Eka kerran äänestin koskaan ja heti miinus ääniä numerolle 13. 200:lla Eurolla.
Äänestin 200:lla Eurolla miinusta
6
240
Vastaukset
- Homo ulos!!
HYVÄ HYVÄ!!!! :) Paljonko se turboäänestys maksaa ja paljonko sillä lähtee kerralla ääniä?
- jjjhjhnkk
Äänestin tekstiviestillä. Lähetin vain numero 13:n tekstiviestinumeroon.Sillä ei pysty turboamaan.
- hohh hoijaaaaaaaaaaa
jjjhjhnkk kirjoitti:
Äänestin tekstiviestillä. Lähetin vain numero 13:n tekstiviestinumeroon.Sillä ei pysty turboamaan.
Eihän lapskulta tänä vuonna ole käytöllä,, MIINUSÄÄNIÄ??????????.
Eli kaikki mitä äänestät menee plussiksi äääääliö. - ketuttaa
hohh hoijaaaaaaaaaaa kirjoitti:
Eihän lapskulta tänä vuonna ole käytöllä,, MIINUSÄÄNIÄ??????????.
Eli kaikki mitä äänestät menee plussiksi äääääliö.Kuka yleensä äänestää, kun tuotanto itse päättää, kuka sieltä lähtee ja tätä rengasnenäähän siellä pidetään hamaan loppuun asti. Katsojien äänestäminen ihan turhaa. On nääs tuotannon suosikki ja halutaan voittajaksi. Varmaan jo seuraavan vuoden ohjelman juontajaksi valittu, niinhän se uhosi.
- Rahat kankkulan kaiv
Provoa oli tuo aloitus varmaankin.
Itse en ole äänestänyt yhtään kertaa, enkä äänestä. Huijausta koko äänestyshomma. Kyllähän tuo on jo ihan selvä. - Miinusäänet
Vain häätöäänet käyttöön, noloa tämä ahnehtiminen, että äänestä kaikkia muita kuin sitä, jonka häänestäisit ulos töllistä.
Aloittaja tuskin ainut, jolla menee käsitteet ja kusetukset sekaisin, vaikka oliskin porvoota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662882- 2032260
- 741906
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1081595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099