Aattelin ruveta pelaan Amazonilla, eikä mul oo siitä rodusta hirveesti kokemusta.
Joten, mihin skilleihin kannattas panostaa, jotta pärjäis Hellilläkin.
Diablo II
7
805
Vastaukset
- Wacom
ehkäpä kannattais panostaa javelin skilleihin
- Stobey
Sieltä mihin? Lightning Furyynkö???
Joo amazonill kannattaa panostaa näihin
Valkyrie
Charged strike
Lightning fury
Itse olen panostannut näihin ja niil pärjää ihan hyvin hellillä... itse asiassa olen pelannut sen läpitte näillä...
PS: paras keihäs amalle on: Titan's revenge seremonial javelin...- PoPPaRi
Lighting Furyy Ja niihin kaikkii spear skilleihi niillä pärjää..
Mut jos vaikka meet open battle.net kannattaa hankkii character editor..
- Diablo
Diablo on tietokone peli mene pois näiltä palstoilta....
- Sorsa fani
Alottakaa Sorsalla ei ama sille pärjää!!! :-)
- dia_rules
kyllä sorkku on paras sillä saa tapettuu kaikki nii nopeesti ja sit sil on tele nii voi telettää paikasta toiseen :):):D:D:Dx)x) ja kyllä sillä dmg:tä kin kertyy x)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381