Omistan 1/2 vuotiaan tavallisen tyttökissan. Asun maalla, joten se on ulkona melkein kokoajan. Viikko sitten se rupesi oksentamaan. Se ei oikein syö ja nukkuu paljon enemmän kuin ennen, eikä leiki. Osaatteko sanoa, mikä sillä olisi..?
Matojako?
5
168
Vastaukset
- lekurille vaan
Soitappa eläinlääkärille.
Voi olla matoja, myrkytys, suolitukos, hampaat vaihtua ..jne jne - Axilur
Kokeileppa apteekista Axilur kuuria häätää loiset ja madot. Jos ei apua niin lääkäriin.
- Kissa kipeä?
Eläinlääkärit on keksitty.
- Yx-Hauva
Keksitty rahastamaan. Eivät ne eläinlääkärit köyhän lemmikkiä pelasta!
Kuten edellä myös mainittiin, suosittelen että marssit apteekkiin ja ostat matokuurin, mieluusti Axilur, jollet ole jo sitä tehnyt (viestisi lähetysajan perusteella). Minun kissanpentuni myös maatiaiskissa ja emo puolivilli kisu ja oma kissani sai suolinkaistartunnan emoltaan. Iljettäviä otuksia nuo madot ja voivat olla aikamoinen pitkäaikainen riesa ja jos niitä ei hoida, niin eivät ne itsestään kissasta pois lähde. Eläinlääkäri osaa varmasti neuvoa tarkemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663348Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.801448- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991049- 54943
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 42787
- 47772
- 113726