+30

Turkkifani

Ei voi kuin ihmetellä tämän kanavan tarinoita sillä täällä paikan päällä ei tunnista Alanyaa sellaiseksi joksi se on kuvattu. Apollo matkatoimistolle täydet pisteet hotellista, kuljetuksesta kentältä hotelliin ja palvelusta hotellissa jota olemme tämän viiden kuluneen päivän aikana saaneet osaksemme.

Täällä saa kuljeskella ihan rauhassa ja eipä ole vielä tullut vastaan ärhäköitä kauppiaita, päinvastoin, heidän kanssaan on kiva keskustella ja vaihtaa mielipiteitä.

Rantaravintolan palvelu, siisteys ja vaikkapa ruoan ulkoasusta voisi suomen monikin ravintola ottaa oppia, puhumattakaan rannan WC:n siisteydestä.

Onneksi on vielä lomaa jäljellä ja voi nauttia iloisesta ja ystävällisestä ilmapiiristä, kunnes H:ki Vantaalla taas huomaa miten iso ero on kaikessa em.

Tänne kannattaa vielä tulla jos matkoja on tarjolla, mutta Deturia en voi suositella.

9

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suosittelen Turkkia

      Onneksi olkoon hyvästä lomakohteen valinnasta.
      Todellakin Alanyassa saa asiallista palvelua. Ja kulkea rauhassa.

    • fmfkbmbk

      no joo on varmaan tosi mielenkiintoinen loma kun ei ole muuta tekemistä kun netissä jauhaa paskaa ? jos ois oikeesti hyvä kohde niin ei paljon nettiä tarvis aukoa !!!!!!!!!!!!!!!!1

      • entäs se oma

        pata kattilaa soimaa...


      • Turkkiloma on ihana

        Juu. Sinä fmfkbmbk varmaan oletkin ihan kotisohvalla nojatuolimatkalla. Et tiedä matkailusta mitään. Lomallakin levätään, ja aktiiviset ihmiset ehtivät hetkiseksi nettiin. Jauha sinä fmfkbmbk jauhojas siellä kotisohvallas.


      • känny kasvaa käteen

        Kerran netin aukomisesta tuli puhetta - hotellimme aulassa oli ilmainen langaton nettiyhteys. Kyllä riitti porukkaa, nenät kiinni kännyissä ja läppäreissä ! Lomallakaan EI voida olla erossa netistä - ihmetyttää, mutta jokainen lomailee tietty tyylillään.
        Sitten tämä kauppias juttu "heidän kanssaan on kiva jutella ja vaihtaa mielipiteitä !"
        MUTTA kun ei haluais vaihtaa "mielipiteitä" vaan kävellä ja katsella. Jees pliis hokemaa tulee jatkuvasti, joten meidän basaarikierroksemme jäi yhteen


    • alanyaan...

      Paljonko siellä on loppuviikon, ja ensi viikon lämpötilat ? Loppuviikolla ollaan tulossa...:)

      • Ei ryyppäämään ei !

        Olet oikeassa nimim: fmfkbmk!
        Vessojako te menette sinne Alanyaan katselemaan ?
        Eikö siellä ole mitään todellista nähtävää ja tuo 30 astetta
        löytyy kyllä kaikista välimeren ja Canarian kohteista.
        Marmariksessa käyneenä voin kertoa , että sitä näkemistä ja
        tekemistä on tosi vähän.
        Siksi kai suomalaiset poikkeuksetta ryyppäävät lomansa Turkissa.

        PS. Ei me mennä sinne ryyppäämään , vaan ulkoilemaan ja tutustumaan
        kulttuuriin. Ei , ei, ei me mennä sinne ryppäämään EI !


      • 5pv

        Sama täälä - menossa ollaan 25.10. Ollaan oltu aiemmin lasten kanssa 42-43 viikolla silloin 30 parhaina päivinä, ei tarviis ihan noin lämmintä ollakkaan jaksaa liikkua.
        Tuurissaan on kelit aina menee minne vaan, oltiin ensin varailemassa thaimaan matkaa , mutta sadepäiviä on sieläkin paljon (syys-marraskuu) päädyttiin Alanyaan kun on niin mukavan lyhyt lentomatka.


    • Alanya is best :-)

      Puolentoista vuoden sisällä olen käynyt neljästi Alanyassa ja olen kanssasi täysin samaa mieltä :-) Deturin matkalla olen ollut ja kaikki mennyt erittäin hyvin. En voi moittia :-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe