... lyönyt taas viisaat päänsä yhteen viikonlopun kopsuttelujen jälkeen ja saanut aikaiseksi loistavaa kritiikkiä pääministeri- ja johtavaa oppositiopuoluetta kohtaan: Perussuomalaiset Kainuun piiri piirihallitus Puheenjohtaja Toivo Kyllönen 1. varapuheenjohtaja Ari Korhonen 2. varapuheenjohtaja Yrjö Puurunen 3.. Varapuheenjohtaja Ilmo Komulainen Piirisihteeri, taloudenhoitaja Maarit Nurmi
Kajaanin Perussuomalaiset ry Puheenjohtaja Jakko Kettunen Sihteeri Pertti Ahlqvist Varapuheenjohtaja Eija Hakkarainen
Kajaanin seudun Perussuomalaistet ry Puheenjohtaja Toivo Kyllönen Sihteeri Timo Meriläinen Varapuheenjohtaja Teemu Niva
Kajaanin kaupunginvaltuusto Perussuomalaiset Kettunen Pentti Sankilampi Jaana (pj.) Kyllönen Toivo Hakkarainen Eija Aavakare Eila Meriläinen Timo Karhu Tomi Niva Teemu Partanen Minna Ja tiedottajana tietysti tuo vanha tuttu nimimerkki j-pennanen.
0Äänestä
kehis 3
Missä kokoomus siellä sekoomus! Niin se vaan luottoluokitus tippui ja mikä ryhmä on vallassa? No sekoomus tietenkin ja pahin pelle on jo karannut Eurooppaan! Kyllä minä jos olisin kainuulainen niin olisin todella huolissani enkä vinkuisi näillä palstoilla! Teiltä loppuu työt ja asuntokauppa kokonaan jos tahti ei muutu! Oliskohan sinulla Pennanen syytä mennä peilin eteen ja katsella sitä lanttuasi ihan läheltä????
0Äänestä
persunperse
persut eivät myy persettään sanoi persupossu soini.
0Äänestä
Älä itke kepulainen
Kiristyykö jo kepulaisilla hermot? Alkaako Juha Sipilän onttous paljastua kepu-fanaatikoillekin?
Juha Sipilä = LESTA, ja toimii siis Lars Leevin oppien mukaan.
0Äänestä
onnellinen kepulaine
Älä itke kepulainen kirjoitti:
Kiristyykö jo kepulaisilla hermot? Alkaako Juha Sipilän onttous paljastua kepu-fanaatikoillekin?
Juha Sipilä on minulle kaikkikaikessa en voisi käydä töissä, nukkua, syödä en voisi tehdä mitään jos Juha Sipilää ei olisi olemassa.Hän on kaikkeni. Minä rakastan kaikkia kepulaisia yli kaiken.
0Äänestä
jock jock
olen homo junk junk
0Äänestä
j.penannen
Olen gay-homo junkari.
0Äänestä
pennasen kaverit
Missä mälli siellä J-Pennanen.
0Äänestä
Penna on paras
On se tuo Pennanen nerokas. Saa nuo tosikot kepulaiset paljastamaan yksinkertaisuutensa.
0Äänestä
Penna on paras
Ja minäki junkaan Pennasen kanssa vintillä jäi sanomatta.
0Äänestä
käteenkö
Taitaa Stubille jäädä mustapekka käteen.
0Äänestä
Penna on paras
J-Pennanen sanoi et lukantessa viisastuu kun pältit lentää.
0Äänestä
Penna on paras
penna on rautanyrkki
miks penna ei uskalla kirjoitella näitä kommenteja omalla nimimerkillä.
Vastaukset 14
Vanhimmat
Missä pennanen - siellä mälli!
... lyönyt taas viisaat päänsä yhteen viikonlopun kopsuttelujen jälkeen ja saanut aikaiseksi loistavaa kritiikkiä pääministeri- ja johtavaa oppositiopuoluetta kohtaan:
Perussuomalaiset Kainuun piiri piirihallitus
Puheenjohtaja Toivo Kyllönen
1. varapuheenjohtaja Ari Korhonen
2. varapuheenjohtaja Yrjö Puurunen
3.. Varapuheenjohtaja Ilmo Komulainen
Piirisihteeri, taloudenhoitaja Maarit Nurmi
Kajaanin Perussuomalaiset ry
Puheenjohtaja Jakko Kettunen
Sihteeri Pertti Ahlqvist
Varapuheenjohtaja Eija Hakkarainen
Kajaanin seudun Perussuomalaistet ry
Puheenjohtaja Toivo Kyllönen
Sihteeri Timo Meriläinen
Varapuheenjohtaja Teemu Niva
Kajaanin kaupunginvaltuusto Perussuomalaiset
Kettunen Pentti
Sankilampi Jaana (pj.)
Kyllönen Toivo
Hakkarainen Eija
Aavakare Eila
Meriläinen Timo
Karhu Tomi
Niva Teemu
Partanen Minna
Ja tiedottajana tietysti tuo vanha tuttu nimimerkki j-pennanen.
Missä kokoomus siellä sekoomus! Niin se vaan luottoluokitus tippui ja mikä ryhmä on vallassa? No sekoomus tietenkin ja pahin pelle on jo karannut Eurooppaan! Kyllä minä jos olisin kainuulainen niin olisin todella huolissani enkä vinkuisi näillä palstoilla! Teiltä loppuu työt ja asuntokauppa kokonaan jos tahti ei muutu! Oliskohan sinulla Pennanen syytä mennä peilin eteen ja katsella sitä lanttuasi ihan läheltä????
persut eivät myy persettään sanoi persupossu soini.
Kiristyykö jo kepulaisilla hermot?
Alkaako Juha Sipilän onttous paljastua kepu-fanaatikoillekin?
Juha Sipilä on minulle kaikkikaikessa en voisi käydä töissä, nukkua, syödä en voisi tehdä mitään jos Juha Sipilää ei olisi olemassa.Hän on kaikkeni.
Minä rakastan kaikkia kepulaisia yli kaiken.
olen homo junk junk
Olen gay-homo junkari.
Missä mälli siellä J-Pennanen.
On se tuo Pennanen nerokas.
Saa nuo tosikot kepulaiset paljastamaan yksinkertaisuutensa.
Ja minäki junkaan Pennasen kanssa vintillä jäi sanomatta.
Taitaa Stubille jäädä mustapekka käteen.
J-Pennanen sanoi et lukantessa viisastuu kun pältit lentää.
penna on rautanyrkki
miks penna ei uskalla kirjoitella näitä kommenteja omalla nimimerkillä.