Diablo II

Stobey

Aattelin ruveta pelaan Amazonilla, eikä mul oo siitä rodusta hirveesti kokemusta.
Joten, mihin skilleihin kannattas panostaa, jotta pärjäis Hellilläkin.

7

785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wacom

ehkäpä kannattais panostaa javelin skilleihin

• Stobey

Sieltä mihin? Lightning Furyynkö???

• Joo amazonill kannattaa panostaa näihin

Valkyrie
      Charged strike
      Lightning fury

Itse olen panostannut näihin ja niil pärjää ihan hyvin hellillä... itse asiassa olen pelannut sen läpitte näillä...

PS: paras keihäs amalle on: Titan's revenge seremonial javelin...

• PoPPaRi

Lighting Furyy Ja niihin kaikkii spear skilleihi niillä pärjää..
        Mut jos vaikka meet open battle.net kannattaa hankkii character editor..

• Diablo

Diablo on tietokone peli mene pois näiltä palstoilta....

• Sorsa fani

Alottakaa Sorsalla ei ama sille pärjää!!! :-)

• dia_rules

kyllä sorkku on paras sillä saa tapettuu kaikki nii nopeesti ja sit sil on tele nii voi telettää paikasta toiseen :):):D:D:Dx)x) ja kyllä sillä dmg:tä kin kertyy x)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2274
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1098
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      992
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      893
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      883
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      863
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      773
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe