Onko mitään järkeä muutaman satasen almerassa? Siis sillä, että uskaltaako ostaa??
Millainen kestävyys edullisessa
5
328
Vastaukset
- Lyhyt pudotus
Jos kestää, niin kestää. Jos ei kestä niin ei siinä korkealta tipu.
- nipponde
Juu, näihän se menee... mutta ihan sellaista kysylisin millaisia tyyppivikoja on esim.
Ja onko jotkut konetyypit toisiaan parempia, entä onko herkkiä ruostumaan?? Entäs bensat uskaltaako ajaa _95E ...
Ite en kyseisistä peleistä tiedä mutta olen kuullut kohtuu hyvää, mahtaako tämä pitää paikkansa, myös rahallinen tilanne ei anna kalliisiin autoihin myöden varsinkaan. Ns kakkosautoon, eli löisinkö käteni pa.kaan vai hinnallisesti ja kestävyydellisesti hyvä valinta?? Kiitos vastauksista etukäteen ps.pystyn kyllä korjailee jotain ei siitä kiinni.. - Nissan Man
Ilmeisesti kyseessä on N15 malli, joka on kyllä tunnettu aika luotettavana pelinä, tosin kyllähän raja jokaisella autolla joskus tulee vastaan, jos on monta sataa tuhatta mittarissa. Koeajo kertoo paljon, kuuluuko jakopäästä ylimääräistä ääntä, tai vaihteistosta, meneekö vaihteet päälle normaalisti, ym.
Sitten pellit ovat olleet Nissanissa vähän aina heikko kohta, varsinkin kynnyskoteloita kannattaa tutkia. Ja tietysti auton huoltohistoriakin kertoo paljon, miten autosta on pidetty huolta. - nipponde
Niin Nissanissa ei ole tuota puolisinkittyä? Entäpä onko n15 ja n16 suuria teknisiä eroja?? Eikö vielä näissä ole renaultin tekniikoita
- laatu nissan
suosittelen almeran sijaan nissan sunnya vuosilta 1985-1986. saat laadukkaamman auton samalla hinnalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726253- 1471734
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46952Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢30870Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan229767- 41759