Ennättäisitkö tehdä tulkintaa minullekin. Olisin siitä kovin iloinen.
Kadotin miehen omasta toiveestani muutama vuosi sitten. Mies olisi halunnut pitää yhteyksiä, mutta minulle yhteydenpito oli kivuliasta. Hän oli löytänyt toisen ihmisen rinnalleen. Tiedän, että miehellä on tunteita minua kohtaan, tai ainakin oli hyvin voimakkaita. Kuitenkaan en saa miestä mielestäni, huomaan ajattelevani häntä usein. Mies oli varma, että elämämme kohtaavat vielä ja uskoi meidän olevan myöhemmin vielä yhdessä. Hän oli ihminen, joka juurtui syvälle sieluuni.
Millaisena tarotit näkevät yhteytemme? Tuleeko hän kenties elämääni vielä?
Sagamar
1
143
Vastaukset
On vaikeutta toteuttaa ideat jotka kerran on jättänyt sikseen ja tässä juuri nyt on syntynyt uutta kiinnostusta muuttaa tilannetta kun avaa mahdollisuuksia ympäristössä. Mitä mies haluaa niin hän tuntee heikkoutta ja painetta sinuun koskien ja siinä elämäntilanteessa missä on koska asia tuntuu vaikealta, haluaisi olojen olevan vähän helpompia. Tähän tulee että etsiä ratkaisua sekä tyytymättömyyttä tilanteeseen. Hän ajattelee sinua mutta on myös helppo valita väärin kun ei usko itseensä. Sain myös kestävän siteen ja luottamuksen ikään kuin te tulette kohtaamaan toisenne. Tämän tapaiset tilanteet tulevat jatkumaan. Tähän tulee avoimuutta, uusia ideoita ja ennakkoluulottomuutta toteuttaa unelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728