Eli korvat tuntuu tietyissä paikoissa välillä tukkoisilta ja tuntuu ettei kuule ihan normaalisti. esim. kaupassa tuntuu välillä ja jossain kahvilassa että välillä on vasen ja välillä oikea lukossa. Kuitenkin esim kotona kuulen mielestäni normaalisti eikä musiikkia kuunnellessa ole tarvinnut voluumia nostaa, melkein päinvastoin. Kävin reilu kuukausi sitten lääkärissä oikean korvan tukkoisuuden vuoksi jossa annettiin tipat korvakäytävän tulehdukseen. En oo aivan varma auttoiko ne, mutta olen kyllä kieltämättä kaivanut molempia korviani sormella sen jälkeenkin. Kipua ei ole oikeastaan tuntunut missään vaiheessa. Olen 19-vuotias
Mistä voi johtua?
mikähemmetti
2
109
Vastaukset
- mikähemmetti
Autossani on myös subbari, mutta en huudata sitä täysillä kuin pieniä pätkiä ja usein se on kokonaan pois päältä. Naisten äänet kuulen hyvin näissä kahviloissa mutta jos miespuolinen kaverini mumisee niin joudun usein kysymään että, täh?
- Tenox77
Subbari on aiheuttanut sinulle bassotaajuuksien kuulonaleneman. Tuo pahenee iän myötä jonka takia maailma on sinulle pelkkää muminaa ja huminaa ja akkojen kälkätystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099