Rakennusteline

Maalaaamaan

5

1887

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiivennyt

Ei ole tuosta telineestä kokemuksia, mutta laittamassasi linkissä pisti silmään että työtason max korkeutta ei sanottu. Telineen kokonaiskorkeus on 2,6 m joten jos tason saa esim 130 korkealle niin tuolla voisi yltää ehkä 3-3,4 metrin korkeuteen. Riittääkö se, mihin korkeuteen pitää ylettyä? Noilla korkeuksilla on vähän siinä ja siinä että onko teline parempi kuin tikkaat...

Tietysti työtason voi nostaa ihan telineen päälle mutta silloin voi käydä huteraksi eikä ole enää kaiteita.

Jos itselleni ostaisin niin kiinnittäisin huomiota myös siihen että telinettä pystyy laajentamaan myöhemmin tarvittaessa.

Omaan räystäiden maalaus hommaan hain viime kesänä vuokraamosta 5m korkean telineen jossa oli kulkuaukot, tikkaat ja vinotuet. Sen päältä oli hyvä maalata ja oli todella tukeva. Viikon vuokra maksoi muistaakseni noin satasen. Lisäpisteitä vuokratelineelle siitä että nyt kun työ on tehty niin telineet sai viedä pois eivätkä ne jääneet pyörimään autotalliin tms. Lisäksi telinevuokra oli sopiva kannustin että homma tuli tehtyä nopeasti eikä maalauksesta muodostunut mitään ikuisuusprojektia... :-)

IKH:n telineet kannattaa myös katsoa jos kuitenkin päätät ostaa omaksi.

• d d

toi kiinteä kaatumistuki rajoittaa kuinka lähelle seinää telineen saa laitettua

• Ostankoo

Mites tuo kaatumistuki oikeasti rajoittaa toimintaa. Varmaan jollakin on kokemusta...

• d d

Telineessä ei ole jaloissa eikä kaatumistuessa säätöjä joten sopii vain tasaiselle maastolle. Kaatumistuen takia teline jää irti seinästä noin 40cm mutta koska teline on kapea ei sitä voisikaan kovin lähelle laittaa jos siellä meinaa työskennellä. Teline ei sovi monipuoliseen käyttöön.

• Anonyymi

Tarvitsetko apua rakennustelineiden hankintaan tai haluatko selvittää tarkemmat hinnat? https://kodinplaza.fi/ avulla tavoitat helposti yhdellä tarjouspyynnöllä alueellasi toimivat sekä tarjouspyynnöstäsi kiinnostuneet palveluntarjoajat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe