Samsung 160 Gt kovis, kun sen laittaa kumpaan tahansa väylään kiinni slavena, niin se ei tunnistu biosissa ja väylän toinenkaan laite ei näy biosissa .
Levy lähtee pyörimään normaalisti ja runksuttaa niin kuin kone lukisi sitä.
Kun levyn kaapelin irrottaa ja boottaa uudestaan, niin väylän masteri tunnistuu taas normaalisti.
Siis onko levy paskana ja aiheuttaako hajalla oleva levy tollasta, että väylän toinenkaan laite ei tunnistu biosissa? Vai olisi emo kyrvähtänyt?
Hermo meneeeeeeeeeeee...................
Kovalevy paskanako?
6
1717
Vastaukset
- Nörtti
Eiku paskalevy kovana. Ei siihen mikään auta. Muu kuin niskalaukaus.
- Jaska
Toimiiko yksinään masterina?
Jumpperointi oikein ja kovalevyt oikeassa järjestyksessä kaapelissa?
Onko toinen levy minkä merkkinen? Joskus on vaan niin, että kaksi erimerkkistä kovalevyä ei toimi keskenään. - kio
Onko joskus toiminut, oletko osioinut ja formatoinutsen levyn?
- voi............
Nolo homma =), olin onnistunut tunkemaan IDE-liittimen väärin päin =/, kun levy oli niin pahassa kolossa ja en laiskuuttani jaksanut irrottaa levyä ensin.
Aika pahasti oli mennyt pinnit lyttyyn ja kasaan, mutta onneksi ne sai vielä oikaistua ja levy lähti vielä toimimaan. voi............ kirjoitti:
Nolo homma =), olin onnistunut tunkemaan IDE-liittimen väärin päin =/, kun levy oli niin pahassa kolossa ja en laiskuuttani jaksanut irrottaa levyä ensin.
Aika pahasti oli mennyt pinnit lyttyyn ja kasaan, mutta onneksi ne sai vielä oikaistua ja levy lähti vielä toimimaan." olin onnistunut tunkemaan IDE-liittimen väärin päin"
IDE-johto asennetaan AINA siten että punainen johto tulee virtaliittimeen päin.
No tulipahan selville että emo tai kovo ei näköjään kyrvähdä vaikka johdon survoo väärinpäin, ite en ole tohtinut tuota testata.- hyvät käsivoimat sulla
voi............ kirjoitti:
Aika pahasti oli mennyt pinnit lyttyyn ja kasaan, mutta onneksi ne sai vielä oikaistua ja levy lähti vielä toimimaan.taputaputaputaptapu!!!
Aika sankari täytyy olla ja omistaa kyllä hyvät käsi voimat että saa sen väärinpäin tungettua : )
itellä on koneessa niin tiukat ide reiät ja kaapelit että hyvä kun saa niitä kiinni edes oikeinpäin.
...no kaikkea sattuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1984029Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t572844Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881453Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181276Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101229Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi71043Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20221032- 46984
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt230957- 49936