eräs biovanhemmista

eräs meistä bioista

Lapseni oli 700 km päässä sijoitettuna 3 vuotta,sen ajan kävin hakemassa lapsen kotiin joka toinen viikonloppu,se oli älytön paikka,lukemattomille vaihtuville soskuille valitin siitä paikasta ja minut laiettiin etten osaa yhteistyötä sijaisen kanssa kunnes sattui sellainen tapaus että lapsi siirrettiin pikaisesti uuteen paikkaan 150km säteelle.Lapseni on ollut nyt siellä 6 vuotta kertaakaan sijaisen kanssa ei ole tullut sanomista.Saan lapsen kotiin joka toinen viikonloppu pe-su ja kaikki loma ajat.Kesällä joka toisen viikon on hän kotona.Välimme lapseni kanssa ovat erittäin läheiset.Huostaanottoa ei peruta vaikkei mitään syytä olekkaan kun käydä lukio kevääseen asti samassa koulussa.Huostaan oton purkua olen yrittänyt koko ajan.En ole alkoa käyttänyt pisaraakaan 12 vuoteen,enkä muitakaan päihteitä.Vietän rauhallista kotielämää.2 vanhemmista lapsistani olen kasvattanut ja he jo ovat työelämässä,ja meilläkin on lämpimät suhteet.Syytä huostassa pitoon ei ole kun koulu.Aikaa tässä vaan ajetaan takaa.Onneksi enään kevääseen asti ja sitten tyttö tulee kotiin.Sanoisin näin jotta huostaa ei pureta ellei ole varaa asianajajaan ja eniten huostan purkuja on tejnyt Pesuesta Leeni Ikonen,hän minullakin oli alussa,muttei ollut varaa pitää ja tässä ollaan.Neuvoksi sanoisin jotta ottakaa asianajaja heti jo huostan alussa ettei käy samallalailla

16

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ygyyvyvtctct

      Typerä mainos.

    • hfhdfcbvb

      Ei ole vaan totisinta totta

    • Glasouri

      tuleeko lapsista tai lapsenlapsista samanhenkisiä?
      auttoiko huostaan otto lapsia?
      vanhempaa?

      - rehellisesti sanottuna.

      oliko suvussa vastaavia tapauksia, alkoholia tai sortoa ja mikä syy siihen, miksi perheessä se esiintyi. onko syy ulkopuolinen vai perheen oma?

      yhdessä teoriassa pohditaan sitä, että perheen oma "karma" tai stoori, mikä jokaiselle perheelle on ominaista, saattaa toistua sukupolvesta toiseen. Jokaisen tehtävä on saada tietoon ja osattava muuttaa perheensä toistuvia tapoja reagoida asioihin. Jotta muutos saataisiin aikaan, niin vanhempien on kerrottava lapsilleen omista vanhemmistaat kaiken avoimesti ja omasta elämästään, jotta lapset osaisivat toimia oikein ja muttaa sitä perhestooria positiiviseen suuntaa. Tätä kutsutaan myös elämän tehtäväski tai valaistumiseksi. Onnea.

      Itse ajattelen että perhe on pyhä. Kaikki alkaa perheestä ja perheen on itse osattava ratkoa ongelmiaan.
      Huostaanotosta ei voi olla täyttä varmuutta. Se myös voi auttaa, en kiistä. Pahemmassa tapauksessa huostaanotto voi pahentaa, josa lapsille tule pahaa olla tilanteesta tai henkilökunnasta. Tarkoitan sillä sitä, että yhtä pahaa lyödään vielä pahemmalla pahalla. Se ei ole ratkaisu ja voi olla lapselle kohtalokasta. Tärkeätä on se, että lapsen henki ei ole uhattuna biologisessa perheessä. Asia vaikea, koska lapsen henki voi olla uhattuna myös huostaanottotilanteessa, jos vaikka ero tuo parantumatonta traumaa koko elämäksi ja lapsi itse tekee myöhemmin pahaa itselleen. Siksi ajattelen, että oma perhe on aina pyhää, eikä vierailla ole paljoakaan sanottavaa siihen.

      • glasouri

        Se että lasta tuotiin lähemmäksi kotia on erittäin hyvä asia. Minusta he saisivat tuoda lasta naapurin pihaan asti.

        Äiti, olet todella rohkea, että jaksoit tämmöistä viikoloppukäyntiä. Minusta se tuntuu hirvittävältä!


    • Glasouri

      vanhoissa maailmoissa ja edelleen köyhissä nykymaissa, kaikki, ei pelkästään mies, juo, polttaa ym.

      luin päihteiden historiaa, niin asia on sellainen yllätys, että ihmetyttää nykynatsismi. Pointti on se, että jopa lapset joivat viinaa ja polttivat tupakkaa. Vielä 1800 luvulla lapselle annettiin vahvoja vodka kaltaisia juomia.

      Vanhoissa valokuvissa näkyy, kuinka Amerikan intiaani äidit tupakoivat piippua ihan avoimesti. Tai brasiliassa vanha ämmä 90 vuotias vetää tupakkaa kuin mies. Luonnon heimokulttuureissa kaikki pureskelevat jotakin päihdekaltaista, tupakkalehtiä tai muita.

      Koko sivilisaatio on rakennnettu päihteiden käytössä. Valtiomiehen olen aika varma, käyttävät mielettömästi päihteitä, muuten tälläistä työtä jaksaisi tehdä kukaan.

      Itse olen kasvissyöjä ja yritän vetää raaka ravinto ohjelmaa. Lisäksi en polta enkä juo. Elämän laatu on parantunut. Jäljelle jää vain oman elämä intoni oikea suuntaaminen oikeisiin asioihin. Se on haastavaa ja vaatii älyä.

      Kaikki laitos kulttuuri vankiloista sossilaitoksiin ovat sitä lisäaine, prosessoitu paskaruoka ja paskarakennustaloa kulttuuria. Kaikki on standardisoitua eikä mieli todellakaan lepää noissa parantoloissa. Ilman on tunkkainen. Yhteiskeittiö on mieltä ja kehoa tappava kaikkine muoviruokineen ja valmisruokineen, lihoineen ja muuta. Sellainen kuin kasvis ja raaka ravinto on ihan tuntematonta. Ajatellaan vain että henkilö on psykoosissa.

      Valtion talot on läpimuovisia. Niissä seinät on maalattu kokonaan muovimaaliin, ne on rakennettu betonista, joka on sekoitettua mistä lie tavaroista ja voi sisältää jopa säteilevää matskua terveydelle vanhingollistakin, koko talo on sähköistetty, mikä vaikuttaa migreeneihin, ihottumiin, allergioihin ym. Käytössä on mitä erilaisempia kemiapilleriyhdeistetabletteja tappamaan ihmisen hermojärjestelmää ja omaa tahtoa kehittyä, vuodepetit ovat täyttä muovia. Tiesittekö että polyesterit ja kaikk sen sellaiset on tehty öljystä. Ne ovat muovia ja tehty öljystä ja kemiasta. Muovi ei hengitä ja se muuttaa auramme. Se sähköistää ja on epäterveellistä. Eli me puemme, käytämme, asumme ja nykyisin syömme muovitalossa ja muoviruokaa!! Torjunta-aineet, säilytysaineet, hormoonihoidot, antibiootit, geenimanipuloidut ruoat. Ajatelkaa. Pakkohoidossa sinulla ei ole paljon sanottavaa. Tiedemies vakuuttelee että se ei ole pahaa. Mutta se on pahaa.
      Suurin osa yhteiskuntaa vieroksuu juuri sellaista eko ajattelua. Se on vierasta sille, koska ainoa päämäärä on saada toimiva yhteiskunta ja kansalaisten pitää totella käskyjä kuin sotilaat.

      • glasoiuri

        Tiedän, että päihde vaikuttaa jälkipolviin. Ihmisistä tulee pakonomaisia. He eivät osaa vapauttaa ajattelunsa.

        Siksi pähteettömyys on jees. Se on jokaisen oma asiansa. Mutta itse kannustan pähteettömyyteen. Se herättää. Alkaa epäilemään jopa sitä, mitä työtä tekee ja koko yhteiskuntaa, miten se on rakennettua. Pitää osata hyväksyä elämän muutokset.

        Kun on päihteetön niin yksi maapallo tuntuu pieneltä.

        Taakse jää tyhmä suomen sossustoori


      • glasouri
        glasoiuri kirjoitti:

        Tiedän, että päihde vaikuttaa jälkipolviin. Ihmisistä tulee pakonomaisia. He eivät osaa vapauttaa ajattelunsa.

        Siksi pähteettömyys on jees. Se on jokaisen oma asiansa. Mutta itse kannustan pähteettömyyteen. Se herättää. Alkaa epäilemään jopa sitä, mitä työtä tekee ja koko yhteiskuntaa, miten se on rakennettua. Pitää osata hyväksyä elämän muutokset.

        Kun on päihteetön niin yksi maapallo tuntuu pieneltä.

        Taakse jää tyhmä suomen sossustoori

        Nykylapset kypsyvät todella hitaasti. He ovat vielä lapsellisia 30 vuoden iässä, jolloin oikeastaan lähdetään tekemään omia lapsia.

        ainoa ongelma nykynuorisossa on se, että he huoraavat kaikkien kanssa. se ei tee hyvää aviosuhteelle. parit eroaa. ja perhe eroaa.

        siksi uusille lapsille pitää opettaa olla huoraamatta. lasten on saatava olla lapset ja olla niin kauan lapsi kuin on tarvetta. se että kehitys on näin pitkä, johtuu siitä että ihmisten elin ikä pitenee. Venyykö lasten teko aika? nykyisin nainen on parhaillaan 25 vuoteen asti. Voiko olla niin että naisen synnytysmekanismin paras aika venyy 30 vuoteen asti?

        kuitenkin nuoret saavat mielenterveysongelmia siitä että ovat lapsettomia. nainen osaisi jo synnyttää 17 vuoden iässä. sossutädit karsastavat sellaista, varsinkin 10 henkisiä lapsiperheitä. se johtuu siitä, että heillä itsellään on vain yksi lapsi tai ei yhtään. Sairas maailmamme.

        Mielenterveysongelmat johtuvat myös siitä, että yhteiskunta on niin helvetin vaikeaa. On niin vitusti opiskeltavaa. Miksi? Kysyn, pitää tietää kaiken. Olla vain oma itsensä välittämättä mistään.

        Hyvä neuvo.
        ÄLÄ LUOTA VALTIOON. TEE TARVITTAV, MUTTA ÄLÄ PYYDÄ ENEMPÄÄ.


    • Jaksa, jaksa :O

      Onko sinun mahdollista muuttaa sinne lapsen asuinpaikan lähelle? Hyvä kun hän käy lukiota, mutta se on kauhea syy huostan jatkamiselle.

      Voitteko olla yhteydessä netin kautta?

      • glasouri

        ulkopuoliset syyt, jotka särkevät perheitä, voivat olla: sodat, valtion määräykset, luonnon mullistukset, toisten ihmisten tuoma uhka: naapurit, ym., sairaudet: virukset ym.


      • glasouri
        glasouri kirjoitti:

        ulkopuoliset syyt, jotka särkevät perheitä, voivat olla: sodat, valtion määräykset, luonnon mullistukset, toisten ihmisten tuoma uhka: naapurit, ym., sairaudet: virukset ym.

        naisten kuningatar on hän, jolla on eniten lapsia, kuinka asia kuulostaisi typerältä. Ei se ole typerä. Juuri hän nainen on kuningatar, jolla on eniten lapsia. Lapset luovat identiteettiämme ja ovat kultaakin kalliimpaa. Jos ulkopuolinen varastaa lapsia, niin hän on pahempi kuin varas. Se on rikos. Tai jos äiti karsastaa lastaan.

        Länsimainen individualismi usko on harha. Sitä ei ole olemassa. Asia on yksinkertainen. Länsimaissa ajatellaan, että älykkäin on paras. Yleensä älykäs ja pärjäävä on lapseton, ensimmäinen lapsi, koska esikoiset ovat älykkäämpiä. Asiasta on tehty tutkimus (Kuinka lapsiluku vaikuttaa identiteettiimme.). Lapsettomuus tuo älyä tiettyyän rajan asti, jolloin siitä alkaa muodostua taakka. Itse nuori ei älyä tehdä lasta 17 vuoden iässä, koska surin osa ihmisistä on korkeastikoulutettuja, eivätkä osaa kuunnella fysiikansa. Niinpä heidän lapsensa synnyttävät myöhemmin ja myöhemmin. Syntyy kehä. Kehä pitää katkaista ja synnyttää jo 16 vuotiaana. Nuori äiti tarvitsee apu lapsen hoidossa. Apua pitää saada OMASTA perheestään, mummot, sukulaiset.

        Nykysin parasta älykkyyttä on juuri se, että tajuaa, että vain lapset ovat ainoa arvokas asia maailmassa, jota kannattaa edes pitää arvossa. Tätä on todellista älykkyyttä nykyaikana, jolloin raha, kunnia ja yhteiskuntaa-asema on kaikki kaikessa.

        OIkeastaan vain lapset tuovat vanhemmilleen sitä oikeata ja turvallista kasvualustaa. Lapset tekevät vanhemmista juuri heitä, ketkä he ovat, eikä vanhemmat lapsia. Jos perhe elää tiettyä arkea, niin lapsi on tämän isän ja äidin arjen yhteenveto, siitä elämästä mitä he elivät. Kun lapsi syntyy, se on merkkipaaluu, josta voi kehittyä eteenpäin. Lapsi ottaa itselleen sen muistin, mistä häntä on tehty ja vanhemmat voivat kehittyä uusiin suuntiin yhdessä perheessä. Lapset ovat rikkautemme. Vanhemat elävät pitkään ja terveellisesti. He ovat tasapainoisia ja onnellisia, eikä kenellekkään sossuihmisillä ole mitää asiaa sinne.

        Nykynainen opiskelee liikaa. Naisen luonnollinen ja älykäs tapa, jonka toivon hän hoksaa pian, on se, että hän tekee paljon lapsia. Siten naisen identiteetti kehittyy turvallisesti ja varmasti. Hänestä tulee turva ja lohtu ja rakastettu eikä vihattu. Nykynaiset saa paljon vihaa, joska he ovat itserakkauta huoria. He viettelevät miehiä ja jättävät heitä. He pettävät miehiä ja toisia ja tekevät vain rahaa eivätkä jaksa synnyttää. He eivät edes osaa enää synnyttää. Ihmiset ovat vihaisia naisille ja lapset ovat onnettomia ja perheet hajoavat. On sanonta, jos äiti on onnellinen niin perhe on onnellinen.

        Lapseton nainen on oikeastaan tyhmä ja on nollan arvoinen.


    • eräs meistä bioista

      Odotan kun lapseni ensi kesänä pääsee lukiosta niin hommaamme hänelle oman yksiön,näin saamme kaikki olla yhteydessä päivittäin veljen siskon ja äidin kanssa,nuorin tytär tulee huomenna viikoksi kotiin syyslomalle.Tänään jo valmistelen hänen herkkuruokiaan.lihakaalikeittoa pyysi huomiseksi laittamaan se kun on hänen herkkuaan ja jota sijaispaikassa ei saa,samoin kaalikääryleet,lohi,ja spagetti ja jauhelihakastiketta,sekä kermakana kastiketta ja riisiä,hän saa määräta mitä viikolla syömme,veljensä ja siskonsa tulevat meille syömään ja tyttäreni ystävä.Nautin saada tehdä eri ruokia keittäjä kun olen yhdeltä ammatiltani.Viikonlopulla leivomme pitsaa ja kakkua tai piirakoita,kannustan tytärtäni kaikessa koulun käynnissä ja elämässä hänen mielipiteitään joita kunnioitan.Kotona hänellä on hyvä olla on oma huone jos haluaa yksityisyyttä,mutta useimmin tapaamme veljeä ja vanhempaa sisarta,jotta heidän välinsä pysyisivät yhä yhtä lämpöisenä kun tähänkin saakka.Tyttärelle perhe merkitsee paljon.Olen yhteydessä joka päivä puhelimitse ja kirjeitä lähetän melkein joka päivä ja laitan postissa menemään jotakin kivaa.Nettiä minulla ei ole,mutta pojan luota voin kirjoittaa.Se on aina juhlapäivä kun tytär tulee kotiin,perheemme lemmikki saa rakkautta osakseen niin paljon kuin voi vastaanottaa.Hänen mielipiteitään kunnioitamme ja elämme sen mukaan.Onneksi kohta kärsimys vuosien ajalta on ohi yhteensä 15 vuotta tämä painajainen on jatkunut.Toivon jottei kenellekkään tällaista tehtäisi.

      • eräs meistä bioista

        Olen saanut suojeltua nuortani niin että on neitsyt vielä kun täytää muutaman kuukauden kuluttua 18v,ja alkoa tai tupakkaa hän ei harrasta eikä jengeissä lusmuilua.On aina vaara sortua huonoon seuraan ja sen me olemme välttäneet luojan kiitos


      • glasouri
        eräs meistä bioista kirjoitti:

        Olen saanut suojeltua nuortani niin että on neitsyt vielä kun täytää muutaman kuukauden kuluttua 18v,ja alkoa tai tupakkaa hän ei harrasta eikä jengeissä lusmuilua.On aina vaara sortua huonoon seuraan ja sen me olemme välttäneet luojan kiitos

        on todella kivaa kuulla, että olet onnellinen, että tyttäresi tulee kotiin. toivon teille pajon paljon hyviä hetkiä yhdessä. rakkautta ja onnea.

        syödä yhdessä kivoja ruokia ja olla vain yhdessä tekemättä mitään...olla perhe.

        meilläkin oltiin sellaisia laiskoja sohvamakaajaa. se on hienoa, olla yhdessä, ei kiirettä eikä mitään.

        onnea teille


      • glasouri
        glasouri kirjoitti:

        on todella kivaa kuulla, että olet onnellinen, että tyttäresi tulee kotiin. toivon teille pajon paljon hyviä hetkiä yhdessä. rakkautta ja onnea.

        syödä yhdessä kivoja ruokia ja olla vain yhdessä tekemättä mitään...olla perhe.

        meilläkin oltiin sellaisia laiskoja sohvamakaajaa. se on hienoa, olla yhdessä, ei kiirettä eikä mitään.

        onnea teille

        ..ja että on kolme lasta
        :-)


    • eräs meistä bioista

      Kiitos,elämme lapseni ehdoilla tehdään mitä hän haluaa tai ollaan vaan ja nautimme toistemme seurasta.

      • eräs meistä bioista

        Lapset ovat tärkeintä maailmassa vasta sitten tulee muu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2092
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1905
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe