jos miehelläni on jo kihlasormus niin kuinka yleistä on nykyään hommata myös vihkisormus.? Jollain tavalla haluaisin tuoda julki että mieheni on myös naimisissa kanssani eikä vaan kihloissa. Eli voiko miehen kihlasormukseen liittää jollain tavalla vihkisormuksen vai tarviisko ostaa uus sormus joka korvais molemmat?Vai voiko uus päivämäärä kuitata kaiken?
miehen sormus
11
3376
Vastaukset
- Jeesussss
Voi Jeesus mikä ongelma sulla on. Mee ittees ja syö sormes ja sormukses.
- Sauli
Oletkos pikkasen materialisti?
- nemonemo
Mitä siitä jos joku haluaa miehelleenkin vihkisormuksen? Eiköhän se ole jokaisen oma asia. Minusta kauniisti ajateltu. En tosin itse viestiketjun alottajan kysymykseen osaa vastata :).
- taikasormus
Mun mielestä jokainen voi tehdä tavallaan. EI siihen oikeastaan ole yhtä oikeaa tapaa..
Yleensähän on ollut kaiketi niin että miehen kihlasormukseen lisätään hääpäivämäärä tai kihloja ei ole ollut ja on ostettu suoraan vihkisormus..
Nykyään voidaan hankkia vihkisormus kihlan lisäksi. Tai sitten jos on kihla ollut vaikka ihan ohut, niin voi hankkia yhden uuden sormuksen joka ois samalla kihla-että vihkisormus. Mun miehelle hankitaan kihlan viereen samanlainen sormus kuin mullekin, koska kihloihimme ei ole voinut kaivertaa mitään..ovat sen verran erikoiset. Ja musta se on parempi niin että on molemmilla sormukset, kun tuo kihlabuumi on niin valtava nykyään, että mennään kuukauden päästä kihloihin ilman mitään avioliittolupausta(vaikka se että mennään kihlohin tarkoittaa sitä)..niin se on sitten selvempää että ollaan myös naimisissa. - Janna
Tapojahan on monia ja niistä ihan itse valkkaatte sen, joka sopivimmalta tuntuu.
Oma mieheni halusi myös itselleen kivellisen vihkisormuksen. Sormus on tyylikäs ja miehekäs ja kivahan se on, että näkee miehen olevan varattu. ;o) Tämä sopii meille.
Joku kaivertaa kihlasormukseen lisäykseksi vihkipäivän ja se on sillä kuitattu.
Joku haluaa ostaa miehelle vihkisormuksen, joka sitten korvaa vanhan kihlasormuksen. - morsian06
Olemme itse miettineet samaa, kun mies haluaisi sitten naimisiin mennessämme erillisen vihkisormuksen eikä vain uutta kaiverrusta. Emme oikein vain teidä kannattaako, kun aiomme mennä naimisiin jo kahden vuoden päästä.
Kaverini kertoi, että hänen miehensä oli teettänyt vihkisormuksen kihlasormuksestaan ja molempien vaariensa vihkisormuksista. En kysynyt, oliko tuo kalliimpaa kuin uuden ostaminen.
Olisi ehkä kiva teettää miehen sileästä kihlasormuksesta leveämpi ja kivellinen sitten kun vihille mennään.- morsian-05
Meillä miehelle ja itelle tule muuten samanlaiset uudet sormukset kun menemme naimisiin keväällä, paitsi mulle tulee timantti...
Mieheni kihlasormus tulee vain säästetyksi, ei käytetyksi ilmeisesti enää.....
i love you J
- mies 18.12.2004
Mulla on kihlasormuksessa ainoastaan kihlapäivä. Niin oli isälläkin ja luulen että se riittää. Tulevana lauantaina mennään sitten naimisiin, mahtavaa!
- Ninnuli
Minusta miehen tekee sitoutuneeksi asenne. puheet ja luotettavuus - ei sormusten määrä. Kun sen sormuksen voi ottaa pois vaikka saunassa tai uimahallissa ettei huku..
- Vaimo-04
Meillä mies itse halusi uuden sormuksen naimisiin mennessä. Ostimme leveämmän sormuksen kuin kihlasormus ja kaiverrututimme siihen kihla- ja hääpäivät.Sepä se noiden miesten kohdalla on, kun et voi millään pelkästä sormuksesta erottaa onko naimisissa vai ei. Mutta, eikös pelkkä sormus ole jo riittävä merkki siitä että mies on varattu?
- morsmaija
entä mitä mieltä ootte siitä, että kumpikaan ei hankkisi uutta sormusta kihlasormuksen lisäksi? Itse ajattelin, että mitä sitä suotta montaa sormusta hommaamaan jos kerralla hankkii hyvät kihlat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368702Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5371824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102241Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1701277Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17946Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40794Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72754- 46735
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657