lähes 5000 merkkiä kirjoitettua ja sitten sivusto päivittää yhtäkkiä itsensä ihan omatoimisesti....

Piti välissä mennä alakertaan hymyilemään ja sanomaan, että koulu sujuu hyvin ja taas yrittää selvittää, missä se kouluni edes on...

• kurpizza kirjoitti:

Juu. Ja se, että jaksaa kirjoittaa kaiken. Itse kirjoitan pätkän nykyään ensin koneelle ja sitten kopioin tänne Suolistoon. Ärsytti, kun oli saanut lähes 5000 merkkiä kirjoitettua ja sitten sivusto päivittää yhtäkkiä itsensä ihan omatoimisesti....

Piti välissä mennä alakertaan hymyilemään ja sanomaan, että koulu sujuu hyvin ja taas yrittää selvittää, missä se kouluni edes on...

Minä yleensä vastaan, että koulussa on tylsää ja liikaa ihmisiä. Jos joku kysyy tyhmiä kysymyksiä (kuten koulun sijainti) vastaus on "emmää sitä osaa kuvailla" tai "mihin sie tuota tietoa tarvitset".

• jokutyyppi19 kirjoitti:

Minä yleensä vastaan, että koulussa on tylsää ja liikaa ihmisiä. Jos joku kysyy tyhmiä kysymyksiä (kuten koulun sijainti) vastaus on "emmää sitä osaa kuvailla" tai "mihin sie tuota tietoa tarvitset".

Mummu on hiukkasen hankalampi tapaus. Alkaa inttämään, kuten "Mitäs sää luet?" ja sitten "Mitä järkee siinä on?" Rasittavaa. Hän ei ole edes yhtä hauska, kuin porukoiden kaverit, jotka henkilöstä riippuen kertovat hauskoja juttuja tai rälläävät ympäriinsä hippiautolla.... Mummuni olisi vain vastannut tuohon "Pittää minun tietää...."

• Kurpizza, äsken meillä otettiin mustikkapiirakka uunista... Tosin on siinä myös vadelmaakin. XDD

• veh kirjoitti:

Kurpizza, äsken meillä otettiin mustikkapiirakka uunista... Tosin on siinä myös vadelmaakin. XDD

Ne leviää! XD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      270
      9965
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      319
      7149
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      85
      1873
    4. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      114
      1563
    5. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1471
    6. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1181
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1139
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      47
      946
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      24
      810
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      312
      752
    Aihe