Minulla on tehokas tietokone, mutta en keksi paljoa tekemistä tällä. Tässä listani mitä teen tietokoneellani:
- Pelaan autopelejä ja simulaattoreita Xbox360 ohjaimella
- Keskustelen kavereiden kanssa Skype ohjelmalla
- Selaan nettiä (tähän käytän Google Chrome selainta)
- Murobbs.plaza.fi
- Suomi24.fi
- Tori.fi
- Sähköposti
- Iltalehti.fi
- Huuto.net
- Google maps street view (tällä on kiva tutkia paikkoja)
Siinä olikin nettisivut mitä selailen, hyvin vähän niitä on :(
Tiedän että tietokoneella pystyy tekemään kaikenlaista, mutta on vaikea keksiä uusia ohjelmia, pelejä ja nettisivuja...
Olisi erittäin mukavaa jos jakaisitte käyttämänne ojelmat ja nettisivut tähän, ehkä minä ja moni muukin saisi enemmän viihdykettä, kiitos.
Tekemistä tietokoneella
6
325
Vastaukset
- Ohjelmia.
Kuvankäsittely, videoeditointi, musiikinteko.
(Photoshop, Gimp, Pinnacle Studio, Premiere Elements, Cakewalk Sonar x3, Fl Studio) - Mitä kaikkea?
Kiitos viestistäsi. Kokeilin musiikinteko ohjelmia, kiva idea mutta hurjan vaikeita ohjelmia.
Jaksaisiko muutkin vaivautua kirjoittamaan mitä tekevät tietokoneillaan, mitä enemmän tekstiä, sitä paremmat mahdollisuudet meillä muilla on saada viihdykettä.- Ohjelmia.
Kokeile Fl studiota jos musiikista kiinnostut, siinä on aloittelijasta ammattilaiseen mahdollisuuksia ja You Tube pullollaan ohjeita.
Sillä onnistuu konemusiikinteko myös jos ei halua itse soittaa instrumentteja.
Ilmainen demo on imagelinen sivulla ladattavana. - Mitä kaikkea?
Ohjelmia. kirjoitti:
Kokeile Fl studiota jos musiikista kiinnostut, siinä on aloittelijasta ammattilaiseen mahdollisuuksia ja You Tube pullollaan ohjeita.
Sillä onnistuu konemusiikinteko myös jos ei halua itse soittaa instrumentteja.
Ilmainen demo on imagelinen sivulla ladattavana.Kokeilin jo, ei ollut minun juttuni. Kiitos kuitenkin.
Lisää viestejä kiitos.
- huhhuhtt
Aloita opettelemalla ohjelmointia ja tekeen jotain yksinkertaisia pelejä.
Piirrä piirtopöydällä.
Onhan noita asioita mitä voi tehdä koneella.
Suurin ongelma on että se kone on vain työkalu, johon on opeteltava erikseen osaamisalueet, kuten Photoshopin käyttö. Ohjelmiakin saa vaikka mitä mutta ne täytyy opetella.- Mitä kaikkea?
Ohjelmointi/pelien teko ei myöskään ole minun juttuni, kiitos kuitenkin ehdotuksesta.
Kiinnostaisi nettisivut mitä selailette.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö28010286K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2435979Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1735414PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *955038Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193315Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe92704- 2142602
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.172424- 282264
Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3822197