Onko opera parempi selain vai huonompi?

memeber

Jos menen opera selaimella tagged com- account settings sivulle,
niin yhä vain kuukaudesta toiseen, tulee aina varoitus

varmenne ei täsmää konenimeen
eli certificate does not match hostname

väärä varmenne nimi

tietoturva on siis nollassa jonkun alueen osalta, jos jatkan , tulkitsen, mutta harva sitä hetkellistä aukkoa hoksannee hyödyntää, olen ennenkin ajatellut..

tuo varoitus tulee vain opera-selaimella ja sehän on ihan pätevä selain.

firefox tai chrome ei tule ikinä vastaavaa varoitusta account settings sivulle kun menee.

9

227

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa alkaa käyttämään Chromea. Opera ei oikein ole päässyt suosioon.

• mikääneiriitä

Kaikki Chromella lähetyt päätyvät Googlen arkistoihin ja eteenpäin.

• jusona

Suosioko se taas kertoo selaimen paremmuudesta? Taas vapunen loistaa tiedoillaan. =) Voisit joskus perustella heittojasi muutenkin kuin mikä on suosituin tai mille on eniten ohjelmia.

• memeber

joo, chrome tuntuu olevan aika turvallinen ja pitää paremmin mainoksiakin loitolla

opera on jotain pikkuhäikkää, sisäänkirjautumis tunnukset jos tallentaa, ne ei aluksi näy kunnolla siitä boksista jollekin sivustolle, vaan pitää näppäimistöltä se avata ctrl ja enterkö se oli

no sitten kun ulos kirjautuu, jostain syystä sen jälkeen toimii tuo avain kuva kyllä oikein, eli näyttää koko listan, millä voi kirjautua eri tileille, jos on tallentanut niitä tunnuksia

• Näppylät

Riippuu mihin vertaa. Parempi kuin rikkinäinen sukka, huonompi kuin paahtoleipä.

• koodimies

Jos sivuston varmanne ei ole kunnossa, niin sitten se ei ole. Selain ei vaikuta siihen. Jos varoitus virallisesta varmenteesta ei pidä paikkansa, tilanne on silti sama.

• Koodimies

Chrome ja Opera ovat yhtä hyviä, mitä tulee web-sivujen näyttämiseen. Ratkaisevaa on niiden käyttöliittymä ja toiminnot. Makuasia.

• memeber

Operan uusi 26 versio kannattaa ehdottomasti ladata.

Siirtää hyvin chromesta kirjanmerkit ym. mitä haluaa.

Sisäänkirjautuminen sitten samalle sivulle todella nopeaa eri selaimella.

Mikä tärkeintä, ei herjaa varmenne viasta , tietoturva siis ok myös.

Uusi opera on nyt samalla korkealla tasolla kuin muut ok:t , eli chrome, firefox ..windows ie myös välttää vaikka jääkin lähes käyttämättä. järjestelmän mukana kun tulee..

• NetUser

Noista selaimista sanoisin että on aikalailla makuasia. Itse käytän firefoxia ja hyvin on toiminut. Lisäosilla saa aika paljon toimintaa mieleisekseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      207
      2187
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1439
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1081
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      927
    5. 58
      918
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      52
      869
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      841
    8. 93
      787
    9. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      118
      728
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      707
    Aihe