Cyanogenmode

Lenovotabletti

Kannattaako se asentaa tabletille. Mulla on Lenovon tabletti.

4

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuu saako sitä siihen ja onko takuuta jäljellä.

• Tottakai kannattaa, EUssa käyttiksen voi vaihtaa eikä takuu raukea. Ne lässytykset mitä on pitkin nettiä on suoraan katsottu USAn ja muiden maiden lainsäädännöstä.

EU direktiivin 1999/44/CE mukaan käyttöjärjestelmän voi vaihtaa laitteeseen ja se ei muuta 2 vuoden laitteistotakuuta millään tavalla ellei myyjä pysty tutkitusti todistamaan, että laitteistovian on aiheuttanut viallinen kolmannen puolen ohjelmisto.

• Kyllä, luin tuon viestini lähettämisen jälkeen kun avasin muutaman sivun.
        Mutta aivan sama, sillä EU laki menee kansallisen lain yläpuolelle ja tuon voi viedä EU tuomioistuimeen tarvittaessa.

Toisekseen sitten se, että onko siellä oikeasti kelloteltu prossua jne, jolloin on rikottu itse rautaa ohjelman avulla. Sitähän ei tarvitse takuun eikä virhevastuun kattaa direktiivinkään mukaan.

Kolmanneksi se, että vaikka tosiaan mitätöi takuun, virhevastuuta ei mitätöi.

Ja sitten yhdellä niillä kaikista miljoonasta sivusta mitä vilkaisin oli keskustelua, jossa Elisa kyllä otti mukisematta asiallisesti käytetyn laitteen rootattuna takaisin kahdesti - ensimmäinen kerta oli sensorivika ja toinen kamera.

Jossain fasistipoliisivaltio-USAssa homma on toinen kun jailbreikkaus / roottaus voi olla jopa laitonta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      392
      1986
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1799
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1348
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      77
      989
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      51
      950
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      918
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      33
      755
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      729
    9. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      714
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      63
      703
    Aihe