Juu tänään tässä havahduin itse siihen kun rupesin miettimään kuinka lihava ja isokokoinen ja ällöttävä läski olen.
Rupesin siinä sitten miettimään että ei jumankauta, enhän mä mikään järkyttävä läski ole... Lyhyt olen 162cm ja painoa 63 kiloa. Se vaikuttaa paljolle, mutta mulla on lihaksia, ja mun painoindeksi on 24 eli normaalipaino. Ja kun kroppaa katsoo vaatteet päällä nii ihan timmiltä näytän, litteä vatsa ja paljon lihaksia, mutta kun paidan ottaa pois niin maha on epäkiinteä, ja selässä on ne varmasti monen naisen vihaamat "läskimakkarat" jotka nyt kuitenkin mun kohdalla on lähes pelkkää nahkaa. En ole mikään hintelä kukkakeppi, mutta mua ihan oikeesti rupes raivostuttamaan miten paljon kauneusihanteet on mun minäkuvaan vaikuttanut. Tänään kuitenkin koin heräämisen ja ymmärsin että mulla on oikeastaan ihan kiva vartalo, mitä nyt vähän kiinteytettävää on..
Ja se vielä, että olen elänyt viime kuukaudet kauheassa itsesäälissä, koska vuosi sitten painoin 52 kiloa, 11 kiloa vähemmän kuin nyt vaikka olen syönyt terveellisemmin ja liikkunut enemmän. Johtuu varmaan siitä, että lihasta on tullut lisää, ja murrosiässä kun olen niin on sitä muotoakin tullut, ja onnekseni ihan oikeisiin paikkoihin...
Pointtina nyt tässä oli se että suorastaan vituttaa mitenkä ihanteet vaikuttaa itsetuntoon, varsinkin meillä teineillä joidenka vartalot vasta muotoutuvat, ja että oikeasti pidämme itseämme alipainoisten mallien rinnalla (hahah ironista, "rinnalla" eihän niillä sellaisia ole) lihavina ja ällöttävinä, ainakin omien kokemuksieni perusteella.
Muistakaa tytöt että kropassa ei ole MITÄÄN vikaa niin kauan kun olette normaalipainossa tai hieman yli normaalipainon!!!
Jajaja jos jollain olis joku pikkuinen hyvä ja terveellinen vinkki miten tämmöistä ylimääräistä ihranahkaa sais pois niin voi jakaa vinkkejä, niin nyt kun olen ymmärtänyt ettei tässä kropassa niin paljon vikaa olekkaan mitä olen ymmärtänyt, niin voisin nauttia vielä hieman mielekkäämmästä vartalosta, niin kuin mahdollisesti nekin ihanat yksilöt jotka kanssani samassa veneessä porskuttavat!! :)
Keep going my darlings! Ootte ihania ja hyviä noin! ja/tai näin ;D
Olen hyvä näin ja sä myös
herännyt
0
112
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1133391Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.331948Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881202- 92957
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125912- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25817