onko kokemusta antiviristä?

Lulu

Atooppinen ihoni tulehtuu herkästi. En haluaisi aina syödä antibiootteja eikä basibakt-voide aina tehoa (teatree-öljy haisee..).

7

7726

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • realisti

Antivir-tuotteella näyttää olevan omat kotisivut:
      http://www.antiwir.fi/

Tuotteeseen kannattaa suhtautua tietyllä varauksella, luulempa että vaikutus perustuu paljolti käyttäjän omiin uskomuksiin. Eikö olisi viisainta turvautua koululääketieteen hoitokeinoihin?

• 2 talvea terveenä

Aloitan AntiVirin käytön alkusyksyllä,enkä oo saanut minkäänlaista flunssaa tai ripulia,vaikka lähelläni on ollut näitä sairastavia ihmisiä.Tukun mukaan on useita tutkimuksia oliivinlehtivalm. miten ne tehoaa viruksiin,sieniin,hiivoihin ja baktereihin.Joten kannattaa vaan kokeilla tätä luonnontuotetta ilman sivuvaikuttuksia.Mm ei sekoita suoliston bakteerikanta,niinkuin lääkkeet tekee.

• mattivili

Kyllä anti wir tehoaa ainakin keuhkokuumeen jälkitilaan.TK ei määrännyt antibiootteja! 2x 60 tablettia ja syksyllä keuhkokuva ok.HUS keuhkoklinikka ei uskonut että en saanut abtibioottikuuria! Huom en käytä luonnonlääkkeitä enkä erityisemmin usko niihin mutta Anti Wir tehoaa.Kyllä koululääketiede varmasti useammin on asiaa ja totta on että ihmiset saavat apua mitä ihmeellisimmistä valmisteista.Normaalilääkitystä ei tietenkään saa lopettaa.

• Anonyymi

Oletko miettinyt, mihin koululääketieteen tablettien kehittäminen alunalkaen perustui?

Onko väliä, johtuuko paraneminen plasebo vaikutuksesta vai lääkkeestä jos ihminen paranee/pysyy terveenä.

• Koivuöljy/vaseliinia

Kokeile tuota koivuvaseliini mönjää tai sitä öljyä. Minä kokoeilin kumpaakin ihottumaani ja
      molemmat helpottivat. Jokaisella tietysti omanlainen vaivansa. Tilasin täältä netistä Hiikku Oy:sivuilta www.hiikku.fi Se vaseliini oli rasvasta joten jälkiteho oli minusta parempi.
      Minusta se moitittu hajukin oli paremminkin tuoksu.

• katsika

Minulla oli vuosikausia niskassani ikävä ihottuma - en sitten tiedä mikä siihen oli syynä. Ehkäpä se oli hiivatulehdus. Nyt se on poissa. Tuota antivir-tuotettakin olen kyllä syönyt aika säännöllisesti ja lisäksi olen siirtynyt veriryhmälleni suositeltuun ruokavalioon. Päivittäin olen ainakin vuoden verran syönyt monivitamiinivalmistetta jossa muun muassa pantetiinia. Pantetiinin pitäisi olla iholle erityisen hyväksi. Muitakin iholle hyväksi olevia ravintolisiä on tullut nautittua kuten biotiinia, happomarjaa ja kurkumaa sisältävää tuotetta, rannikkomännynkuoriuutetta, a-vitamiinia, sinkkiä, maitohappobakteereita, kehäkukkavoidettakin joskus - eiköhän näillä syntyisi tulosta:-)

• Anonyymi

Minulla oli herpesrakko lähes kroonisesti, kun parani niin tuli kohta uudelleen. Eräs sukulainen vinkkasi Antivirin auttaneen ja niinpä kokeilemaan. Mistä lie johtuu mutta herpesrakko pysyy poissa pitkiäkin aikoja. Kun tulee taas, syön pari pakettia Antiviria. Noin kymmenen vuotta on toiminut, syön siis kuureittain tarvittaessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2310
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1327
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1266
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1191
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      904
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      788
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      596
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      575
    Aihe