VW autojen normaali öljynvaihtoväli on 30t km/tai 2v.Tehtaan ilmoituksen mukaan uudelle autolle sallitaan öljyn kulutus 0,5L/1000km =15L/30T km on normi rajojen puitteissa.Tuntuu että nämä raja-arvot on kopioitu jostain itärajan takaa tai sitten oma laadunvalvonta ontuu pahasti.
Isot toleranssit
mielensäpahoittaja
3
159
Vastaukset
- Asterixxx
On sullakin huolenaiheet. Seuraavaksi voit alkaa pelkäämään että taivas putoaa niskaan.
Niinkuin Obelix. - ölöjynvaehto
Vaihdattaisin itse öljyt puolen vuoden välein. Tai 20-30t km välein.
- Paskoja ovat
Sillä tavalla VW pesee kätensä moottorin liian suurista välyksistä ja korvausvastuusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905187
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271907Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980