Näkyykö minulle uutta asunoa tai muuttoa miesystäväni kanssa.Tuntuu,että suhde lähentyy koko ajan ja voisiko jo olla yhteisen kodin aika.
Näetkö kihloja tai avioliittoa lähiaikoina.
Miten nuorimmaiseni löytää paikkansa elämässä,nyt huolettaa,mikään ei kiinnosta.
Miten oma työni jaksanko jatkaa kipuilijen kanssa,löytyykö muuta työtä tai eläkettä.
Olen keskiikäinen naisihminen.
Hei Sagamar!
2
124
Vastaukset
Ensin saan uuden alun ja muutoksen kun aloin katsomaan eli onkohan tämä jo vastaus asuntoasiaasi, sain myös suunnan muutoksen. Luotat siihen mitä olet saanut elämääsi ja teet selvää asiasta, olethan varma kuinka suhteessa on.
Jonkun vuoden päästä nuorimmaisen asiat ovat paremmin ja jotain uutta avautuu elämään mikä muuttaa tilanteet. Työ nyt: sinulla on suurta epävarmuutta nyt ja kaipaat uutta vaihtoehtoa nykyiseen. Ihan tässä syksyn aikana saavutat paremmat olot jolloin olet tyytyväinen, ongelmasi mikä sinulla on väistyy ja tilanteesi järjestyy. Saat uuden hyvän kehityksen vaikka nyt tuntuu että asiat ovat paikoillaan/jäävät siihen, kun tilanteet vaativat niin kovaa sinnikkyyttä/yritystä. Menet vähän tilanteen päähän jolloin sinut on valittava. Onko sinulla mahdollisuus johonkin toiseen työhön niin se on hyvin mahdollista mutta pikkuhiljaa siirryt tähän vaiheeseen.- Herttaässä
KIitos paljon,annoit hyviä uutisia,nyt todella tuyntuu,että kaikki on pyllyllään,työssä ja pojan kanssa.Hänellä on nyt keskivaikea masennus,en tiedä kärsiikö kun olen niin paljon miesystäväni luona,olen kysynyt ja hän sanoo,että ei kärsi,haluaakin olla yksin.
Lihas ja niskakipujen takia olen paljon pois töistä,siksi mietin tuota eläkkeelle pääsyä,kehossa on nestettä liikaa ja pelkäänkin sen johtuvan sydämestä.
Mukavaa syksyä sinulle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481