Mielestäni on aivan normaalia että voi rakastaa useaa naista samaanaikaan, koska asiahan on perusolemukseltaan näin että se jota rakastelen sitä rakastan, sillä tiedän rakkauden olevan pelkkä psykologinen ilmiö joten en anna minkäänlaisten "ainoa oikea" tai "sielunkumppani" -satujen estää toteuttamasta Itseäni.
Olen vakaasti sitä mieltä että miehellä saa olla vaikka seitsemänkymmentä naista samaan aikaan, mutta nainen on avioliitossa suojelunalainen osapuoli joten hän ei saa olla monessa suhteessa koska en halua sisääni kuppaloisia, jota naisten reisien aukominen tuottaisi.
Mitä mieltä olet voiko rakastaa montaa naista samaanaikaan? Mitä tuumaisit jos aviomiehelläsi olisi useita naisystäviä ja jalkavaimoja?
Bonus -tietäjät tietää osio;
Markuksen evankeliumi
10:29 Jeesus sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ei ole ketään, joka minun tähteni ja evankeliumin tähden on luopunut talosta tai veljistä tai sisarista tai äidistä tai isästä tai lapsista tai pelloista,
10:30 ja joka ei saisi satakertaisesti: nyt tässä ajassa taloja ja veljiä ja sisaria ja äitejä ja lapsia ja peltoja, vainojen keskellä, ja tulevassa maailmassa iankaikkista elämää.
Edellisessä väitetään että Jeesus lupaa "tässä ajassa" äidistään luopuneille satakertaisesti äitejä(!), sillä on perusteltu myös reinkarnaatiota että voisi ennen Jeesuksen paluuta saada noin monta eri äitiä, mutta itse olen sitä mieltä että kirjoittaja on unohtanut mainita vaimot; sillä kaikkihan haluaa satakertaisesti vaimoja!
Polyamorismi
13
<50
Vastaukset
Tuippari.
Miksi tämä nauratti minua? XDMinä en voisi rakastaa kuin yhtä ihmistä kerrallaan, enkä halua kumppanillani olevan samanaikaisesti muita romanttisia suhteita.
Oletko putkiaivoinen? En halua Minäkään, mutta naisten on ymmärrettävä että miehellä täytyy olla monta suhdetta, kuten todetaan Esther Vilarin teoksessa "Moniavioinen sukupuoli; miehen oikeus kahteen naiseen", sillä siinä kerrotaan että nainen pihistelee seksinannossa ja syytää kaikki työt miehelleen, mutta jos miehellä olisi kuusi vaimoa ei edellistä ongelmaa ilmenisi.
israelin-tukija kirjoitti:
Oletko putkiaivoinen? En halua Minäkään, mutta naisten on ymmärrettävä että miehellä täytyy olla monta suhdetta, kuten todetaan Esther Vilarin teoksessa "Moniavioinen sukupuoli; miehen oikeus kahteen naiseen", sillä siinä kerrotaan että nainen pihistelee seksinannossa ja syytää kaikki työt miehelleen, mutta jos miehellä olisi kuusi vaimoa ei edellistä ongelmaa ilmenisi.
Olen samoilla linjoilla Trotskin kanssa.
Vetoat aina tuohon Esteriin. Mistä voit olla varma, että juuri se kyseinen jäppinen on oikeassa. Suomessa on käytössä tasa-arvo, Israelissa taas on eri meininki.kurpizza kirjoitti:
Olen samoilla linjoilla Trotskin kanssa.
Vetoat aina tuohon Esteriin. Mistä voit olla varma, että juuri se kyseinen jäppinen on oikeassa. Suomessa on käytössä tasa-arvo, Israelissa taas on eri meininki.Hur så?
En aina, joskus vetoan kuuluisiin psykologeihin, mutta Eshter on saksalainen lääkärinainen joka oivalsi että miehellä tulee olla usea nainen.
Miten hitøssa Israel liittyy polyamorismiin? Jos Israelissa pidät useaa naista ortodoksijuutalaiset pieksevät sinut, kristityt kiertävät kaukaa ja valtio ei salli moniavioisuutta tietääkseni, joten se onnistuisi ehkä palestiinalaisseudulla ja sielläkin laittomasti.israelin-tukija kirjoitti:
Jos rakastan palavasti yhtä, en voi rakastaa enää toista. En halua seksiä sellaisen ihmisen, jota en rakasta, kanssa. Capisce?
israelin-tukija kirjoitti:
Hur så?
En aina, joskus vetoan kuuluisiin psykologeihin, mutta Eshter on saksalainen lääkärinainen joka oivalsi että miehellä tulee olla usea nainen.
Miten hitøssa Israel liittyy polyamorismiin? Jos Israelissa pidät useaa naista ortodoksijuutalaiset pieksevät sinut, kristityt kiertävät kaukaa ja valtio ei salli moniavioisuutta tietääkseni, joten se onnistuisi ehkä palestiinalaisseudulla ja sielläkin laittomasti.Mitä nyt?
Njaah... Antaa sitten olla. Sinkkuna onkin kivempaa.icepicked kirjoitti:
Jos rakastan palavasti yhtä, en voi rakastaa enää toista. En halua seksiä sellaisen ihmisen, jota en rakasta, kanssa. Capisce?
Siinä se juuri on sinä et pysty rakastamaan useaa samaan aikaan, mutta Minä tiedän rakkauden olevan psykologialla selitettävä ilmiö, joten voin rakastaa vaikka joka naista halutessani.
kurpizza kirjoitti:
Mitä nyt?
Njaah... Antaa sitten olla. Sinkkuna onkin kivempaa.Väitit olevasi samoilla linjoilla Trotskin kanssa.
Miten niin? Otatko eron! För helvete, muista että avioliittomme on ikuinen!israelin-tukija kirjoitti:
Väitit olevasi samoilla linjoilla Trotskin kanssa.
Miten niin? Otatko eron! För helvete, muista että avioliittomme on ikuinen!Siis olen samaa mieltä hänen kanssaan.
Eiku siis "oikeassa elämässä".israelin-tukija kirjoitti:
Siinä se juuri on sinä et pysty rakastamaan useaa samaan aikaan, mutta Minä tiedän rakkauden olevan psykologialla selitettävä ilmiö, joten voin rakastaa vaikka joka naista halutessani.
Minulle rakkaus on syvää kiintymystä, syvää tuskaa ja syvää luottamusta, enkä voi siksi rakastaa ketä vain, ehken ketään.
Miten sinä kirjoitat jotenkin niin vaikeatajuisesti? Tämä aloituksesi ei ehkä ole siitä paras esimerkki, mutta tähän aikaan illasta läksyjen jälkeen en jaksanut alkaa ajattelemaan, mitä tässä oikein kirjoitat.
Vaikeatajuisesti? För helvete kirjoitan kansankielellä, mutten kansanmielellä, koska en ole mikään Fenno.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948