Atooppinen ihoni tulehtuu herkästi. En haluaisi aina syödä antibiootteja eikä basibakt-voide aina tehoa (teatree-öljy haisee..).
onko kokemusta antiviristä?
7
6828
Vastaukset
- realisti
Antivir-tuotteella näyttää olevan omat kotisivut:
http://www.antiwir.fi/
Tuotteeseen kannattaa suhtautua tietyllä varauksella, luulempa että vaikutus perustuu paljolti käyttäjän omiin uskomuksiin. Eikö olisi viisainta turvautua koululääketieteen hoitokeinoihin?- 2 talvea terveenä
Aloitan AntiVirin käytön alkusyksyllä,enkä oo saanut minkäänlaista flunssaa tai ripulia,vaikka lähelläni on ollut näitä sairastavia ihmisiä.Tukun mukaan on useita tutkimuksia oliivinlehtivalm. miten ne tehoaa viruksiin,sieniin,hiivoihin ja baktereihin.Joten kannattaa vaan kokeilla tätä luonnontuotetta ilman sivuvaikuttuksia.Mm ei sekoita suoliston bakteerikanta,niinkuin lääkkeet tekee.
- mattivili
Kyllä anti wir tehoaa ainakin keuhkokuumeen jälkitilaan.TK ei määrännyt antibiootteja! 2x 60 tablettia ja syksyllä keuhkokuva ok.HUS keuhkoklinikka ei uskonut että en saanut abtibioottikuuria! Huom en käytä luonnonlääkkeitä enkä erityisemmin usko niihin mutta Anti Wir tehoaa.Kyllä koululääketiede varmasti useammin on asiaa ja totta on että ihmiset saavat apua mitä ihmeellisimmistä valmisteista.Normaalilääkitystä ei tietenkään saa lopettaa.
- Anonyymi
Oletko miettinyt, mihin koululääketieteen tablettien kehittäminen alunalkaen perustui?
Onko väliä, johtuuko paraneminen plasebo vaikutuksesta vai lääkkeestä jos ihminen paranee/pysyy terveenä.
- Koivuöljy/vaseliinia
Kokeile tuota koivuvaseliini mönjää tai sitä öljyä. Minä kokoeilin kumpaakin ihottumaani ja
molemmat helpottivat. Jokaisella tietysti omanlainen vaivansa. Tilasin täältä netistä Hiikku Oy:sivuilta www.hiikku.fi Se vaseliini oli rasvasta joten jälkiteho oli minusta parempi.
Minusta se moitittu hajukin oli paremminkin tuoksu. - katsika
Minulla oli vuosikausia niskassani ikävä ihottuma - en sitten tiedä mikä siihen oli syynä. Ehkäpä se oli hiivatulehdus. Nyt se on poissa. Tuota antivir-tuotettakin olen kyllä syönyt aika säännöllisesti ja lisäksi olen siirtynyt veriryhmälleni suositeltuun ruokavalioon. Päivittäin olen ainakin vuoden verran syönyt monivitamiinivalmistetta jossa muun muassa pantetiinia. Pantetiinin pitäisi olla iholle erityisen hyväksi. Muitakin iholle hyväksi olevia ravintolisiä on tullut nautittua kuten biotiinia, happomarjaa ja kurkumaa sisältävää tuotetta, rannikkomännynkuoriuutetta, a-vitamiinia, sinkkiä, maitohappobakteereita, kehäkukkavoidettakin joskus - eiköhän näillä syntyisi tulosta:-)
- Anonyymi
Minulla oli herpesrakko lähes kroonisesti, kun parani niin tuli kohta uudelleen. Eräs sukulainen vinkkasi Antivirin auttaneen ja niinpä kokeilemaan. Mistä lie johtuu mutta herpesrakko pysyy poissa pitkiäkin aikoja. Kun tulee taas, syön pari pakettia Antiviria. Noin kymmenen vuotta on toiminut, syön siis kuureittain tarvittaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000588944124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132405Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1911560Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221317- 71960
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41897Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72814Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57812En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41762Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75662