Tekemistä tietokoneella

Mitä kaikkea?

Minulla on tehokas tietokone, mutta en keksi paljoa tekemistä tällä. Tässä listani mitä teen tietokoneellani:

- Pelaan autopelejä ja simulaattoreita Xbox360 ohjaimella
- Keskustelen kavereiden kanssa Skype ohjelmalla
- Selaan nettiä (tähän käytän Google Chrome selainta)
- Murobbs.plaza.fi
- Suomi24.fi
- Tori.fi
- Sähköposti
- Iltalehti.fi
- Huuto.net
- Google maps street view (tällä on kiva tutkia paikkoja)

Siinä olikin nettisivut mitä selailen, hyvin vähän niitä on :(

Tiedän että tietokoneella pystyy tekemään kaikenlaista, mutta on vaikea keksiä uusia ohjelmia, pelejä ja nettisivuja...

Olisi erittäin mukavaa jos jakaisitte käyttämänne ojelmat ja nettisivut tähän, ehkä minä ja moni muukin saisi enemmän viihdykettä, kiitos.

6

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohjelmia.

Kuvankäsittely, videoeditointi, musiikinteko.
      (Photoshop, Gimp, Pinnacle Studio, Premiere Elements, Cakewalk Sonar x3, Fl Studio)

• Mitä kaikkea?

Kiitos viestistäsi. Kokeilin musiikinteko ohjelmia, kiva idea mutta hurjan vaikeita ohjelmia.

Jaksaisiko muutkin vaivautua kirjoittamaan mitä tekevät tietokoneillaan, mitä enemmän tekstiä, sitä paremmat mahdollisuudet meillä muilla on saada viihdykettä.

• Ohjelmia.

Kokeile Fl studiota jos musiikista kiinnostut, siinä on aloittelijasta ammattilaiseen mahdollisuuksia ja You Tube pullollaan ohjeita.
        Sillä onnistuu konemusiikinteko myös jos ei halua itse soittaa instrumentteja.

Ilmainen demo on imagelinen sivulla ladattavana.

• Mitä kaikkea?
        Ohjelmia. kirjoitti:

Kokeile Fl studiota jos musiikista kiinnostut, siinä on aloittelijasta ammattilaiseen mahdollisuuksia ja You Tube pullollaan ohjeita.
        Sillä onnistuu konemusiikinteko myös jos ei halua itse soittaa instrumentteja.

Ilmainen demo on imagelinen sivulla ladattavana.

Kokeilin jo, ei ollut minun juttuni. Kiitos kuitenkin.

Lisää viestejä kiitos.

• huhhuhtt

Aloita opettelemalla ohjelmointia ja tekeen jotain yksinkertaisia pelejä.
      Piirrä piirtopöydällä.

Onhan noita asioita mitä voi tehdä koneella.
      Suurin ongelma on että se kone on vain työkalu, johon on opeteltava erikseen osaamisalueet, kuten Photoshopin käyttö. Ohjelmiakin saa vaikka mitä mutta ne täytyy opetella.

• Mitä kaikkea?

Ohjelmointi/pelien teko ei myöskään ole minun juttuni, kiitos kuitenkin ehdotuksesta.

Kiinnostaisi nettisivut mitä selailette.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      30
      5043
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      260
      4907
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      52
      4417
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      67
      2405
    5. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      46
      1838
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      24
      1781
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      18
      1759
    8. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      77
      1704
    9. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      13
      1462
    10. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      106
      1440
    Aihe