Miestä 1972 syntyneelle 172cm pitkälle naiselle?
Löytyiskö täältä miestä 42-vuotiaalle naiselle?
24
500
Vastaukset
- Plussaa sulle
Siis oikeasti, hieno veto, jos ei olisi provo. virkistävän suoraa toimintaa :D
- vois kokeilla
No mikä ettei löytys. Mistä niitä jonotusnumeroita saa?
- 0978y8
Mitkä ovat odotuksesi miehen suhteen?
ne tavallisetko: Tumma, pitkä, komea, varakas, kova mutta pehmeä, itsenäinen mutta naisen tossun alla, hellä mutta miehekäs, avoin mutta ei lörpöttele liikaa, vähän pahis mutta kunnollinen, kokenut mutta kokematon ja mitä vielä...;)?- voisin koeajaa;)
puhutko itsestäs?
- TreffiPlus
Onko sulla nyt kuitenkin väärä foorumi. Mene treffi-palstalle ja tee profiili. Löytyy varmasti ja monta :)
- lihaksikas mies 69
Vähän lyhkänen olet
- öljyä tippuu hiuka;)
täs ois 69:lle 176 hyvä runkonen vähä ajettu 74;)
- Meloja-Hannu
öljyä tippuu hiuka;) kirjoitti:
Susanna Tikkakoskella,
Ota rohkeasti yhteyttä.
Lyhyt tykkäsi on todella
tyylikäs. - Tikkakosken mannetii
Meloja-Hannu kirjoitti:
Susanna Tikkakoskella,
Ota rohkeasti yhteyttä.
Lyhyt tykkäsi on todella
tyylikäs.Myö käytii moralisoimas siu kajakkiheis
- ,74,
öljyä tippuu hiuka;) kirjoitti:
Ei naurata ketään.
- lupaläikyttää
Jos 1967/180 vanhus kelpaisi..?
- tytölle...
42v mies kyllä kelpais, muutaman sentin pitempänä kiitos. ;)
- Sari/Susanna
...täällä sinua Tikkakoskella tyttö jo odotteleekin, jos niitä senttejä siis
löytyy lisää, kiitos! - m44++
Sari/Susanna kirjoitti:
...täällä sinua Tikkakoskella tyttö jo odotteleekin, jos niitä senttejä siis
löytyy lisää, kiitos!Moi
Vai senttejä B-)
Ite oon 174 70 kg mies
Ja haussa... Seuraa
Meiliä voin laittaa...
- vuosi 1970
Täällä mies 185, 87kg, mutta en välitä suomalaisita yh-muijista.
- Meklarin nuija
Täällähän on menossa huutokauppa. Täältä löytyy 193cm / satakiloinen kypsä Dolf Lundgren mallinen (toimivilla hoksottimilla) Mies. Treffeillähän kaikki käy missä on hiivaa!
- Munaa on
Minä taas 199 109 49 vapaa herra ainakin vielä.
toivottavasti loytyy
- att2
Löytyy jos sinulla on aivot!
Ei ole niin luulen. - kukkivaan
Olo on vähän kuin hakaniemen kauppahallissa. Jotain tarttis saada mutko ei oikein tiedä mitä. Sitä sitten pyöritään pieni piiri pyörii kunnes pyörivä ovi ulos heittää naapuripitäjän siwaan ja tulee ostettua sitä normaalia muikunmätiä ja hiivaleipää ehkä vähän silavaa päälle ja sanotaan lopuksi hyvvee on mistähän saisi lissöö.
- kuuleeko maa.
"Miestä"Kaikkea sitä näkee kun täältä luulee löytävänsä miehen.En vaivaudu laittamaan mittojani,mutta niitä on riittävästi ja aivot ja akatuset on normaalit,jot voisin huolia sinut noin kolmin keltaisena.En kuitemkaan tarkoita ulkoisia mittojasi.
- http://www.listamedi
- Kuullke
Kuukkeli kukkkuuuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391