Voisiko joku nostaa kortin minulle?
intuitiota
4
128
Vastaukset
Mielelläni katson sinulle, mutta mitä elämän alueita haluat että katson. Haluan mielelläni myös taustatietoa kuten ikää, sukupuolta, oletko suhteessa ym.
- ei yli eikä ympäri
Tarkennan;Olen yli 40v nainen,sinkkuna kohta kaksi vuotta.Vietin 1,5v hiljaiseloa,mietin ja puntaroin asioitani.Nyt olen yhtäkkiä viime kesän aikana herännyt "eloon",tapahtui salamana jotain mitä en koskaan olisi kuvitellut mulle tapahtuvan.Romanttisen kiihkeä kohtaaminen,,nyt olen odottavalla mielellä kuin aavistelisin uutta elämääni,,voitko nähdä samansuuntaista?
ei yli eikä ympäri kirjoitti:
Tarkennan;Olen yli 40v nainen,sinkkuna kohta kaksi vuotta.Vietin 1,5v hiljaiseloa,mietin ja puntaroin asioitani.Nyt olen yhtäkkiä viime kesän aikana herännyt "eloon",tapahtui salamana jotain mitä en koskaan olisi kuvitellut mulle tapahtuvan.Romanttisen kiihkeä kohtaaminen,,nyt olen odottavalla mielellä kuin aavistelisin uutta elämääni,,voitko nähdä samansuuntaista?
Kesän rakkaus yleisesti oli täynnä toivoa ja unelmia mutta myöskin siihen liittyi jotain hankaluutta missä asia jätettiin avoimeksi eikä kehitetty. Sinun ja tämän miehen kohtaaminen oli niinkuin elämän vastaus sinulle mikä teki kesästäsi hyvin iloisen. Näkyy romantista suhdetta tai pientä odotusta ja suunnitelmia mutta myöskin pelkoa jatkosta. Mieheltä sinulle jatkoon: päivittäisiä tapahtumia, yksinoloa tai miettii yksinänsä vähän missä on vähän tyytymättömyyden tunnetta ehdoista. Hän ehkä haluaa puhua kanssasi jostain syvemmästä jos et sinä ole sitten avautunut tälle miehelle mutta mikä vaikuttaa hänen suhteessaan sinuun. Tähän voi liittyä myös jotain mikä repii vähän miehen sydäntä. Asiat tulevat kyllä esiin syksyn aikana tai voidaan lukea vähän lävitse vaikka jotain pidetään vähän kannen alla. Ensi vuoden alkuun yleisesti vuorovaikutusta ja jakamista, rikasta aikaa eri alueilla missä päästään asioiden ylitse ja suhde/rakkauselämä pidetään sillä tasolla millä se on.
- ei yli eikä ympäri
sagamar7 kirjoitti:
Kesän rakkaus yleisesti oli täynnä toivoa ja unelmia mutta myöskin siihen liittyi jotain hankaluutta missä asia jätettiin avoimeksi eikä kehitetty. Sinun ja tämän miehen kohtaaminen oli niinkuin elämän vastaus sinulle mikä teki kesästäsi hyvin iloisen. Näkyy romantista suhdetta tai pientä odotusta ja suunnitelmia mutta myöskin pelkoa jatkosta. Mieheltä sinulle jatkoon: päivittäisiä tapahtumia, yksinoloa tai miettii yksinänsä vähän missä on vähän tyytymättömyyden tunnetta ehdoista. Hän ehkä haluaa puhua kanssasi jostain syvemmästä jos et sinä ole sitten avautunut tälle miehelle mutta mikä vaikuttaa hänen suhteessaan sinuun. Tähän voi liittyä myös jotain mikä repii vähän miehen sydäntä. Asiat tulevat kyllä esiin syksyn aikana tai voidaan lukea vähän lävitse vaikka jotain pidetään vähän kannen alla. Ensi vuoden alkuun yleisesti vuorovaikutusta ja jakamista, rikasta aikaa eri alueilla missä päästään asioiden ylitse ja suhde/rakkauselämä pidetään sillä tasolla millä se on.
Kiitos kaunis tulkinnasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311315Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373843Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1093009Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1092355Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin802030Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961751Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.299996Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17770Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143725- 53699