Jonathan

Anti-Jonathan

Eilen nähtiin ehkä BB-historia parasta antia kun Jonathan murtui täydellisesti. Kaveri on toistaiseksi yrittänyt hallita taloa hyökkäävyydellä ja aggressiivisuudella. " Ne vihaa mua, koska MUN TAKIA ei tulla häviämään YHTÄÄN viikkotehtävää.
No nyt tuo hemmo itkeä pillitti kuin pahainen akka. Hävisi kuin nauris vanhalle mummolle. Sellainen sankari on tämä Jonathan.

Mietin vaan, että mahtaa nyt Jonathania hävettää kun tulee ulos talosta. Minä en ainakaan moista vellihousua lukisi tuttavapiiriini moisen ämmämäisen käyttäytymisen vuoksi.
Päiväkirjahuoneessa tämä ämmä pillitti Tuulikin sääntörikkomuksista ja oli kuin uhmaikäinen kakara uhotessaan talosta lähtöä.
Veikkaan, että Jonathanin päivät alkavat olla luetut. Säälittävä tyyppi

31

873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neiti Jonathan

      Vastenmielinen narisija. Ilkeä. Pohjimmiltaan pelokas. Yrittää pitää olosuhteet sellaisena, että ei joudu epävarmoihin tilanteisiin. Manipuloi ja syyttelee muita. Heti kun joutuu alakynteen niin murtuu. Tuulikki näytti, miten tuon raukan saa pois tolaltaan. Lohdutti: Älä itke pikkuvauva. Ihmettelen, ettei kukaan alkanut psyykkaamaan. Ottaisi tuon sonninrenkaan pois nokastaan.

      • mjhkl

        Saan nähdä kun hännysteliä Jonna lähti pois miten kaveri kestää..kiroilee ym..isoveli katsoo sormien läpi.kaverin touhuja...kenestä saa nyt hännusteliän.....toivon että syysmyrsky on feikkiä ja saavat makoilla ja nauttia herkuista ym...Jonhathan ulos seuraavaksi toisiia käskyttämästä vollottakun pikku pennut sähköiskusta...typerää nauroin kun kävi valittamassa isoveljelle ihme jamppaa..Tuija myös läyhää seläntakana!


    • Nathani Jo

      Jonathan tuu pois. Siä on peli käynnissä!

    • Lopettakaa viha

      Miten tämä palsta on näin täynnä ilkeitä ihmisiä ja Jonathan-vihaajia? Lapselisia ja kateellisia, nähtävästi peräkammarinpoikia jotka vasta haaveilevat uskaltavansa elää omana itsenään. Jonathan uskaltaa ja ulkomuotokin sen kertoo...ei mikään komistus katsojien silmiin, mutta varma käytöksensä kertoo hänen olevan rohkea omassa elämäntyylissään.
      Jonathan on älykkäin asukkaista ja siksi nämä BB:n lapsellisuudet eivät häneen iske!

      Nähtävästi sähköiskut olivat hänellä pikkuisen vahvemmat kuin läski- Tuulikilla tai hänellä suojasi tuo ihrakerros! Jonathan huomasi sen kyllä ja se turhaannutti hänet. Toiset meistä ovat kipuherkempiä kuin toiset...

      Tuulikki on tyhmän ylpeä mummeli joka joutaisi kotiinsa kutomaan!

      • Älä puolla tyhjää

        Jonathan on huonosta kodista itse sanoi olevansa puoleksi turkkilainen ja sen kyllä pärstäsdtäkin näkee. hyvin sairas ja itsetunnoton ihminen. Hän on näin ammattilaisen silmin hoidon tarpeessa. kertoi yksinhuoltajaperheestä olevansa lähtöisin ja köyhästä sellaisesta. se on t3ehnyt Jonatanista sairaan. Hän yrittää heikkouttaan paikakta rakentamalla riitaa koko ajan . jokaisen pitäisi häntä kehua ja ITSE KEHUU ITSEÄÄN NKOKO AJAN REHELLISEKSI SUORAAN SANOJAKSI. mUTTA KUN KUUNTGELEE 24/7, NIIN EI ROTTA MUUTA TEEKKÄÄN KUN PUHUU MUISTA PAHAA SELÄN TASKANA. YLEENSÄ IHMINEN JOKA JOKA VÄLISSÄ KEHUU ITSEÄÄN REHELLISEKSI ON HYVIN EPÄREHELLINEN JA SE NÄKYY Jonatanista. Hullu mies Huittisista.Ulos vaan talosta.Kyllä yksinhuoltajan ja köyhän lapset voivAT OLLA HYVINKIN SIVISTYNEITÄ JA VIISAITA JA VAHVOJA , MUTTA EI jONATHAN. Ulos talosta ja heti.


      • Samanlaisia olette
        Älä puolla tyhjää kirjoitti:

        Jonathan on huonosta kodista itse sanoi olevansa puoleksi turkkilainen ja sen kyllä pärstäsdtäkin näkee. hyvin sairas ja itsetunnoton ihminen. Hän on näin ammattilaisen silmin hoidon tarpeessa. kertoi yksinhuoltajaperheestä olevansa lähtöisin ja köyhästä sellaisesta. se on t3ehnyt Jonatanista sairaan. Hän yrittää heikkouttaan paikakta rakentamalla riitaa koko ajan . jokaisen pitäisi häntä kehua ja ITSE KEHUU ITSEÄÄN NKOKO AJAN REHELLISEKSI SUORAAN SANOJAKSI. mUTTA KUN KUUNTGELEE 24/7, NIIN EI ROTTA MUUTA TEEKKÄÄN KUN PUHUU MUISTA PAHAA SELÄN TASKANA. YLEENSÄ IHMINEN JOKA JOKA VÄLISSÄ KEHUU ITSEÄÄN REHELLISEKSI ON HYVIN EPÄREHELLINEN JA SE NÄKYY Jonatanista. Hullu mies Huittisista.Ulos vaan talosta.Kyllä yksinhuoltajan ja köyhän lapset voivAT OLLA HYVINKIN SIVISTYNEITÄ JA VIISAITA JA VAHVOJA , MUTTA EI jONATHAN. Ulos talosta ja heti.

        Sinä et nähtävästi ole hyötynyt terapiasta.


    • Eräs Mies

      Jonathan on selkärangaton vikisijä.

    • mua hävettää

      Nännirenkaat ja nokkaroju iski kimakasti kipinää ja Jonathan-poika pillitti kuin ämmä.

    • Rintaliivit netistä

      Kyllä se mieskin saa itkeä. Mutta onko Jonathan mies? Enemmän se on sonnin ja homon ja kummituksen sekoitus eli sukupuoleton kauhuolento.

    • Jonathan on mies?

      Onko Jonathan käynyt intin? Luulen, ettei ole. Talon ainoa rehti mies on Andte. Sillä kaverilla on ehjä maailmankuva.

      • H+intti = Hintti

        Onkohan Joni käynyt intin? Ei oo tainnut tai ei kait tommosta ees oteta inttiin.

        Entäs Joonas onko hän käynyt intin? Se olisi hyvä jossain erikoisyksikön vakoilutehtävissä kun on noin pieni. Mahtuu viemäriputkeen vakoilemaan.


      • 30.000egeee
        H+intti = Hintti kirjoitti:

        Onkohan Joni käynyt intin? Ei oo tainnut tai ei kait tommosta ees oteta inttiin.

        Entäs Joonas onko hän käynyt intin? Se olisi hyvä jossain erikoisyksikön vakoilutehtävissä kun on noin pieni. Mahtuu viemäriputkeen vakoilemaan.

        Naurettavaa kun mies ei kestä häviötä vanhalle mummulle?? Mitä tekee Jonathan, no rupeaa itkemään häviöstä?? HA HA miten onneton pikku-ukkeli hän onkaan?? Kaikille hokenut jatkuvasti että on talon paras kilpailija ja että porukka pelkää häntä ja ettei hänen vuokseen tulla häviämään yhtään ainoatakaan kilpailua jne jne HA HA HAAAA!!! Häivy nyt nulikka jo talosta ja nopeaa!!! Mikset munaton mies vaan lähtenyt kun olit päiväkirjahuoneessa itkemässä?? EIKÖ OLLUT MUNAA LÄHTEÄ!!! Taitaa miehelle langeta suuri lainanmaksu kun talosta heitetään pihalle :))))


    • hahhahhaaaaaa

      BB historian parasta antia....sinä sen sanoit.Samaa mieltä.Noita Jonathanin valehteluja tulis näyttää myös muille asukkaille....vaikka lisähuoneessa.

    • l0uy78

      Siinä sitä nähtiin, äijä puhuu, että on talon paras paineensietokyky.
      Jonathan vie päsmäröinnillään talon muilta asukkailta tilaa.
      Hän on se, joka haluaa vain päteä.
      Asukkaat olisivat vapaampia, jos tuo terrorisoiva ihminen olisi pois talosta.

    • Pyramidikyy

      Jonathan sanoi että Jarno on munaton jätkä, itse rupesi kananpoika rääkymään kun pikku sätkyjä sai. Panikoi aivan täysillä päiväkirjahuoneessa kun kuuli tulevista pikku nipistyksistä. Puhui myös kuinka kiron kivikko ei voi paha paikka olla. Taisi Pohjalainen ja Lapinpoika olla ainoat miespuoliset jotka kivikossa pärjäisi.

    • liikaa itseään täynn

      Miten tollanen toisia kokoajan mollaava ja selän takana pahaa toisista puhuva a.....kaira saa olla vielä talossa, onko tuollasia epäonnistujia niin paljon että se riittää talossapysymiseen..?

    • ,.-äå+0

      Jonathan on pahansuopa ihminen. Syyttää toisia siitä, mitä itse tekee.
      Jonathan Itse on munaton jätkä. Koska seurustelee ukon kanssa.
      Munattomiahan ne on, jos niitten toisella puolisolla on munat.
      Aatamilla oli munat, mutta Eevalla ei.

    • Mää kottiis!

      Mitenkähän ilkeä ja vallankäyttäjä hevosia kohtaan, on tollainen narsisti? En ikinä antaisi hevostani tuon käsiin! Haluaa kyykyttää ja määräillä kaikkia ja oikeesti luulee olevansa joku!!? Toivottavasti ympärillä pyörineet opetuslapset nyt näkivät, mikä tämä tyyppi oikeest on! Pelokas vellihousu!!

      • pellejohtaja

        Jännää kuinka tuon Lidlin "suuren johtajan" lausahdukset ovat alkaneet elämään talossa ja somessa.
        Firmahan tunnetusti passittaa ulos työläiset ja teettää töitä urakalla, siis ulos tai töihin siitä!
        Tämä amispelle on oppinut urallaan kaksi lausetta, "mee töihin, ja mene kotiis" aika pelle.


    • jONATHAN ULOS TALOST

      Toi Jonathanin romahdus voi olla kova paikka siviilissä. Tyyppi menetti naamansa ihan totaalisesti. Mutta kyllähän sen läpi on nähnyt koko ajan. Pelokas raukka. Toi strategia, mitä se on käyttänyt: aggressiivisuus ja päällekäyvyys ei enää toimi. Toivottavasti edes se Porin mies alkaa psyykkaamaan Jonathan pojua.

      Aika yllättävä käänne oli toi tehtävä. Tuulikki nosti osakkeitaan kertaheitolla. Jonathan oli säälittävä, kun alkoi naukumaan tuulikin sääntörikkomuksista. Itse sätki kuin sähköjänis, samaan aikaan kun Tuulikki veti pokkana kylmän viileesti.
      Ja muistakaa.: Ne vihaa mua just siks ETTEI MUN TAKIA HÄVITÄ YHTÄÄN VIIKKOTEHTÄVÄÄ.

    • RUKin käynyt mies

      Jos tulisi sota niin kumman valitsisitte taistelupariksenne esimerkiksi sissipartioon Jonathanin vai Andten?
      Kumpaan luottaisitte enemmän?

      • selvä homma

        Andte ilman muuta, koska häneen voi luottaa eikä hän itke ja murjota, vaikka joutuisi tekemään ikävämpiäkin tehtäviä.


    • Jonathan han han

      Mitäs Jonathan? Joko on hyypiö toipunut Tuulikin nöyryytyksestä?

    • hewlise

      Jonathan on sankari

    • fdsa

      Tuntuu siltä että kun vastaan kävelee niin haluaisin kyllä keskustella hänen kanssaan. Muuten vuositulot oli alle 10000 €. On niin kuin meidän elätettävänä.

    • kymin mamma

      Jonathan Marttiinan ystävä. Koko pelle.

    • +9741

      Tämä turkkilainen hiiteen talosta. Menköön turkkissa BB.hen.
      Kyllä se ällö lentää takuulla vielä ennen finaalia talosta.
      Toivottavasti hyvinkin pian.

    • <<kessu

      Ottaisin jonathanin taisteluparikseni. Niin dorka ja utelias että hyvänä suojakilpenä toimii..

      T: ViestiAliUpseeri

    • selkäänpuukottava jo

      elämäni paras päivä oli kun tämä ihmishirviö hävisi mummolle, ja nyyhkytti kuin pieni tyttö :) aina syyttelee muita, vaikka ITSE ON SE MÄTÄPAISE.

      • älä itke

        Minä täälä kotona olin tukihenkilönä , itkin ja lohdutin älä itke lapsi kulta.


    • Just me

      Joonaskin on otettu taloon vain sen takia, että Jonathan näyttäisi edes hiukan kookkaammalta ja ettei ainakaan talon pienikokoisemmaksi voitaisi sanoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5539
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      476
      3589
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      159
      3383
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2623
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2429
    6. 264
      2019
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1517
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      105
      1436
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1399
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1180
    Aihe