Mun mieheni.

Susann.

Istuin laiturilla kun Anne keinahteli paikalle, olimme saapuneet edellis- iltana pienen järven rannalle viettämään viikonloppua kolmistaan Anne, hänen veljensä ja salainen ihastukseni- Santtu, ja minä.
Laituri keinahti kevyesti ja vilkaisin kadehtien Annen sieviä bikineitä ja kaunista,seksikästä vartaloa. Anne hymyili hieman ja kysyä töksäytti; joko olette rakastelleet?
Punastuin kauttaaltani mutta Annen hymy vain syveni, siis ette. Kuule Santtu kertoi minulle jo kuusitoistavuotiaana pitävänsä pojista ja sinustahan sen näkee jo kilometrien päähän. Punastuin entistä enemmän tuon nätin tytön edessä, olinhan tuntenut itseni tytöksi niin kauan kuin muistan. Olin kuitenkin ajatellut pikku paheeni olevavan oma salaisuuteni jota tyydytin vain sievillä pikkuhuosuilla tai kivoilla bikineillä- ajatuksissani sisälleni työntyvä mies.

Olehan nyt kiltti tyttö, Anne jatkoi ja odota tässä hieman, käyn kertomassa Santulle että saa kohta prinsessansa.
Pian Anne palasi hymyillen entistä leveämmin, tilanne selvästi kiihotti myös häntä- mennäänpäs valmistautumaan hän kuiskasi ja tarttui käteeni. Kävelimme mökille ja Annen huoneeseen. Anne arvasi tottuneesti kokoni, saman kuin hänellä itselläänkin ja sängynpäälle alkoi ilmestyä loputtomalta vaikuttava kokelma sieviä s- koon pikkuhuosuja, bikineitä ja hepeneitä. Anne huomasi että värisin ja tärisin ja alkoi puhua rauhallisella äänellä, älä huolestu, kaikkia tyttöjä jännittää ensimmäinen kerta mutta se on aivan ihanaa jaa huomaat sen kyllä heti kun olet miehen sylissä. Hellästi Anne riisui shorsini ja kosketti nöpöäni- onpas se sievä, oikein söötti, laitetaaanpa Sinut nyt valmiiksi miehelle.

Anne pesi minut kylpyhuoneen pienessä ammeessa, aloin rentoutua ja kerroin muutamista suukoistani miesten kanssa ja ihanista pepunpuristeluista joita olin joskus saanut. Anne hymyili rohkaisevasti mietteilleni.

Siirryimme kampauspöydän ääreen, Anne halusi laittaa kampauksen ennen pukeutumista ja ehostaa hieman. Koko ajan hän antoi pieniä neuvoja, ole ihan rentona ja kiihkon viedä- luonto hoitaa lopun. Hänen hymynsä oli kiusoitteleva viimeisen kevyen sipaisun jälkeen huulikiiltoa ja vetäessään minut sängyn ääreen.
Koska olet neitsyt, käytämme valkoisia alla ja pientä mekkoa päällä mutta ensin laitetaan peppusi valmiiksi miehelle. Anne otti lämmittämänsä voiteen ja levitti sen pepulleni, laittaessaan sormensa sisääni hän kuiskasi minulle että kohta saan isoa ja silkinpehmeän kovaa, Anne laski hieman omia bikineitään kujeili minulle ilmeillään ja sipaisi peppuani omalla, kostealla pikkuhousunsuojallaan.

Sitten Anne kiinnitti pikkuhuosunsuojan ihaniin valkoisiin pikkareihin, valitsi kivan topin ja sukkanauhat, lopuksi lyhyt valkoinen minihame ja vyö ja totesi minun olevan valmis.
Hän tarttui käteeni ja kävelimme yhdessä Santun huoneen ovelle. Anne taputti minua hellästi pepulle ja koputti oveen.

4

10803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fani.

      Saisinpa olla kuin tuo Anne. Mä kostun ihan valtavasti tästä tarinasta. Tuun jotenkin niin herkäksi että pitää tyydyttää itsensä pikkarit päällä. Oi mä oon taas ihan valtavan kiihottunut mutta mun kaveri on tuossa vieressä enkä varmaan pääse sormettamaan kun vasta yöllä. Mä vain ajattelen miten toi Santtu ottaa Susaninn. Joskus ajattelen että ne on ujoja ja helliä, joskus että Susann on oikea narttu. Melkein kiihottavinta on että Susann ois sellainen oikein prinsessamainen ja kiusais miestään sillain että ei ehkä antaiskaan... Mun on pakko päästä tyydyttään...

      • runkkasin

        Saispa olla toi Santtu...


      • tvfani
        runkkasin kirjoitti:

        Saispa olla toi Santtu...

        Toi on kiva ja sillain kiltti tvtyttötarina


      • aiisihankosteena

        Onko tuohon jossain jatkpa. Oon tytto mit haluIsin tuollaisen ystavan. Ois ihNana kokeilla kaikkia asioita toisen Tyton kanssa. En kylla antais sita miehelle mut ma haluisin oikein aidon nakoisen jutun itselleni etewn. Oon sillain aika hoikka ett voisin olla sillaon se miesosapuoli...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      15
      1480
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe