Suomen potkupallojoukkue sitten hävisi Romanialle.
Samaa kaavaa noudattaa näiden "Huuhkajien" touhut.
Aina kova uho näiden karsintojen aikana, mutta mihinkään arvoturnaukseen he eivät koskaan pääse.
Toisaalta mitäpä he siellä arvoturnauksissa tekisivätkään. Kuitenkin olisivat siellä ns. heittopussina.
Palloa potkivat tsoukit
29
193
Vastaukset
- Antti Muurinen
AC Kajaanin paskanahat kentälle niin alkaa tapahtumaan.
- Rutelin
Joutaisi lakkauttaa koko urheilu kannattamattomana. Joutavaan paskaan syydetään vuosittain miljoonia. Paskamahat vois samalla laittaa tekemään jotakin hyödyllistä duunia vaikka hakkaamaan halkoja elätyksen vastikkeeksi vaikka motti per päivä kiintiöllä.
- Suopotkupallo
Yleveron muodossa maksellaan omat rojaltit huuhkajille me kaikki
- jock jock
olen homo junk junk
- Ohje jockille
Ota lääkkeesi jock jock niin vähemmän homoiluttaa ja junkauttaa
- jock jockin isä
Ohje jockille kirjoitti:
Ota lääkkeesi jock jock niin vähemmän homoiluttaa ja junkauttaa
Jock jockin oikea nimi on Pentti Hirvo.
Kaverit kutsuvat leikkisästi myös Hintti Pervoksi. - junkjunk
Muuta jock jock Ruotsiin, niin saat saman henkistä homoilu seuraa
- pennasen äeri
J-Pennanen pelaa omalla paloilla ja välillä vaihtaa kättä, sitte käy kaverin palliin kiini ja huutaa sain kopin.
- j.penannen
Olen gay-homo junkari.
- Ohje jockille
Muuten minä jo otin lääkkeet nyt olen J-Pennasen vintillä.
- Niin on
Pennanen on onanisti
- sohtimanni
Kyllä te kajaanilaiset olette sitten viisaita, kuten tämänkin palstan kirjoitukset näyttävät!! Mistä teitä oikein sikiääkin?? On se sukurutsaus näköjään mennyt jo todella pitkälle.
- jock jock
olen homo junk junk
- fhfrtjht
Muutama kaheli viettää täällä aikaansa, ei ole kaikkien kajaanilaisten kirjoittamia.
- sohtimanni
Minäki käyn Pennasen vintillä muutes.
- touus on tämä
Ei suomalaisista ole jalkapallon arvokisoihin.
- pallot lentää
J-Pennanen on hyvä pallin pyörittäjä.
- mies871
Seuraappa naisten Suomen joukkuetta, pelaavat paremmin kuin miehet. :D Kunnianosoitus naisille, kun miehet ovat niin jalkpallo hulluja.
- j_penna & co.
Hei, me junkataan! Joulunakin.
- ghjklöä---------
Sopiva harjoittelu ilma nyt jouluna.
- jock jock
J-Pennanen on piejunhajuinen junkkaava stoukki!
- hyvä kirjoittaja
Höpö höpö hyvä tyyppi.
- 258369
Toisaalta mitäpä se J-Pennanen arvoturnauksissa tekisikään tumputtamassa.
- kiekkot
No pitäähän se Pennanen laittaa kilpailuihin.
- konsta pylkkänen
Parempi palloa potkia kun ihmisiä.
- kjhgf544
kapa on hyvä.
- puli ukko
potkikoot kenelle se kuuluu.
- soikkopallo
Jalkapallo on hyvä harrastus.
- pespallo
Näin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.28911168- 2164816
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112458- 1271861
- 1611851
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921198Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411136Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il71048Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon34994- 83907