Vihdoin jotain elämää

Finally moving

No vihdoinkin tapahtuu jotain, kun tuli uusia miehiä taloon. Hauska katsoa Danin kärvistelyä mustasukkaisuuksissaan, ja Tuulikki vielä oikein provosoi, pisteet siitä Tuulikille. Mahtavaa, että vihdoin jotain tapahtuu. Tuulikki on aivan mahtava pelurimamma, eipä ole katsomossa tylsää kunhan pääsee vauhtiin, viitseisipä tuotanto vain näyttää näitä herkkupaloja. Uudet miehet selvästi muuttivat ryhmädynamiikkaa, ja toi taloon toivottua elämää. Voi taviksetkin olla eläväisiä ja hyviä tyyppejä, miten se alkuperäissakki olikin sellainen vätys- ja nahjusporukka.
Jennan huuto ja kiljuminen edelleen on korvia vihlovaa, ja hänen kymmenvuotiaan hemmotellun kakaran käytös sen verran ärsyttävää, että takaisin kiron kivikkoon, ja sitä kautta talosta ulos.

7

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mustis mä oooooon!!!

      Olen samaa mieltä kanssasi :) Jos minä olisi päättämässä tuotannossa niin järjestäisin taloon isot bileet ja jekuttaisin mustis Dania laittamalla lopuksi sviittiin tämän Jussin ja Jonnan sekä heille mukaan juhla illallinen ja paljon juomia :)) Aiai kun olisi herkullinen tilanne seurata miten mustasukkainen ja omistushaluinen itsestään liikoja luuleva Dani asiaan suhtautuisi :)) Dani luuli olevansa talon ehdoton ykkönen mutta lyötiin maahan kun Jussi asteli taloon :)) ja Jenna loi ihastuneita ja pelonsekaisia katseita tähän Jussiin :))) Dani oikein näyttää tuon mustasukkaisuuden kun ei sitä voi kerran peitelläkkään :)

      • pelottavaa

        Jätkä on ihan SAIRAAN mustasukkanen, hui hui !!!


    • säsässää

      Dani on pahempi kuin arabi. Jenna kulkee kohta burka päällä. Nyt se jo vaeltaa nunnan lailla peittävä kaapu yllä.

      Noilla kahdella ei ole tulevaisuutta. Jenna haluaa näyttää pillun paljastavissa vaatteissa ja muutenkin laitettuna kun taas Dani ei voi sietää sitä että muija näyttää hyvännäköiseltä muiden silmissä. Dani haluaa itse olla se jota ihaillaan. Mokomakin ruttuotsainen apina.

      Voi kun joku Jennan läheisistä osaisi opastaa sitä ettei lähtisi tuollaisen paskiaisen matkaan. Inhoan Jennaa mutta säälin samalla.

      • Oi Joi voi voi

        Voiko aikuinen mies(24v) olla noin lapsellinen, ja nyt tarkoitan Dania?


      • Hohhelihoijaa

        no eipä ole pelkoa että tarvitsisi hyvännäköisen muijan kanssa kulkea jos tuollasen keskenkasvusen tusinatytön kanssa olis.. se on totta että Dani haluaa olla itse se kaunis ja hyvännäköinen, mut eipä ole Jenna minkään näköinen kun hiuspidennykset tippui päästä pois ja veti vielä kaljuks lapsellisuuttaan toisen puolen...


      • Ukko.
        Hohhelihoijaa kirjoitti:

        no eipä ole pelkoa että tarvitsisi hyvännäköisen muijan kanssa kulkea jos tuollasen keskenkasvusen tusinatytön kanssa olis.. se on totta että Dani haluaa olla itse se kaunis ja hyvännäköinen, mut eipä ole Jenna minkään näköinen kun hiuspidennykset tippui päästä pois ja veti vielä kaljuks lapsellisuuttaan toisen puolen...

        Ihan nätti pikkulikka, kaunis hymy.


      • BB Funny
        Hohhelihoijaa kirjoitti:

        no eipä ole pelkoa että tarvitsisi hyvännäköisen muijan kanssa kulkea jos tuollasen keskenkasvusen tusinatytön kanssa olis.. se on totta että Dani haluaa olla itse se kaunis ja hyvännäköinen, mut eipä ole Jenna minkään näköinen kun hiuspidennykset tippui päästä pois ja veti vielä kaljuks lapsellisuuttaan toisen puolen...

        Hirveä lauluääni ainakin, mutta silti talon paras laulamaan, sentään edes välillä laulaa vireessä.
        Anna taas vettä niin nuotin vierestä että mitään rajaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3309
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      558
      3117
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      38
      2563
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2032
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      310
      1842
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1835
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      10
      1702
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      121
      1383
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1241
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1228
    Aihe