Aloitteleva vloggaaja täällä morjens!
Tässä säälittävä mainosyritys mun VLOG kanavalle.
Mä en tiedä onko täällä oikeaa keskustelupalstaa vloggaajille, joten tulkaa tänne mainostaa vlogejanne! Olisi kiva löytää muitakin vasta-alkajia!
Alotin vloggaamisen eilen, oon harkinnut tätä pitkään, ja minusta tuntuu että olen valmis nyt. Itsetuntoni on kohdillaan, enkä pienestä pahastu.
Tiedän, mikä olen, siitä on turha laittaa kommenttia. Mut millasia videoita ihmiset haluaa nähdä? Kertokaa minulle.
www.youtube.com/user/theaqvlog
vloggaajat
aloitteleva vloggaaj
3
220
Vastaukset
- PARHAIMMAT VLOGAAJAT
KIVA! menkää tilaa: linda annukka kanava!!!!!!!!!! ja ilona julia!!!!!!!!!!!!
OMG MÄ RAKASTAN NIIDEN VIDEOITA! - wartzufani
Tässä suorasanainen vlogaaja, hän tekee joskus myös haasteita :)
https://www.youtube.com/channel/UCZ8leCg7zVlpC9W8NsozCnA
Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak1304646Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka703422Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b161472- 931248
Alkuperäinen kristillinen kaste on uskoville annettava upotuskaste
Kreikan sana BAPTIZO merkitsee upottamista. Alkuseurakunta kastoi upottamalla Apostolien tekojen kirjan mukaan: Ap.t 2552959- 177912
Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purraa jatkamaan valtiovarainministerinä!
Ja jollei valtiovarainministerinä, niin sitten pääministerinä. Purra on nostanut Suomen talouden nyt komeaan kasvuun Ma88866Pitäisikö naisen haluta "puolisomies"?
Toivottavasti saan nyt tämän idean purettua hyvin sanoiksi? Mutta tuossa eräässä aloituksessa tuli vastaan tälläinen tek156855- 59825
Miksi piti uhota naapuri Venäjälle ja tehdä itsestä heidän vihollinen?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f0eee963-3605-47e6-9989-a21347ce7757 "Jos sota syttyy Suomessa, näin tapahtumat vois197792