Kiva olis naida 8.11.2014 la joku kans jossa piavähuonees Jyväskyläs.
Mies vois varata sen huoneen? 8.09 tulen sinne Jyväskylään. Tulethan sitten on paremmin aikaa sullekkin. Paluukyydin otan illan viiemeiseen junaan 18.55 lähtevään kotiin päin menevään junaan pieksämäelle.
AAAHAHAAEIIIHHHH...
Etteivaanliikaapyydä
2
922
Vastaukset 2
- j j
Jos Sinua kiinnostaa salaiset päiväpanot, niin hyppää joskus junaan ja tule Kuopioon, jossa majoitun n viikon välein.
- Junassakivamatkata
On muuten varmasti tulossakin mutta en ihan junalla. Ihan muulla pelillä ihan lähi tulevaisuudessa. Älä hyppää juoset hajoo. No voi mä tullakkin vaikka juolulomalla ollessani. Jonain päivänä kiertelen kaupunkia tulen jonakin päivänä iltapäivä junalla. En teidä vielä millä junalla tulen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l285967Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni52754- 67681
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et35604- 49586
- 52574
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona33526- 34487
- 48477
- 40475