Minulla on tehokas tietokone, mutta en keksi paljoa tekemistä tällä. Tässä listani mitä teen tietokoneellani:
- Pelaan autopelejä ja simulaattoreita Xbox360 ohjaimella
- Keskustelen kavereiden kanssa Skype ohjelmalla
- Selaan nettiä (tähän käytän Google Chrome selainta)
- Murobbs.plaza.fi
- Suomi24.fi
- Tori.fi
- Sähköposti
- Iltalehti.fi
- Huuto.net
- Google maps street view (tällä on kiva tutkia paikkoja)
Siinä olikin nettisivut mitä selailen, hyvin vähän niitä on :(
Tiedän että tietokoneella pystyy tekemään kaikenlaista, mutta on vaikea keksiä uusia ohjelmia, pelejä ja nettisivuja...
Olisi erittäin mukavaa jos jakaisitte käyttämänne ojelmat ja nettisivut tähän, ehkä minä ja moni muukin saisi enemmän viihdykettä, kiitos.
Tekemistä tietokoneella
6
247
Vastaukset
- Ohjelmia.
Kuvankäsittely, videoeditointi, musiikinteko.
(Photoshop, Gimp, Pinnacle Studio, Premiere Elements, Cakewalk Sonar x3, Fl Studio) - Mitä kaikkea?
Kiitos viestistäsi. Kokeilin musiikinteko ohjelmia, kiva idea mutta hurjan vaikeita ohjelmia.
Jaksaisiko muutkin vaivautua kirjoittamaan mitä tekevät tietokoneillaan, mitä enemmän tekstiä, sitä paremmat mahdollisuudet meillä muilla on saada viihdykettä.- Ohjelmia.
Kokeile Fl studiota jos musiikista kiinnostut, siinä on aloittelijasta ammattilaiseen mahdollisuuksia ja You Tube pullollaan ohjeita.
Sillä onnistuu konemusiikinteko myös jos ei halua itse soittaa instrumentteja.
Ilmainen demo on imagelinen sivulla ladattavana. - Mitä kaikkea?
Ohjelmia. kirjoitti:
Kokeile Fl studiota jos musiikista kiinnostut, siinä on aloittelijasta ammattilaiseen mahdollisuuksia ja You Tube pullollaan ohjeita.
Sillä onnistuu konemusiikinteko myös jos ei halua itse soittaa instrumentteja.
Ilmainen demo on imagelinen sivulla ladattavana.Kokeilin jo, ei ollut minun juttuni. Kiitos kuitenkin.
Lisää viestejä kiitos.
- huhhuhtt
Aloita opettelemalla ohjelmointia ja tekeen jotain yksinkertaisia pelejä.
Piirrä piirtopöydällä.
Onhan noita asioita mitä voi tehdä koneella.
Suurin ongelma on että se kone on vain työkalu, johon on opeteltava erikseen osaamisalueet, kuten Photoshopin käyttö. Ohjelmiakin saa vaikka mitä mutta ne täytyy opetella.- Mitä kaikkea?
Ohjelmointi/pelien teko ei myöskään ole minun juttuni, kiitos kuitenkin ehdotuksesta.
Kiinnostaisi nettisivut mitä selailette.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283151Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän352874- 1502358
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261970Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3961778Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1101723- 3231630
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151492- 1351489