Eka kerran äänestin koskaan ja heti miinus ääniä numerolle 13. 200:lla Eurolla.
Äänestin 200:lla Eurolla miinusta
6
243
Vastaukset
- Homo ulos!!
HYVÄ HYVÄ!!!! :) Paljonko se turboäänestys maksaa ja paljonko sillä lähtee kerralla ääniä?
- jjjhjhnkk
Äänestin tekstiviestillä. Lähetin vain numero 13:n tekstiviestinumeroon.Sillä ei pysty turboamaan.
- hohh hoijaaaaaaaaaaa
jjjhjhnkk kirjoitti:
Äänestin tekstiviestillä. Lähetin vain numero 13:n tekstiviestinumeroon.Sillä ei pysty turboamaan.
Eihän lapskulta tänä vuonna ole käytöllä,, MIINUSÄÄNIÄ??????????.
Eli kaikki mitä äänestät menee plussiksi äääääliö. - ketuttaa
hohh hoijaaaaaaaaaaa kirjoitti:
Eihän lapskulta tänä vuonna ole käytöllä,, MIINUSÄÄNIÄ??????????.
Eli kaikki mitä äänestät menee plussiksi äääääliö.Kuka yleensä äänestää, kun tuotanto itse päättää, kuka sieltä lähtee ja tätä rengasnenäähän siellä pidetään hamaan loppuun asti. Katsojien äänestäminen ihan turhaa. On nääs tuotannon suosikki ja halutaan voittajaksi. Varmaan jo seuraavan vuoden ohjelman juontajaksi valittu, niinhän se uhosi.
- Rahat kankkulan kaiv
Provoa oli tuo aloitus varmaankin.
Itse en ole äänestänyt yhtään kertaa, enkä äänestä. Huijausta koko äänestyshomma. Kyllähän tuo on jo ihan selvä. - Miinusäänet
Vain häätöäänet käyttöön, noloa tämä ahnehtiminen, että äänestä kaikkia muita kuin sitä, jonka häänestäisit ulos töllistä.
Aloittaja tuskin ainut, jolla menee käsitteet ja kusetukset sekaisin, vaikka oliskin porvoota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as973684Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna323199- 583165
- 622953
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)642817Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.652765On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632494Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802311- 692158
- 452152