Nyt se on todistettu

Täällä mongertava savonjuntti on todistettu tupla-apinaksi. Perustelenpa hieman oivallustani. Minähän en ikinä esitä perustelemattomia väitteitä:

1) Olen Susianalyysissani tarkasti määritellyt täällä käyttämäni apina-termin. Karkeasti ottaen puhutaan maalla asuvasta jonkinsortin uskovaishörhöstä susipelkurirista. Vaikka tämä pallinaama muuta uhoaa, niin selvästi hänen teksteistään paistaa susipelko ja maalaistyhmyys. Sen haistaa kaikki vähänkin fiksummat.

2) Minun oivallukseni ja kielenkäyttö on ollut ylivertaista suurimpaan osaan täällä mellakoivasta roskasakista. Toki helmiäkin on joukossa. Nyt tämä savolaisnasupekka matkii minua ja haluaa mielessään olla yhtä mahtava kuin minä. Hän suorastaan ihailee minua, mutta asettaa itsensä alimpaan koriin apinoidessaan minua. Apinahan on tunnetusti matkija.

1) ja 2) ja näin on väitteeni tullut todistetuksi. Tupla-apina, hi hi hi.....

14

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muistutan tähän vielä, jotta matemaattinen logikka on hyvin vahva osaamisalueeni. Yrittäkääpäs saada jotain tolkkua vaikkapa kontinuumihypoteesista. Minä voin tarvittaessa opastaa ja auttaa. Tässä savolaismikkihiiritehtävässä on kyse äärettömän helposta loogisesta päättelystä verrattuna kontinuumihypoteesiin.

      • kumpikahan sinulla

        röplöttää pahemmin, suden raiskaama persereikäsi vaI pääkoppa.
        90 % varmuudella pääkoppa.


      • Toisaalta
        kumpikahan sinulla kirjoitti:

        röplöttää pahemmin, suden raiskaama persereikäsi vaI pääkoppa.
        90 % varmuudella pääkoppa.

        kyllähän tuo anuslyyli on kirjoituksissaan kuvaillut mitä erilaisempia seksuaalisia poikkeavuuksia varsin yksityiskohtaisesti, joten en menisi vannomaan...


    • tarkkaanlukija

      Lisätään kumpikahan sinulla...kommenttiin vielä, että on hauska todeta savoa mongertajan ja susianalyytikon viestit kirjoitetuksi samoilla käsillä.
      Susianalyytikon yllä esittämät väittämät saavat uusia ulottuvuuksia.

      • Joo,

        erräällaenen analyytikko se tiälläkkii on.Ee meekäläenen ossoo huastoo ilimipaskoo,mitä tulloo tuon riettaanuslyytikon kummastakkii piästä.
        Tiällä on vuan analysoituna riettoja,jotta minnekkäpäen ne juuttaat on mänössä ja minnekkä ne ykskaks hävis.
        Vae kaevautuko ne muahan.
        JOtta HEHHEH vuan!


      • Joo, kirjoitti:

        erräällaenen analyytikko se tiälläkkii on.Ee meekäläenen ossoo huastoo ilimipaskoo,mitä tulloo tuon riettaanuslyytikon kummastakkii piästä.
        Tiällä on vuan analysoituna riettoja,jotta minnekkäpäen ne juuttaat on mänössä ja minnekkä ne ykskaks hävis.
        Vae kaevautuko ne muahan.
        JOtta HEHHEH vuan!

        "Tiällä on vuan analysoituna riettoja"

        Tätähän minä juuri olen toitottanut. Vaikka tämän kokoisessa maassa on alle parisataa harmitonta sutta, niin maalaisapinalle se on kauhistus. Jatkuvasti vaan märistään susien kaameutta. Jos joskus joku metsästäjärakki joutuukin suden raatelemaksi, niin sehän on juhlimisen arvoinen asia. Ei aina tarvi tyhjää parkua ja uikuttaa. Tässä sullekin näsduuki, ole hyvä. Pyyhippä nyt räkänen nokkasi ja itkuset silmäsi, minä lohdutan.

        Vinkki: Säästät vessapaperikuluissa, kun kuivattelet käyttämäsi näsduukit ja käytät niitä vessapaperina.


      • sudenkaveri
        Joo, kirjoitti:

        erräällaenen analyytikko se tiälläkkii on.Ee meekäläenen ossoo huastoo ilimipaskoo,mitä tulloo tuon riettaanuslyytikon kummastakkii piästä.
        Tiällä on vuan analysoituna riettoja,jotta minnekkäpäen ne juuttaat on mänössä ja minnekkä ne ykskaks hävis.
        Vae kaevautuko ne muahan.
        JOtta HEHHEH vuan!

        Hei, miksi sää pelkäät sutta? Pelkääkö kaikki savolaiset?


      • Vuan sulla
        Susianalyytikko kirjoitti:

        "Tiällä on vuan analysoituna riettoja"

        Tätähän minä juuri olen toitottanut. Vaikka tämän kokoisessa maassa on alle parisataa harmitonta sutta, niin maalaisapinalle se on kauhistus. Jatkuvasti vaan märistään susien kaameutta. Jos joskus joku metsästäjärakki joutuukin suden raatelemaksi, niin sehän on juhlimisen arvoinen asia. Ei aina tarvi tyhjää parkua ja uikuttaa. Tässä sullekin näsduuki, ole hyvä. Pyyhippä nyt räkänen nokkasi ja itkuset silmäsi, minä lohdutan.

        Vinkki: Säästät vessapaperikuluissa, kun kuivattelet käyttämäsi näsduukit ja käytät niitä vessapaperina.

        se tuo ripulj ja itku tuntuu olovan aena likellä.Eekö se oo vaekeeta eläminen ku jatkuvvaan jootuu paskalla istummaan ja itkua viäntämmään.
        Vuan eehän sitä petonnikopperrossa muuta tekemistä ookkaan.Olihan siellä yks,meenas jo unohtuva.Nimittäen se pössyttely.
        Ja arvooppa vuan,mitenkä meekäläestä naarattaa ku teekäläenen tukehtuu katteuteesa. Ihan justiisa sen takija,kun meellä on tiällä kaekki paremmin. On luontoo ja maesemmoo.
        Ae nii,ohhaan niitä teelläkkiipäen.Humalaesija ja muita hörhöjä "pilivimpimmein". Jos näen leekkisästi suapi sannoo.Ja sunhan minä.En oo ennenkää enkä nytkää tarvinna keneltäkkää etelävvarekselta kysellä yhtää mittää.
        Jotenka HEHHEH vuan!


      • Green tree.
        sudenkaveri kirjoitti:

        Hei, miksi sää pelkäät sutta? Pelkääkö kaikki savolaiset?

        Jotenkin se vaikuttaa haihattelulta että isot petoeläimet eläisivät ihmisten alueiden

        liepeillä, kyllä niihin täytyy pitää riittävän pitkä välimatka.

        Minulla ei ole mitään petoeläimiä vastaan, kunhan pysyvät riittävän kaukana.


      • Green tree. kirjoitti:

        Jotenkin se vaikuttaa haihattelulta että isot petoeläimet eläisivät ihmisten alueiden

        liepeillä, kyllä niihin täytyy pitää riittävän pitkä välimatka.

        Minulla ei ole mitään petoeläimiä vastaan, kunhan pysyvät riittävän kaukana.

        Heh heh,

        " kunhan pysyvät riittävän kaukana"

        Tyhmä tollukkahan sinä olet. Minä olen aina toivottanut sudet ja karhut tervetulleiksi takapihalleni. Hi hi hi, surkea hystreerikkoapina.


      • Jagdpanzer
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh,

        " kunhan pysyvät riittävän kaukana"

        Tyhmä tollukkahan sinä olet. Minä olen aina toivottanut sudet ja karhut tervetulleiksi takapihalleni. Hi hi hi, surkea hystreerikkoapina.

        Sulla ei ookkaan siellä koiraa tai mitään muutakaan elävää niin sama kai se sulle on!


    • Kielenkäyttösi

      on ylivertaista vain poikakaverisi kanssa puuhaillessasi.... Terkkuja Busselta.

    • melekopöljä

      Susianalyytikolle terveisiä savosta, minäkii oon savolainen ja itsekin olen miettinyt että olen apina ja pelkään vielä kaiken lisäksi susia ja siksi voin ampuakin niitä ja minua ei haittaa jos ne sukupuuttoon loppuu. Olen ihmetellyt miten sinä susianalyytikko olet noin fiksu ihmiseksi, sinusta ei apinaa saa tekemälläkään ja olisihan se apinoiden häväistys jos sinusta apina tehtäisiin.

    • " pelkään vielä kaiken lisäksi susia"

      Heh heh, itse tämän sanoit ja totesit, hi hi hi. Minun ei tarvinnut sitä sanoa, heh heh. Hyi mikä raukka. Meillä päin jo lapset opetetaan sylkemään ja räkimään päin tuommosen hysteerikon naamataulua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2860
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2420
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2200
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2002
    5. 171
      1842
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1836
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe