Aattelin ruveta pelaan Amazonilla, eikä mul oo siitä rodusta hirveesti kokemusta.
Joten, mihin skilleihin kannattas panostaa, jotta pärjäis Hellilläkin.
Diablo II
7
782
Vastaukset
- Wacom
ehkäpä kannattais panostaa javelin skilleihin
- Stobey
Sieltä mihin? Lightning Furyynkö???
Joo amazonill kannattaa panostaa näihin
Valkyrie
Charged strike
Lightning fury
Itse olen panostannut näihin ja niil pärjää ihan hyvin hellillä... itse asiassa olen pelannut sen läpitte näillä...
PS: paras keihäs amalle on: Titan's revenge seremonial javelin...- PoPPaRi
Lighting Furyy Ja niihin kaikkii spear skilleihi niillä pärjää..
Mut jos vaikka meet open battle.net kannattaa hankkii character editor..
- Diablo
Diablo on tietokone peli mene pois näiltä palstoilta....
- Sorsa fani
Alottakaa Sorsalla ei ama sille pärjää!!! :-)
- dia_rules
kyllä sorkku on paras sillä saa tapettuu kaikki nii nopeesti ja sit sil on tele nii voi telettää paikasta toiseen :):):D:D:Dx)x) ja kyllä sillä dmg:tä kin kertyy x)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2912625Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001389- 1081261
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831241Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991215Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581195- 451063
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi74963Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22900- 33807