kolmannen aikaan saannoksia. Siinä ei silloin ajatella lasten hyvinvointia, eikä miehen tai vaimon. Mikä saa jonkun ihmisen rikokmaan toisten perheen? Se ei voi olla syy että heillä menee huonosti, kaiken voi korjata, jos kukaan ei mene siihen väliin ja käytä hyväksi sitä tilannetta ja ala sotkemaan asioita jos huonosti menee.
Enempi siinä rikkoo ja saa pahaa aikaan .
Olkaa lapsettomat naiset järkeviä, ja antakaa perheille rauha elää ja olla ja selviä itse ongelmat jos niitä on, ja miettikää omaa ongelmaa mikä se on.
Onhan se kiva näyttää että hei, minä pystyn mihin vaan, mutta lapset ja ex vaimo, he tarvitsevat sitä miestä elämäänsä.
Jos hajoitatte perheen, pysykää lapsista ja miehen ex vaimosta kaukana, he eivät tarvitse ihmistä joka sotkee ja haukkuu.
Suurin osa eroista on
30
114
Vastaukset
- ..........
Valehtelet silmätkorvat täyteen bullshittiä
- jaahas juupas
jaahas monomania aloitti taas.
- kyllä kaukana
Varmaan kaikki pysyvät mielellään sinusta kaukana. Se on selvä juttu se. Sinusta huokuu niin epäinhimillisen, epäystävällisen, epämiellyttävän ihmisen kuva että suurinosa haluaa pysyä sinusta loitolla.
- aku ankkatar
Kestä sinusta? Kenestä sinä pysyt kaukana?
- ööma
aku ankkatar kirjoitti:
Kestä sinusta? Kenestä sinä pysyt kaukana?
No tietty tästä x vaimosta kun se pyysi aloituksessa. Onko sulla hieno pyrstö. Mites sitä ankan persettä heilutetaan.
- suhmuran santra
Olen ap:n kanssa samoilla linjoilla, noin itsekin ajattelen. Perheitä hajoitetaan, mutta mitään ei pyydetä anteeksi, vaikka se ei siitä korjaannu, mutta voisi nöyrtyä ja huomata itsekkin, että on tehnyt hurjan paljon väärin. MUtta, sepäs se, perheenrikkojat eivät näe niitä omia virheitä. On kiva repiä ja rikkoa, kun itsellä ei ole mitään menetettävää.
- keikariman
santra vastas omaan aloitukseensa. Eikö se esku lähtenytkään saatille. Harmi.
- ..........
Hmmmm.nyt tarkemmin ajateltuna niin saattaa olla että naisilla on se 3. Katsottuna valmiiksi ennen eroa ja aika monesti on jakanut persettä jo viikkoja ellei kuukausia kun oma mies on töissä
- ee oo ee tuu
.......... kirjoitti:
Hmmmm.nyt tarkemmin ajateltuna niin saattaa olla että naisilla on se 3. Katsottuna valmiiksi ennen eroa ja aika monesti on jakanut persettä jo viikkoja ellei kuukausia kun oma mies on töissä
Juu samaa mieltä oon. Mutta eihän se koskaan sen kothengettären syytä oo.
- kärhin otto
no santrasein. piäsenkö saatolle. Oton karhi puistos ootan niin lähetään tanssuloihin. saatan kottiin, ei tarvii pelätä polliisia eekä pimeätä ja niin juon piimää.
- mars, mars
Mee lissu kaljalle.
- Näin se menee
Perheissä on aina olemassa erilaisia tilanteita. Miltä näytti tuo Tommi Evilä, juuri isäksi tullut nuori mies, oli kuin haudasta nostettu eli perhe-elämä myös vaatii voimavaroja, hänellä vielä on kaikki uutta ja ei vielä mene vaimon kanssa riitelyksi.
Mutta annas olla kun tätä jatkuu lapsen kaikki uhmaiät ja todellisuus, että enää ei sitten juoksennella vapaana, vaan aina on otettava huomioon voiko lainkaan lähteä ja sitä tekemistä löytyy kotoakin kummallekin yllin kyllin.
Pitäisi osata sanoa aika monelle entisen tapaiselle menolle ei ja jopa kavereille, että ei sovi nyt. Kaverit saattavat ilkkua ja ollaan aika pahassa välissä, mutta kun pitäisi valita tuosta ilkkumisesta huolimatta se perhe, kaikilla ei ole voimaa vastustaa kiusauksia.
Niin helposti tuollaisen väsyneen vuodatus väärässä paikassa saa lohduttajan paikalle ja niin sitä mennään petoksen linjalle.- öhömi
mitä sinä valita. mee psygiatrille
- monia perheitä rikot
Perheen hajoaminen on exälle ja lspille erittäin vaikeeta aikaa, eikä helpoll apääse mieskään, hän se menettää koko perheen ja sukunsa.
Mutta lapseton nainen, joka niin tekee, ei osaa sitä ajatella, kun itsellä ei ole mitään muuta kuin se yksinäisyys ja klajat. Kun hän sitten hajoittaa sen perheen, niin mikäs siinä on elellessä miehen rahoilla, ja asua ilmaseksi, joillaan on lapsia monen miehen kanssa, niin siitäpä saavat taas elämänsä hallintaan kun joku muu maksaa.
Mutta näitä on valitettavasti, jotka niin tekevät, kun ei osata miettiä jälkiseurauksia.
Kaikki sympatia lapsille ja ex vaimolle, joka yksin jaksaa mennä lasten kanssa eteenpäin, vaikka kuinka saisi s..taa nsiaansa.
Mieskin menettää kaiken, ja olen nähnyt monet miehet, eivät enää kehtaa vaatia mitään, kun ovat osasyyllisiä siihen tilanteeseen.
Sääli lapsia, jotka menettää isän, mieshän saa uusia kakaroita tilalle.- ........
Etkö jo ymmärrä että isä menettää lapsensa koska et salli lapsien tapaavan isää! Ja minä en menettänyt erossa mitään korvaamatonta vain vaimon josta erotessani juurikin halusin eroon.
- voi sua sentään
........ kirjoitti:
Etkö jo ymmärrä että isä menettää lapsensa koska et salli lapsien tapaavan isää! Ja minä en menettänyt erossa mitään korvaamatonta vain vaimon josta erotessani juurikin halusin eroon.
Etkö sinä ymmärrä että kun vieras suttura hajoittaa perheen, niin tottakai se mies lapsensa silloin menttää. Se on tietysti sunkin vaikea myöntää, jos itse teet niin usein, joten toivon että pystyt elämään sen tiedon kanssa että olet syyllinen siihen että perhe on rikki sun takia.
On järkyttävää, ettei sitä ymmärretä, mutta kun toisiin on niin helppo sysätä omat mokat, se on sääli että niin teet sinäkin. - .........
voi sua sentään kirjoitti:
Etkö sinä ymmärrä että kun vieras suttura hajoittaa perheen, niin tottakai se mies lapsensa silloin menttää. Se on tietysti sunkin vaikea myöntää, jos itse teet niin usein, joten toivon että pystyt elämään sen tiedon kanssa että olet syyllinen siihen että perhe on rikki sun takia.
On järkyttävää, ettei sitä ymmärretä, mutta kun toisiin on niin helppo sysätä omat mokat, se on sääli että niin teet sinäkin.Ei ei lasten menettäminen on vain sinusta kiinni päästätkö lapset isälle vaiko et sinä yksin olet syyllinen ja perheen rikkoja on se joka hakee eroa olipa syy mikätahansa
- tättä niin tuttua
......... kirjoitti:
Ei ei lasten menettäminen on vain sinusta kiinni päästätkö lapset isälle vaiko et sinä yksin olet syyllinen ja perheen rikkoja on se joka hakee eroa olipa syy mikätahansa
Miten se voi olla äidin vika, muuten kuin sinun päässäsi. Jos vieras rikkoo perheen ja mies lähtee lätkimään, niin miten se on äidin vika? Kyllä se kolmas on syyllinen, mutta eipä tietysti sinun mielestä kun itse ole jonkun perheen joskus hajoittanut.
Niin kukapa nyt itseään alkaa syyttelemään,, ainaha se on muiden vika varsinkin kun perheenrikkoja touhuaa. - .........
tättä niin tuttua kirjoitti:
Miten se voi olla äidin vika, muuten kuin sinun päässäsi. Jos vieras rikkoo perheen ja mies lähtee lätkimään, niin miten se on äidin vika? Kyllä se kolmas on syyllinen, mutta eipä tietysti sinun mielestä kun itse ole jonkun perheen joskus hajoittanut.
Niin kukapa nyt itseään alkaa syyttelemään,, ainaha se on muiden vika varsinkin kun perheenrikkoja touhuaa.Kyllä minäkin olisi lähtenyt jos kumppani olisi ollut tämä onnen ydin perse mutta minä olisin tavannut lapsia minun omassa kodissa ! Ja narsismi ko. Tapauksessa on äidin vika
- kohta ostetaan oma
Mitä! en ole menettänyt sukuani enkä lapsiani ja omaisuus meni puoliksi ja ostin kolmion.
uusi puolisoni on hyvissä töissä ja myös hän sai erossa puolikkaansa ja hänellä on myös kolmio ja yksi lapsi asuu hänen kanssa. - syyntakeenton
tättä niin tuttua kirjoitti:
Niin kukapa nyt itseään alkaa syyttelemään,, ainaha se on muiden vika varsinkin kun perheenrikkoja touhuaa.Oliko miehesi joku vammainen, kun ei se ole mihinkään syypää ja sinä mitä sinä teit?
- eivät edes häpee
Niitä on paljon, ketkä rikkovat onnellisia perhietä. Siinä on se juju, et se tuntuu kivalta kun pystyy tekemään toiselle pahaa. Se kohtottaa itsetuntoa, kun saa pahoitettua sen perheen lasten mielen ja isän unohtaman lapset kokonaan.
Kaljaa pitää sen rikkojan saada, siksi perheellinen on hyvä kohde rikkomiseen.- mee hoitoon
Lissu, mee jo hoitoon. Ei kukaan jaksa sun onnen ydin perheitä, meille ei tulla, suttura juttujas.
- Lapseton naikkonen
On sulla reppana äijä jos ei lähde ennen kuin on uusi tilalle. Minä antaisin kenkää sellaiselle äijälle enkä alkaisi odotettelemaan koska uusi naikkonen vie. :D Mitä järkeä ketään on väkisin pitää?
Itselleni ei kelpaisi muuta kuin perheetön sinkku joka asuu ja elää yksin. Perheellisille olen sanonut että menee selvittämään ongelmansa ja eroaa ennen kuin alkaa uutta suhdetta katselemaan niin etten kenenkään ämmän helmoista ala miestä viemään.- heko, heko Oleaber
Ai jaa. Nytkö sulla ei ole lapsiakaan. Minne sinä olet heidät piilottanut.
- kippiskoppisheikki
Eksää tierä et sääli on sairaus. Vakava sellainen. heti hoitoon. Kipi, kip.
- kolmas sen aiheuttaa
Kolmas aiheuttaa usein sen eron, ja käy sitten nopeesti.
Jos puolisot itse sitä miettisivät, sitä harkittaisiin pitkään joa erota ollenkaan, mutta jos on kolmas siinä kyttäämässä ja edesauttamassa miestä tekemään kohtalokkaanpäätöksen, eikä anneta hänen ja puolison itse sitä päättää, niin jo samana päivänä uusi euko tuo kimpsut ja kampsut.- bush it
Mitäpä jos menisit kolmanneksi sen x luo. Eläsitte kolmosina elämänne loppuun saakka.
- ............
Niin se ex vaimo on se kolmas juurikin se ulkopuolinen ! Et voi yleistää omaa tilannettasi kaikkiin ! Itse hain eroa narsisti akasta... ...oli dominoiva narsisti jonka elämää ja tahtoa jouduin elämään ,meillä ei saanut käydä mun vanhemmat,sukulaiset ja ystävät ainoastaan hänen suku,ystävät ! Eroa hakiessani en seurustellu enkä edes 4eron jälkeisenä vuotenakaan joten meillä ei ole perheen rikkojia näkynyt.
- ai laivaan juu
VARO! Lässy lähestyy astalon kanssa .Lasit säpäleiksi ja huutaa nyt ma tulin. Otatko sinä ......minut uusioksi. Ai laivaan juu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697