Kissa on tosiaan piiloutumisen mestari.Olimme mökillä 2 otteeseen kissa oli kadoksissa. Lopulta kissa löytyi vuodesohvan laatikosta.Mikä siinä on että kissa piiloutuu näin?
Vastaukset 5
- oieuhc2inomöä
Meni nukkumaan turvallisen oloiseen paikkaan.Meile käynyt samoin joskus.Sitten etsittiin turhaan vaikka ja kuinka, eikä ollut edes poistunut sisältä.
- semmosii ne
Varmaan hiukan vieraammassa paikassa etsiin turvallisia paikkoja.
No kisat ylipäätään tykkää etsiä paikkansa. Olen vaikka kuinka monta hyllyä ja pesää omalle rakennellut, mutta aina se valitsee itse jonkun ihan oman kolon. - 1mustavalkoinen
Yleensä piiloutuminen johtuu juuri pelosta. Vieras paikka ahdistaa mut tottuu kyllä. Meidän tykkää olla jossain ylhäällä.
- onnellinen omistaja
Kun meidän kolli pelkää esim. ovikellon soidessa ja vieraitten tuloa se vilahtaa hetkessä makuuhuoneeseeni ja sänkyyni päiväpeiton alle ja jos oikein pelottaa kaivautuu untuvatäkinkin alle.
Muuten normaalissa elämässä se sattaa piiloutua vetämään päikkäreitä esim. vaatekaappien hyllyille ym. mukavan pehmeisiin paikkoihin.
Yleensä se ei tuhoa mitään eikä tahallaan sotke paikkoja.
Kiva jätkä! - kolmenkissanomistaja
Meillä on kolme kissaa. Niiden nimet ovat Latz, Viiru ja Miisu. Viiru tykkää piiloutua ihan minne vaan, josta sitä ei löydetä, koska on ujo. Miisu piiloutuu sängyn alle ja Latz milloin mihinkin. Rakastan kissojani yli kaiken
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51873
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 55630
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29517Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4502En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32498- 71438
- 33425
- 37406