Minkälaiset vanhemmat teil on?

Beauuuh

Olis kiva tietää, millaisia muiden vanhemmat on. Itse asun mutsin kanssa kahdestaan. Mutsi on toimistotöissä, käy kaiken maailman naisyhdistysten ja kerhojen illoissa lipittämässä jäätävöt määrät kahvia. Mutsi ottaa kokoajan kantaa vähän kaikkeen ja on raahannut mut mukanaan ihan kaikkeen mahdolliseen. Se on aika tiukkis, muttei jaksa nipottaa pienistä, varsin jees mutsi.

7

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tällaista

      Asun äidin ja isäpuolen kanssa. Molemmat kiireisiä töissä, mutta äiti on ihan sekopää, siis hyvässä mielessä. Se rakastaa kaikkea räikeää, innostuu joka ikisestä terveysjutusta ja käyttää vappuna pinkkiä peruukkia töissä. Hän on firmansa pomo. Molemmat metsästävät. Välillä tuntuu, että minä olen se vanhempi minusta ja äidistä. ;)

    • minäolenminä

      Asun äitini ja isäpuoleni kanssa ja heistä molemmat ovat hirveitä fitness ja sportti ihmisiä :D
      Isäpuoli omistaa yrityksen, jolla menee todella hyvin :)
      Äiti taas on töissä 112 puhelinvastaajana, joten hän on todella paljon töissä :/
      Silti äitini on rakkain ja ymmärtäväisin ihminen kenet tunnen

    • Whippe

      Asun isän ja äitipuolen kanssa. Isä on ihan jees, mut ei olla kovin läheisii ja sillä on pitkii päivii töissä. Äitipuoli on homeopaatti ja luontaisterapeutti, eli se osaa kyll hoitaa kaikki vaivat mitä on tullu. (Tavallista terveellisempi ruokavaliokin löytyy sen ansiosta.. XP) Se jaksaa nipottaa ja vanhemmille tyypillisillä tavoilla (tyyliin kaheksasta neljään ollut koulua, syöny ja vihdoin meen tietsikalle --> viiden minuutin päästä äitipuoli pauhaamassa miten oon koko päivän ollu tietsikalla =.=)... mut osaa se olla tosi kiva ja tuntuu et oon sen kaa läheisempi kuin mun isän kaa..
      Mun äiti kuoli kun olin neljä, joten eipä siitä mitään...

      Kaveriporukka ei kyll koskaan sano pahaa sanaa äideistään... ;P (tietävät mun äidistä siis)

    • Jdndlzbksödnnx

      No minä asun isän ja sisarusteni kanssa kaikki oli ennen melko normaalisti 23 jos en kotiin ollu tullu nii soiteltiin perään jne mutta nykyään äidin kuoltua ei isä enää jaksa välittää melkeen täys ikäisestä pojastaan ei soittele enää perään eikä muutenkaan hirveästi ota kantaa elämääni ainut asia on mitä tekee jos kouluun en ole mennyt nii huuothan siittä saan mitta siihenpä se jääki :) mutta parempi näin omasta mielestäni mitään kotiin tuloaikoja ri tarvita enää 17 vuoden iässä

      • jokuuuvaaaajjll

        Mulla äiti ja isä jokka eronnu, isällä on kihlattu ja asun äidin luona kahden siskon kans ja joono äitihä se aika vähä liianki huolehtivainen mut joo o oo o ottaahan se vähä n päähän koska jos esim. Yöks menee kaverille nii se huutaa perään että ei sitte mitään juomia eikä röökiä mut se siitä sitte en oo isän kans melkee yhtäö läheine koska käyää vaan noin kerran viikossa sielä syömässä et olisha se kiva jos oma isä tuntuis omalta :))


    • Minätäällämoi

      Asun äidin ja isän kanssa,äiti on perhepäivä hoitaja,joten "aina" kotona,ihan kiva,valittaa jos jätän takin lattialle tai esim.astiat pöydälle,muuten tosi kiva,aika rento mut joskus saattaa olla vähä stressaantunu työ jutuista.Isä on jonkinlainen sähköinsinööri ja käy töissä NCL,n laivoilla korjaamassa vikoja ja kouluttamassa niitä tyyppejä,on periaattees 6viikkoo töis ja 6 viikkoo kotona,aika rento,jankuttaa kouluasioista ja kokeista vähä liikaa.Ihan kiva,joskus vähä rasittava huonojen vitsiensä kanssa,
      Molemmat vanhemmat pääosin tosi kivoja ja maailman parhaita,ainakin mulle:D

    • helvett

      Asun äidin kanssa kahdestaan. Hän on sairaanhoitaja ja ehkä siitä syystä ERITTÄIN kielteinen suhtautuminen esim KILJUUN!!! Äiti siis tekee vuorotyötä. Joskus äitiin menee hermot, viimeksi viime viikonloppuna. Enään en ole kuitenkaan hänelle SUUTTUNUT.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe