Eka kerran äänestin koskaan ja heti miinus ääniä numerolle 13. 200:lla Eurolla.
Äänestin 200:lla Eurolla miinusta
6
238
Vastaukset
- Homo ulos!!
HYVÄ HYVÄ!!!! :) Paljonko se turboäänestys maksaa ja paljonko sillä lähtee kerralla ääniä?
- jjjhjhnkk
Äänestin tekstiviestillä. Lähetin vain numero 13:n tekstiviestinumeroon.Sillä ei pysty turboamaan.
- hohh hoijaaaaaaaaaaa
jjjhjhnkk kirjoitti:
Äänestin tekstiviestillä. Lähetin vain numero 13:n tekstiviestinumeroon.Sillä ei pysty turboamaan.
Eihän lapskulta tänä vuonna ole käytöllä,, MIINUSÄÄNIÄ??????????.
Eli kaikki mitä äänestät menee plussiksi äääääliö. - ketuttaa
hohh hoijaaaaaaaaaaa kirjoitti:
Eihän lapskulta tänä vuonna ole käytöllä,, MIINUSÄÄNIÄ??????????.
Eli kaikki mitä äänestät menee plussiksi äääääliö.Kuka yleensä äänestää, kun tuotanto itse päättää, kuka sieltä lähtee ja tätä rengasnenäähän siellä pidetään hamaan loppuun asti. Katsojien äänestäminen ihan turhaa. On nääs tuotannon suosikki ja halutaan voittajaksi. Varmaan jo seuraavan vuoden ohjelman juontajaksi valittu, niinhän se uhosi.
- Rahat kankkulan kaiv
Provoa oli tuo aloitus varmaankin.
Itse en ole äänestänyt yhtään kertaa, enkä äänestä. Huijausta koko äänestyshomma. Kyllähän tuo on jo ihan selvä. - Miinusäänet
Vain häätöäänet käyttöön, noloa tämä ahnehtiminen, että äänestä kaikkia muita kuin sitä, jonka häänestäisit ulos töllistä.
Aloittaja tuskin ainut, jolla menee käsitteet ja kusetukset sekaisin, vaikka oliskin porvoota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831559Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681352Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2171323Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341009Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89950
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848