Näkyykö minulle uutta asunoa tai muuttoa miesystäväni kanssa.Tuntuu,että suhde lähentyy koko ajan ja voisiko jo olla yhteisen kodin aika.
Näetkö kihloja tai avioliittoa lähiaikoina.
Miten nuorimmaiseni löytää paikkansa elämässä,nyt huolettaa,mikään ei kiinnosta.
Miten oma työni jaksanko jatkaa kipuilijen kanssa,löytyykö muuta työtä tai eläkettä.
Olen keskiikäinen naisihminen.
Hei Sagamar!
2
117
Vastaukset
Ensin saan uuden alun ja muutoksen kun aloin katsomaan eli onkohan tämä jo vastaus asuntoasiaasi, sain myös suunnan muutoksen. Luotat siihen mitä olet saanut elämääsi ja teet selvää asiasta, olethan varma kuinka suhteessa on.
Jonkun vuoden päästä nuorimmaisen asiat ovat paremmin ja jotain uutta avautuu elämään mikä muuttaa tilanteet. Työ nyt: sinulla on suurta epävarmuutta nyt ja kaipaat uutta vaihtoehtoa nykyiseen. Ihan tässä syksyn aikana saavutat paremmat olot jolloin olet tyytyväinen, ongelmasi mikä sinulla on väistyy ja tilanteesi järjestyy. Saat uuden hyvän kehityksen vaikka nyt tuntuu että asiat ovat paikoillaan/jäävät siihen, kun tilanteet vaativat niin kovaa sinnikkyyttä/yritystä. Menet vähän tilanteen päähän jolloin sinut on valittava. Onko sinulla mahdollisuus johonkin toiseen työhön niin se on hyvin mahdollista mutta pikkuhiljaa siirryt tähän vaiheeseen.- Herttaässä
KIitos paljon,annoit hyviä uutisia,nyt todella tuyntuu,että kaikki on pyllyllään,työssä ja pojan kanssa.Hänellä on nyt keskivaikea masennus,en tiedä kärsiikö kun olen niin paljon miesystäväni luona,olen kysynyt ja hän sanoo,että ei kärsi,haluaakin olla yksin.
Lihas ja niskakipujen takia olen paljon pois töistä,siksi mietin tuota eläkkeelle pääsyä,kehossa on nestettä liikaa ja pelkäänkin sen johtuvan sydämestä.
Mukavaa syksyä sinulle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911166- 1491055
- 35928
- 67919
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59797Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta23796Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46759